riet Heesbeen

Mijn ervaring is goed.

nee, want ik heb alleen maar een stuk elastiek gekocht.

misschien na meer aankopen, maar nu nog niet.

Mist u een artikel in ons assortiment?

weet ik niet, zo goed heb ik nog niet gekeken.

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Hartelijk dank voor uw positieve beoordelingšŸ‘

Anna Brewinska

I'm very satisfied with the company. The contact is quick and nice. The website is easy to navigate.

The company has a range of useful doll accessories.

The feedback site should be available in English.

Mist u een artikel in ons assortiment?

small iris glass eyes, especially low dome

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Thank you so much for your splendid feedbackšŸ™‚
At this time it is not possible for us to present the reviews in English. As soon as the opportunity arises we sure will add the English option too.

Catharina

Alles is prima verlopen

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Heel erg bedankt voor uw positieve beoordeling, daar zijn we heel erg blij meešŸ’–

Prima!

Overzichtelijke webpagina's. Zeer goede kwaliteit.
De actuele voorraadstatus wordt goed aangegeven.
Zorgvuldige afhandeling van de bestelling.
Goed verpakt en inderdaad de...
Overzichtelijke webpagina's. Zeer goede kwaliteit.
De actuele voorraadstatus wordt goed aangegeven.
Zorgvuldige afhandeling van de bestelling.
Goed verpakt en inderdaad de volgende dag in huis.
Klasse!

Het viel mij op dat er nogal wat pruikjes niet voorradig waren. Maar ik was erg blij dat het duidelijk aangegeven stond.

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Wij zijn super blij met uw beoordeling!
Wij zijn super blij met uw beoordeling!
Uitbreiding van het pruikenassortiment is al een tijd ook onze wens maar om kwalitatief en prijswijs goede pruiken in te kunnen kopen....dat kost nog even tijd. We werken er aan ;-)

Dario

Gisteren besteld, vandaag binnen! Amazing!

Site mag wel wat schoner (overzichtelijker) en moderner

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Beste Dario, allereerst erg bedankt voor de mooie feedback!
Zodra het even kan dan krijgt de webshop een andere look and feel :)

Pele

Zeer goede service en snelle levering

Snelle levering en services

Wat meer kleine poppenogen

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Geweldig bedankt voor uw mooie beoordeling over ons :)

Angela

Snelle levering en tevreden over geleverde artikelen

Duidelijke website

n.v.t.

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Bij deze onze hartelijke dank voor uw mooie feedback :)

Lizelott bears

Het ging goed en snel.

Heel snel binnen.

Het is geen slechte puntje / meer gevoel. Maar een mooiere website zou sneller misschien sneller klanten krijgen. Ik heb de website via een vriendin van mij. Maar als ik op mezelf daar ben gekomen.... Het is geen slechte puntje / meer gevoel. Maar een mooiere website zou sneller misschien sneller klanten krijgen. Ik heb de website via een vriendin van mij. Maar als ik op mezelf daar ben gekomen. Had ik niet besteld. Ik weet niet waarom maar ik koop nooit bij zulke website layout.

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Dank u wel voor uw positieve feedback.
Dank u wel voor uw positieve feedback.
De layout van de webshop doet misschien wat ouderwets aan, dat kan. Wellicht zodra er meer tijd is dat wij die dan rigoureus aanpassen aan een gangbaarder uiterlijk.

Test bestelling is goed gegaan, altijd spannend als je voor het eerst bij een onbekende webwinkel shopt. Super producten, ben erg tevrede met mijn aankoop. Verzendkosten kloppen niet helemaal, heb... Test bestelling is goed gegaan, altijd spannend als je voor het eerst bij een onbekende webwinkel shopt. Super producten, ben erg tevrede met mijn aankoop. Verzendkosten kloppen niet helemaal, heb 4,50 betaald en kreeg een poststuk met 3 postzegels twv 3x0,83=2,49.

Communicatie betreft de aankoop, netjes bevestigd, betaling ontvangen, factuur, status bestelling.

Meer opties qua verzenden, zo is er bijvoorbeeld brievenbuspakketjes voor 4,25 beschikbaar. Dit is incl track en trace binnen NL

Mist u een artikel in ons assortiment?

Merkte dat er veel uit verkocht is, super jammer. Zelf zoek ik een tas of koffertje voor mijn bjd van 70cm, deze hebben jullie helaas niet.

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Dank u wel voor uw feedback.
Dank u wel voor uw feedback.
Verzendkosten bestaan uit porto + handling kosten. In uw geval is gebleken dat het gewicht van het elastiek niet correct in het systeem stond. Hierdoor werd het eindgewicht te hoog berekend.
Inmiddels is dit aangepast.
Als dank voor uw feedback Ć©n het teveel betaalde aan verzendkosten ontvangt u een voucher voor een gratis verzending binnen Nederland.

Havede

Heerlijk rondneuzen tussen de leukste spulletjes. Alles perfect in orde en snel verstuurd.

Goede service en meteen geld teruggeboekt toen achteraf een item uitverkocht bleek. Snelle verzending.

Helemaal tevreden en dus geen verbeterpunten:-)

Mist u een artikel in ons assortiment?

Zou graag de mini drukkers weer op voorraad zien. Misschien een idee om de juiste lijm die bij de poppen wimpers wordt aanbevolen ook te verkopen?

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Echt ontzettend leuk om uw feedback te lezen, wij zijn er blij mee :)
Echt ontzettend leuk om uw feedback te lezen, wij zijn er blij mee :)
Wij houden ons graag aan de regels die gesteld worden aan webwinkels en bieden zoveel service als in ons vermogen ligt.
De kleine drukkertjes komen zeker weer in voorraad. Wanneer is nog niet zeker.