Joke Teunisse

Ik heb al vaker aankopen gedaan bij dit bedrijf en ben er erg tevreden over.

De producten zijn van prima kwaliteit en worden snel en leuk verpakt geleverd, vaak ook met een cadeautje erbij.

De verzendkosten staan bij bv 1 paar Taeyang laarsjes meteen op Euro 6,95 pakketpost terwijl de eigenlijke verzendkosten dan hooguit 2 postzegels zijn omdat het makkelijk door de brievenbus past.

Mist u een artikel in ons assortiment?

Meer Taeyang laarsjes en schoenen en ook graag Taeyang kleding zoals shirts en broeken.

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Super leuk dat u weer bij ons heeft besteld!
Wij hebben het gewicht van de laarsjes en schoentjes naar beneden bijgesteld en verwachten dat de gewichtsberekening nu accurater is.

Missy

Prima, heel fijn dat jullie in Nederland zitten en dat ik niet zoveel verzendkosten daardoor krijg.

Nee, goede website ... duidelijk

Het aanbod zou natuurlijk altijd groter mogen. Meer variatie in leveranciers, ed. Ook poppen!

Mist u een artikel in ons assortiment?

Poppen dus en meer aanbod kleding. Voorkeur mooie kleding van BHC, ed.

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Heel erg bedankt voor uw goede beoordeling met daarin uw wensen. Uitbreiding van het assortiment is iets waar wij na februari 2020 weer aan gaan werken, zodra de nieuwe webshop is geopend.

Bianca

De levering was snel en de producten waren precies wat ik had gehoopt.

Goeie producten met duidelijk hun toepassing erbij.

Er waren veel producten die ik wilde kopen niet op voorraad, dit was heel jammer.

Mist u een artikel in ons assortiment?

Er waren een boel soorten sluitingen niet op voorraad, dit mistte ik nog. En poppenhaar.

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Wij zijn blij met uw zeer positieve beoordeling!
Wij zijn blij met uw zeer positieve beoordeling!
Mocht u destijds deze artikelen hebben gezocht dan bij deze de melding: wij hebben de metalen drukkertjes in nikkel en zwart gelakt weer in voorraad en bestelbaar in de shop. Zo ook de kleine haakjes met oogjes in nikkel en zwart gelakt.
Binnenkort komen daar ook in dezelfde maat de haakjes en oogjes in het koper en wit gelakt bij.

Mimiru

Prima kwaliteit van producten, snelle verzending.

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Hartelijk dank voor uw zeer positieve beoordeling en leuk dat u weer bij ons heeft besteldšŸ˜ƒšŸ‘

Eleni

Snelle verzending

Mist u een artikel in ons assortiment?

Nog zachter klittenband dan ik gekocht heb, het is eigenlijk te stug voor zeer kleine poppenkleertjes.

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Dank u wel voor uw beoordeling en wij gaan weer op zoek naar fijner/zachter klittenband voor in de shop.

Doortje

Alles netjes op tijd gekregen. De zwarte laarsjes passen maar de veters kun je niet strikken, de sokken en mayots zijn zo strak, die, krijg ik niet over de voeten en het standaardje is te licht voor... Alles netjes op tijd gekregen. De zwarte laarsjes passen maar de veters kun je niet strikken, de sokken en mayots zijn zo strak, die, krijg ik niet over de voeten en het standaardje is te licht voor de pop en valt om.

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Door familieomstandigheden zijn wij dit keer laat met reageren op uw beoordeling.
Uit uw omschrijving over de artikelen die niet naar verwachting zijn krijgen wij het idee dat er geen originele Blythe pop gebruikt is. Deze producten worden door ons ook gebruikt en wij ondervinden geen problemen bij originele Blythe poppen.
De standaards zijn dezelfde die bij de originele Blythe poppen worden meegeleverd.
Wanneer er een ander lichaam onder een origineel Blythe hoofd is geplaatst dan kunnen de door uw omschreven problemen zich voordoen.

C

Goed, prima website, overzichtelijk en snelle levering.

Leuke producten en snelle levering.

Er staan best wel een aantal producten op die niet meer leverbaar zijn. Dat geeft onduidelijkheid.

Mist u een artikel in ons assortiment?

Leuke stofjes voor poppenkleding en meer keuze in fournituren.

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Geweldig dat u ons uw ervaring en mening laat weten. In verband met een beperkte mogelijkheid tot instelling van de website, hebben wij besloten om voorlopig ook de uit voorraad zijnde artikelen in... Geweldig dat u ons uw ervaring en mening laat weten. In verband met een beperkte mogelijkheid tot instelling van de website, hebben wij besloten om voorlopig ook de uit voorraad zijnde artikelen in het zicht te laten staan.
Wellicht dat wij dat in de toekomst aanpassen om het direct te bestellen assortiment uit te lichten.

Gerrie Fraikin

Goed en betrouwbaar bedrijf

dit was de eerste bestelling van mij en alles was prima

en kreeg de te veel betaalde verzendkosten snel teruggestort.

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Heel fijn te vernemen dat alles naar wens is verlopen. Dank u wel voor uw positieve reactie!

Ari

Perfect !

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Merci beaucoup pour votre Ć©valuation positivešŸ˜€ Cela nous fait Ć©normĆ©ment plaisir.

A.Bus

Goede service en snelle levering.

Normaal

Mist u een artikel in ons assortiment?

De trekhaken.Die waren er niet meer.

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Uw positieve beoordeling vinden wij geweldig en dank dat u aangaf welk artikel u nog mistešŸ‘