Yana Vankerkhove

Zeer vriendelijke mensen, fantastische service, producten zijn er top en goede kwaliteit, ruim aanbod, bestellingen zijn snel en correct!

Goede kwaliteit en ruim aanbod

Soms grotere stickers voorzien
^^

Arno Ravijts

Top

Bereikbaarheid

Cindy Badie

Kleine bloempotjes besteld, niet mooi van afwerking. Je ziet de verfsporen op de potjes.

Producten mooier afwerken

Reactie Doopsuiker t Muizeke:

Beste Cindy,
Alvast bedankt voor jouw review.
Beste Cindy,
Alvast bedankt voor jouw review.
Wij hebben wel nog enkele vragen hieromtrent. Deze hebben wij nu al twee maal per mail verzonden, zonder enig antwoord hierop van uw zijde.
Wij hebben op geen enkel moment van u enige klacht ontvangen omtrent de potjes. Ook geen enkel contact of after sales moment met u gehad. Daarom vragen wij even na waarop uw lage score voor de klantvriendelijkheid, reactiesnelheid en after sales is gebaseerd? En waarom u niets heeft laten weten mocht er iets fout zijn met de potjes? Als er iets fout is met potjes of dergelijke proberen wij steeds een oplossing te bieden. Maar wij kunnen geen oplossing bieden, als er niets wordt gemeld.
Het pakket werd de dag zelf nog aangemaakt door ons voor ophaling. Gls heeft dit de dag erna opgehaald, omdat zij al langs waren geweest.
Alvast bedankt om toch nog een antwoord te bieden op onze vragen.
Met vriendelijke groeten,
Doopsuiker 't Muizeke

Stephanie Bosmans

Ik heb voor mijn suikerbonen clipjes besteld voor op de zakjes te zetten. Kleur en formaat waren zoals op de afbeeldingen van de website. Heel tevreden

Heel leuk de snoepjes in het doosje

Tine Lenaerts

Heel goed!

Stevig verpakt, mooie producten

Janssens M.

Een echte aanrader!

Zeer mooie producten van goede kwaliteit.
Heel mooie prijzen.
Ook heel vriendelijke en correcte communicatie en snelle levering.

Marlies

Vlotte levering. Snelle reactie bij vragen!

Heel mooi gepresenteerd, duidelijke info

Evi Ocula

Super vriendelijk, flexibel, snel....

Flexibiliteit, aanbid

Lies

Duidelijke en correcte communicatie.

Snelle verzending

Alyssa Leenders

Hele goede service en kwalitatieve producten aan schappelijke prijzen. Ook vind je hier eens andere soorten producten dan de standaard gebruikte.

Kwaliteit + prijs