Reviews

9.1 / 10
102 beoordelingen
Schrijf beoordeling

97% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
9.2/10
Info over verloop order
9.2/10
Snelheid levering
9.2/10
Bestelgemak
9.2/10
Klantvriendelijkheid
9.2/10
Informatie op de website
8.8/10
After sales
8.8/10

102 Reviews

Georges Melebeck

10/10

Zeer mositieve eerste kennismaking met het bedrijf , een echte aanrader !

Sterke punten

Zeer correcte duidelijke informatie

Verbeterpunten of tips

Geen specifieke punten te vermelden


Wim

10/10

Fantastische donsdekens & kussens. Prima shopervaring en zéér klantvriendelijk. Zeer snel, alles was op voorraad.


Anoniem

8/10

Zeker voor herhaling vatbaar

Sterke punten

Vragen via chat kunnen stellen en vrij snel antwoord.

Verbeterpunten of tips

Gevraagd voor levering op vrijdag. Het werd donderdag aangeboden. Dit zal bij de bezorgfirma liggen op het pakje stond klaar en duidelijk vrijdag leveren.


Inge Moens

8/10

/

Sterke punten

/

Verbeterpunten of tips

/


Anoniem

8/10

Positief

Sterke punten

prima product

Verbeterpunten of tips

Het bleef enkele dagen stil tussen het bericht van ontvangen betaling en melding van verzenden product.


Anoniem

4/10

Slecht

Sterke punten

Nee

Verbeterpunten of tips

Snelheid van levering, bestellingen in het buitenland worden de volgende dag reeds geleverd !.....

Reactie DonsShop.be:

Beste Sven
We hebben u reeds laten weten dat uw bestelling later geleverd werd door een staking bij de afleveringsdienst (Bpost). Hierdoor werd uw pakket op 4 werkdagen afgeleverd ipv 1-3...
Beste Sven
We hebben u reeds laten weten dat uw bestelling later geleverd werd door een staking bij de afleveringsdienst (Bpost). Hierdoor werd uw pakket op 4 werkdagen afgeleverd ipv 1-3 werkdagen.
Het is jammer dat u daarom ons bedrijf afstraft met een negatieve recensie terwijl wij toch proberen om de ervaring voor de klant zo aangenaam mogelijk te maken.
Hopelijk kan u ondertussen toch genieten van uw product.
Met vriendelijke groeten
Het DonsShop.be team


ar

8/10

Prima

Verbeterpunten of tips

katoen van de tijk van de zomerdons is te zwaar , wat de donsdeken weinig zomer allure geeft.
verder prima voor het geld


Anoniem

10/10

Correcte levering en stipt

Sterke punten

ALtijd bereikbaar en dit ook in het weekend!


Anoniem

8/10

Uitstekende service

Verbeterpunten of tips

Misschien de herkomst van de veren en het dons toelichten? En het merk 'Long Vu' toelichten? Is het een familiebedrijf, met evt een geschiedenis etc... Wat meer duiding dus.


Anoniem

10/10

Snelle levering,vlotte communicatie

Sterke punten

Snelle levering,prijs-kwaliteit

Verbeterpunten of tips

Waar komt de dons vandaan,is deze diervriendelijk verkregen? Staat niet echt op de website en tja ik had eerst besteld en daarna stelde ik mijzelf die vraag.