Herman

Heel goede en positieve ervaring

De bestelling bij Dokter Plexiglas was niet helemaal naar mijn tevredenheid. Dit is echter snel en naar behoren opgelost. Waarvoor mijn dank!

Lianne

Duidelijkheid site en bestelgemak

Na bestellen was het even onduidelijk hoe nu verder bij zelf ophalen. Bellen voor een afspraak of afwachten. Bleek dat bedrijf met ons contact opnam om te laten weten vanaf wanneer de bestelling... Na bestellen was het even onduidelijk hoe nu verder bij zelf ophalen. Bellen voor een afspraak of afwachten. Bleek dat bedrijf met ons contact opnam om te laten weten vanaf wanneer de bestelling klaar staat

floorvanwp

Altijd prettig contact, fijn dat ik kleine orders mag plaatsen, en de geleverde producten zijn altijd in orde.

Zie vorige opmerking.

Benamingen van de soorten perspex kan wat mij betreft duidelijker. De namen op de website corresponderen niet met die op de factuur.

Reactie Dokter Plexiglas:

Beste Floor,
Dank voor uw terugkoppeling, dit soort feedback nemen wij altijd in acht!
Team Dokter-Plexiglas

Frietchef

Helemaal top

Perfect op maat

Jose Marino Terrero Sierra

Mooi bedrijf, netjes en vriendelijke medewerkers.
Zo kan het ook. Snel, goede prijs en goede materiaal

Alle

Marc

Prima kwaliteit plexiglas, precies op maat geleverd. Goed telefonisch advies.

Prima kwaliteit plexiglas;
Levering precies op maat;
Goed verpakt;
Vriendelijke klantenservice.

Pas track & trace ontvangen na telefonisch contact.
Pas track & trace ontvangen na telefonisch contact.
Bij vervoerder offsizeparcel ging het niet helemaal vlekkeloos. De bezorger kwam eerst zonder dat hij het pakket bij zich had. Het is later die week wel netjes onbeschadigd bezorgd.

Boom

Slecht niet optijd geleverd en niets gehoord van levering. Gewoon slecht voor ee webshop.

Weinig

Reactie Dokter Plexiglas:

Beste heer Boom,
Dank voor uw bericht.
Beste heer Boom,
Dank voor uw bericht.
Heb het voor u nagekeken en volgens onze mailwisseling heeft u gekozen om uw bestelling te annuleren aangezien wij het niet binnen uw gewenste levertermijn konden leveren i.v.m. vakantie periode. Het klopt in dat geval ook dat u wij het niet hebben geleverd en is uw bestelling gecrediteerd.
Hoop het hiermee te hebben verduidelijkt, mochten wij u nog van dienst kunnen zijn dan horen wij het graag.
Team Dokter-Plexiglas

M. de Jager

vlot geleverd en goed verpakt

Kevin

Altijd een snelle reactie en snel geleverd

Snelheid

Oldtimergallery