Georges Melebeck

Zeer mositieve eerste kennismaking met het bedrijf , een echte aanrader !

Zeer correcte duidelijke informatie

Geen specifieke punten te vermelden

Wim

Fantastische donsdekens & kussens. Prima shopervaring en zéér klantvriendelijk. Zeer snel, alles was op voorraad.

Zeker voor herhaling vatbaar

Vragen via chat kunnen stellen en vrij snel antwoord.

Gevraagd voor levering op vrijdag. Het werd donderdag aangeboden. Dit zal bij de bezorgfirma liggen op het pakje stond klaar en duidelijk vrijdag leveren.

Inge Moens

Positief

prima product

Het bleef enkele dagen stil tussen het bericht van ontvangen betaling en melding van verzenden product.

Slecht

Snelheid van levering, bestellingen in het buitenland worden de volgende dag reeds geleverd !.....

Reactie DonsShop.be:

Beste Sven
Beste Sven
We hebben u reeds laten weten dat uw bestelling later geleverd werd door een staking bij de afleveringsdienst (Bpost). Hierdoor werd uw pakket op 4 werkdagen afgeleverd ipv 1-3 werkdagen.
Het is jammer dat u daarom ons bedrijf afstraft met een negatieve recensie terwijl wij toch proberen om de ervaring voor de klant zo aangenaam mogelijk te maken.
Hopelijk kan u ondertussen toch genieten van uw product.
Met vriendelijke groeten
Het DonsShop.be team

ar

katoen van de tijk van de zomerdons is te zwaar , wat de donsdeken weinig zomer allure geeft.
verder prima voor het geld

Correcte levering en stipt

ALtijd bereikbaar en dit ook in het weekend!

Uitstekende service

Misschien de herkomst van de veren en het dons toelichten? En het merk 'Long Vu' toelichten? Is het een familiebedrijf, met evt een geschiedenis etc... Wat meer duiding dus.

Snelle levering,vlotte communicatie

Snelle levering,prijs-kwaliteit

Waar komt de dons vandaan,is deze diervriendelijk verkregen? Staat niet echt op de website en tja ik had eerst besteld en daarna stelde ik mijzelf die vraag.