Tine Van Caspel

Snel ontvangen, gewelldige producten

Duidelijk wat beschikbaar is

J. Verhagen

Nette website

Betaling door zetten als pakket pas verstuurd is

Reactie Doomoo webshop:

Product was helaas niet op voorraad maar dat stond ook bij het product. Wij gaan kijken of het technisch mogelijk is, achteraf betaling uit te stellen tot de producten worden verzonden. Bedankt voor... Product was helaas niet op voorraad maar dat stond ook bij het product. Wij gaan kijken of het technisch mogelijk is, achteraf betaling uit te stellen tot de producten worden verzonden. Bedankt voor de tip.

Suzanne Jager

Foto's

Julia Korte

Helemaal super

Heel snel reactie op vraag! Super geholpen

Ana Aguiar

Good experience and product.

Nice products, website is easy to navigate

A bit more photos/videos about the products would be nice

Jolien

Uitstekende service!

Customer service is zeer goed bereikbaar en volgt je vraag correct op. Nadat ik een verkeerd adres ingaf bij mijn bestelling, nam Doomoo zelf contact op met de transport partner én kreeg ik... Customer service is zeer goed bereikbaar en volgt je vraag correct op. Nadat ik een verkeerd adres ingaf bij mijn bestelling, nam Doomoo zelf contact op met de transport partner én kreeg ik tussentijds regelmatig een update van de status van mijn bestelling. Ik ervaarde het contact met Doomoo als zeer aangenaam. Ik had nl. verwacht dat mijn vraag zou worden doorgestuurd naar de transport partner en ik zelf - met alle gevolgen van dien - zou moeten instaan voor de communicatie en leveringsafspraken. Dit was niet het geval. Zeer professioneel en correct.

Nvt.

Reactie Doomoo webshop:

Dat doet ons goed Jolien. Bedankt om je ervaring te delen :)

Cynthia

Top en snel geleverd!