Dolf van Stijgeren fotografie

Dolf van Stijgeren fotografie Ook benieuwd naar feedback over de webshop Dolf van Stijgeren fotografie? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company21
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Dolf van Stijgeren fotografie met 10/10. Gebaseerd op 21 ervaringen.
Enthousiasme
Creativiteit
Humor
Empathie
Foto's

Dick en Sonja Vos
Dick en Sonja Vos

Neha

An excellent photographer who captured the memories for one of the most important events of our life! he is well prepared, enthusiastic and a creative photographer who makes an effort to understand what you like and what you dislike and provides wonderful ideas . we got some amazing shots of our wedding from him and are extremely happy with the results. we would absolutely recommend dolf!.

Elise Lenos van Nieuwmegen
Elise Lenos van Nieuwmegen
Zou jij Dolf van Stijgeren aanbevelen?Ja

Wij hebben genoten van onze bruiloft! de sfeer was ongedwongen en romantisch. dolf stelt je op je gemak waardoor je soms haast niet door hebt dat hij aanwezig is. en toch krijg je de mooiste plaatjes van hem terug. ons trouwalbum is prachtig en zeer professioneel opgesteld. zo leuk om zo iets moois van onze perfecte dag als aandenken te hebben. dolf bedankt!.

Maarten Voorn

Dolf is een hele enthousiaste fotograaf en heeft prachtige foto’s gemaakt op onze trouwdag. wij hebben in de voorbereiding meerdere fotografen gesproken, maar we waren er eigenlijk gelijk over uit na onze eerste ontmoeting met hem: die doen we! we hebben altijd heel relaxed en vlot contact gehad per mail en telefoon, en een aantal keer persoonlijk. dolf was altijd betrokken en meedenkend. zelfs als toch-wel-een-beetje-control-freaks hebben we ons over de fotograaf dus absoluut nooit zorgen hoeven maken..
daarnaast was dolf ook nog eens de enige fotograaf die, toen we het vroegen, niet alleen wist wat tilt-shift fotografie is, maar het ook heel enthousiast aandurfde (zonder dit ooit eerder gedaan te hebben) zo’n lens te huren en in te zetten op de bruiloft..
kortom, een hele fijne fotograaf voor je bruiloft, en we hebben hier een prachtig fotoalbum waar we nog graag in terugkijken!.

Dolf van Stijgeren fotografie 1 beoordeling

Voor het maken van een aantal bedrijfsfoto’s hebben wij dolf van stijgeren ingeschakeld..
het op het juiste moment vastleggen van een uniek moment dat is de kunst die fotograaf dolf van stijgeren tot in de finesse beheerst..
daarnaast weet dolf met zijn enthousiasme en professionaliteit de juiste ontspannen setting te creëren voor het beste resultaat..
wij bevelen dolf dan ook van harte aan!.

José Dompeling

Dolf heeft op 25 augustus 2016 onze bruiloft gefotografeerd. hij was de gehele dag aanwezig, zonder dat wij dat gemerkt hebben. maar in het eindresultaat heeft hij precies alle momenten gevangen die van belang zijn. wij zijn ontzettend blij met het resultaat en kijken nog heel regelmatig met veel plezier de foto's terug! door de kwaliteit van dolf zijn foto's beleven we de dag keer op keer opnieuw!!!.

Dolf van Stijgeren fotografie 1 beoordeling

Dolf weet de emotie van het moment te vangen in verrassende unieke plaatjes door zijn 'spel' met techniek, de omgeving en de gegeven weersomstandigheden. .
de mogelijkheden ter plaatse had hij van te voren letterlijk in kaart gebracht. wij waren onder de indruk van zijn uitgebreide 'storyboard' en nóg meer van het eindresultaat: een geweldig herinnering aan prachtige dag..
vader en moeder van de bruidegom.

Coen van Heteren
Coen van Heteren
Zou jij Dolf van Stijgeren aanbevelen?Ja

Ik mocht te gast zijn op een bruiloft waar mijn vriendinnetje als ceremoniemeester acteerde..
ik was diep onder de indruk van hoe dolf zich opstelde, nog dieper onder de indruk van zijn vakkennis en weggeblazen door de mix van informeel, rolijkheid, humor en misschien wel het allerbelangrijkste, een fijn mens om rond te hebben lopen, voor de gasten, het bruidspaar en de crew. kwaliteit in een uiterst prettige verpakking.

Michael Gerressen
Michael Gerressen
Zou jij Dolf van Stijgeren aanbevelen?Ja

Zijn passie voor het vak. zijn "onzichtbaarheid" op de bruiloft. geweldige sfeervolle foto's.

Roesja en Mike
Roesja en Mike
Zou jij Dolf van Stijgeren aanbevelen?Ja

Betrokken en rake foto's.

Bedrijfsinformatie

Professionele bruidsfoto’s gemaakt met passie, zodat jullie samen de mooie momenten van jullie trouwdag nog vaak zullen herbeleven. Met mijn luisterend oor en mijn oog voor bijzondere composities, heb ik een eigen stijl ontwikkeld. Vooral spontane foto’s: een traan, een lach of misschien verbazing. Om de sfeer van je trouwdag opnieuw te beleven, besteed ik ook veel aandacht aan de nabewerking.
Adres
Draaikom 17