9.5/10
9.5/10

Pele

Zeer goede service en snelle levering

Snelle levering en services

Wat meer kleine poppenogen

Angela

Snelle levering en tevreden over geleverde artikelen

Duidelijke website

n.v.t.

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Bij deze onze hartelijke dank voor uw mooie feedback :)

Lizelott bears

Het ging goed en snel.

Heel snel binnen.

Het is geen slechte puntje / meer gevoel. Maar een mooiere website zou sneller misschien sneller klanten krijgen. Ik heb de website via een vriendin van mij. Maar als ik op mezelf daar ben gekomen. Had ik niet besteld. Ik weet niet waarom maar ik koop nooit bij zulke website layout.

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Dank u wel voor uw positieve feedback.

De layout van de webshop doet misschien wat ouderwets aan, dat kan. Wellicht zodra er meer tijd is dat wij die dan rigoureus aanpassen aan een gangbaarder uiterlijk.

Test bestelling is goed gegaan, altijd spannend als je voor het eerst bij een onbekende webwinkel shopt. Super producten, ben erg tevrede met mijn aankoop. Verzendkosten kloppen niet helemaal, heb...

Communicatie betreft de aankoop, netjes bevestigd, betaling ontvangen, factuur, status bestelling.

Meer opties qua verzenden, zo is er bijvoorbeeld brievenbuspakketjes voor 4,25 beschikbaar. Dit is incl track en trace binnen NL

Mist u een artikel in ons assortiment?

Merkte dat er veel uit verkocht is, super jammer. Zelf zoek ik een tas of koffertje voor mijn bjd van 70cm, deze hebben jullie helaas niet.

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Dank u wel voor uw feedback.

Verzendkosten bestaan uit porto + handling kosten. In uw geval is gebleken dat het gewicht van het elastiek niet correct in het systeem stond. Hierdoor werd het eindgewicht te hoog berekend.
Inmiddels is dit aangepast.
Als dank voor uw feedback én het teveel betaalde aan verzendkosten ontvangt u een voucher voor een gratis verzending binnen Nederland.

Havede

Heerlijk rondneuzen tussen de leukste spulletjes. Alles perfect in orde en snel verstuurd.

Goede service en meteen geld teruggeboekt toen achteraf een item uitverkocht bleek. Snelle verzending.

Helemaal tevreden en dus geen verbeterpunten:-)

Mist u een artikel in ons assortiment?

Zou graag de mini drukkers weer op voorraad zien. Misschien een idee om de juiste lijm die bij de poppen wimpers wordt aanbevolen ook te verkopen?

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Echt ontzettend leuk om uw feedback te lezen, wij zijn er blij mee :)

Wij houden ons graag aan de regels die gesteld worden aan webwinkels en bieden zoveel service als in ons vermogen ligt.

De kleine drukkertjes komen zeker weer in voorraad. Wanneer is nog niet zeker.

Patty

Leuke spullen, snelle verzending

Persoonlijke service

Een heleboel producten die in de webshop staan zijn uitverkocht. Meer informatie geven wanneer deze weer leverbaar zijn of verwijderen.

Mist u een artikel in ons assortiment?

Meer Blythe schoentjes en iets grotere knoopjes

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Patty, erg bedankt voor deze super score! Wij zullen in het systeem zien wat mogelijk is om het duidelijker te maken wat er precies direct bestelbaar is. Vooralsnog is alles waar de knop "In winkelwagen" staat ook direct uit voorraad te bestellen.

Lies Brouns

Had poppenknoopjes besteld. Goede artikelen, snel geleverd en een leuk klein aardigheidje erbij gekregen. Ik ben helemaal tevreden.

Zeer correcte en snelle afhandeling van mijn bestelling.

Geen verbeterpunten, helemaal goed zo.

Mist u een artikel in ons assortiment?

iets grotere maat knoopjes, 8 mm a 10 mm, zou fijn zijn.

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Mevrouw Brouns, heel erg leuk te vernemen dat u tevreden bent! Wij zijn al op zoek naar mooie grotere knoopjes.

Kitty

Via Google. Enige Nederlandse site voor BJD en Blythes ed.

Snelle levering bij voorraad. Mooi verpakt met extraatjes.

Misschien wat meer voorraad van geliefde artikelen.

Pullstrings Blythe

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Geweldig wat een leuke reactie van u, en pull strings voor Blythe komen er binnen enkele weken ook bij.

Mikail

Ik kan enkel aangeven dat het een goed ervaring is geweest. Na het telefoon gesprek ben ik ook zeer snel geholpen. Bij deze mijn fank.

Mvg,
Mikail

De probleem is zeer snel opgelost

Geen, ga zo door

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Goed te horen dat wij u van dienst zijn geweest. Veel plezier met uw aankoop :)

Monique Lievens

Zeer goed

heel goede en directe informatie over de verzending enz.

momenteel zeker niet, houen zo

Mist u een artikel in ons assortiment?

DIY artikelen , hoe maak ik een hoed, eventueel bekleding van zelfgemaakte meubeltjes, klein stoffenassortiment, daarmee bedoel ik aankopen vanaf 25 cm (Barbie stuff).

Reactie Dollsdepartment25.nl:

Dank u wel mevrouw Lievens voor uw reactie met ideeën voor Barbie artikelen, wij zetten het op de wensenlijst en houden er rekening mee.