Redelijk.....

Ja de website vind ik ouderwets er uit zien....

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Het is duidelijk dat u meer verwachtte.
Graag vernemen wij van u hoe we u beter van dienst kunnen zijn, naast de punten die u reeds heeft aangegeven.

esther

Goede communicatie,goede verpakking,snelle levering!

goede communicatie,goede info over verzenden van producten.

ik zou graag wat meer variatie zien in de blythe/pullip kleding wat meer jurkjes zou heel fijn zijn!

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Dagelijks zijn we bezig om ons te verbeteren en als we dan zo'n mooie feedback als die van u lezen, dan weten wij dat we op de goede weg zijn.
We blijven uitbreiden met de kleding in de maten...
We blijven uitbreiden met de kleding in de maten voor Blythe en Pullip al gaat het niet zo snel als wij zouden willen ;-)

Mijn ervaring is erg goed bij dit bedrijf.

Al de producten die ik heb aangeschaft zijn werkelijk zo zoals afgebeeld op de site.

Geen....ga zo door....

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Bedankt voor de mooie feedback en we zijn blij dat u geheel tevreden bent :)

Robin

Goede en snelle levering.

Snelle levering en je krijgt leuke kleine extras bij je bestelling.
De producten zien er allemaal goed uit en verpakt.

Ik heb geen verbeter punten, ga vooral zo door met de website

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Super leuk om dit te zo te lezen en het doet ons plezier dat alles naar wens is :)
Hartelijk dank!

Goede levering, snel binnen alles is super!

Snelle levering goede kwaliteit blythe spullen heel erg blij met deze webshop!

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Echt leuk om zoveel enthousiasme te mogen vernemen, hartelijk dank voor uw feedback :)

H. C

Snel en aardige reactie. Volgende dag heb ik mijn bestelling ontvangen!

Super snelle reactie van vraag e-mail!

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Tot uw dienst en graag gedaan :)
Heel erg bedankt voor deze mooie feedback!

Raichi

makkelijke registratie

ideal zou wel handig zijn ipv handmatig overmaken.

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Dank u wel voor uw feedback!
Dank u wel voor uw feedback!
Om kosten in goede banen te leiden en daarmee onze klanten zoveel mogelijk deze kosten niet door te berekenen in de betaalmethoden, is iDeal bij een bedrag vanaf 7,00 euro opgenomen in de betaalmogelijkheden.
Zie onze homepage met de volgende uitleg:
Attentie! Wanneer u wilt betalen met Paypal, iDeal, MisterCash of Sofortbanking dan is het minimaal bestelbedrag bij Paypal 4,50 euro de overige 7,00 euro
Ons streven is om in de toekomst geen kosten te rekenen voor de diverse betaalmogeljkheden.

Jellie

Heel goed. Snelle levering en leuke spulletjes.

snelle levering en een leuk presentje bij de spullen.

De website vind ik persoonlijk niet erg mooi en aantrekkelijk uitzien, beetje goedkoop. Maar verder wel overzichtelijk en duidelijk. Mis ook de poppen zelf, aangezien deze moeilijk te krijgen zijn... De website vind ik persoonlijk niet erg mooi en aantrekkelijk uitzien, beetje goedkoop. Maar verder wel overzichtelijk en duidelijk. Mis ook de poppen zelf, aangezien deze moeilijk te krijgen zijn in Nederland. Ik verzamel zelf Tangkou dolls en zou nog heel graag een Pullip willen. Of andere wat betaalbare poppen. Ook wat meer jurkjes voor dit soort poppen mis ik.

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Beste Jellie, wij waarderen uw gedetailleerde feedback en kunnen u nu al aangeven dat de website zal worden aangepakt dit jaar. Te beginnen met de herindeling van de categorieën.
We zullen zeer...
We zullen zeer zeker de inkoop van poppen zoals Pullip overwegen en zodra de mogelijkheid zich voordoet deze ook opnemen in ons assortiment.

R.da Costa

Very friendly owner,good communication. Nice products,fast shipping, a real recommendation!

10++

Functional site, good customer service and fast delivery.

More Blythe products are always a pro ;)

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Thank you so much for this great feedback! Of course we will add more Blythe (and Pullip) products in the coming months :)

I.C. Laros

Uitstekend

Overzichtelijke pagina met genoeg info

Nvt

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Dank u wel mevrouw Laros voor uw positieve reactie, super leuk!