Agnes

Goede ervaring, snelle levering

Iets betere omschrijving van de producten.

Nog geen idee.

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Hartelijk dank voor uw terugkoppeling aan ons in uw beoordeling. Graag vernemen wij van u welke informatie u nog toegevoegd ziet staan bij de betreffende producten.

Adrie

Bestellen van wimpers

Snelle levering , allesprima in orde

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Onze dank voor deze hele mooie beoordeling. Het is goed te zien dat alles naar wens is geweest.

Gewoon TOP

Heel snel leveren
Extra service en bonus zelfs bij foutje van de klant zelf.

Geen enkele

Neen

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Echt heel leuk om uw mooie beoordeling te lezen, dan kan onze dag niet meer stuk😀👍

Richard

Nette webwinkel

Communicatie

nee

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Wij zijn blij dat u ons zo hoog waardeerd, dank u wel!😀

Prive

Prima bedrijf, snelle levering

Duidelijke informatie, goede tips

Geen idee

Heel erg bedankt voor uw positieve feedback! Zo begint 2020 weer mooi voor ons😀

i van driel

geen idee

meer ritsen voor poppen. speciale klitteband voor poppen.

Mist u een artikel in ons assortiment?

nog kortere ritsen van 6 cm deelbaar en niet deelbaar. bij YKK te bestellen door jullie.

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Dank u wel voor het delen van uw koopervaring bij ons.

Handige Duizendpoot

Bestelling was snel in huis en ik was heel tevreden

Merlijn

Ik ben erg blij met mijn bestelling!! Er zat een klein presentje bij, erg attent!
Wat ik wel fijn had gevonden is als ik een bevestiging had gekregen dat mijn bestelling in goede orde was ontvangen. Dan had ik direct geweten dat de betaling goed gegaan was.
Maar ik zal zeker in de nabije toekomst weer een bestelling bij je doen! :)

Blythe pruikjes

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Dank u wel voor uw positieve beoordeling.
Inmiddels hebben wij u bericht over het niet hebben ontvangen van een bestelbevestiging.

Linda

Snelle verzending. Heb kleine knopen voor poppenkleding gekocht. Was hier al enige tijd naar op zoek. Heel blij mee!

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Geweldig bedankt voor uw zeer positieve beoordeling!

Renee

Ik heb geen goede ervaring want ik bestelde op 26 juli klittenband voor mijn caravan waarmee ik op 31 juli op vakantie ging. Speciaal Dolls Department uitgekozen omdat erbij stond: verwachte... Ik heb geen goede ervaring want ik bestelde op 26 juli klittenband voor mijn caravan waarmee ik op 31 juli op vakantie ging. Speciaal Dolls Department uitgekozen omdat erbij stond: verwachte levertijd 2 dagen. Op 30 juli nog niks. Ook geen bericht over mijn bestelling ontvangen, geen bevestigng... niks! Geen idee of de bestelling inmiddels binnen is, ik ben nog op vakantie...

Een bevestiging van de bestelling sturen met verwachte leverdatum

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Dank u wel voor uw duidelijke beoordeling met toelichting.
Dank u wel voor uw duidelijke beoordeling met toelichting.
Door plotselinge familieomstandigheden waren wij niet in de gelegenheid om binnen de gebruikelijke termijn te verzenden. Onze excuses hiervoor.
Wij begrijpen dat u het niet heeft kunnen gebruiken waarvoor u het bedoelt had en hebben daarom als tegemoetkoming op 1 augustus jl. het verzendbedrag aan u teruggestort.