Stephan

Niet de goedkoopste (maar toch wel een van de goedkopere) op de markt maar de mate van klantvriendelijkheid gepaard met response tijd op mails heeft ervoor gezorgd dat ik hier mijn bestelling heb... Niet de goedkoopste (maar toch wel een van de goedkopere) op de markt maar de mate van klantvriendelijkheid gepaard met response tijd op mails heeft ervoor gezorgd dat ik hier mijn bestelling heb gedaan.

Bedrijf denkt graag mee, medewerkers staan altijd klaar.

Verzendkosten zijn net zo hoog voor kleinere bestelligen. Wellicht zou men met kartonnen doosjes en opvulmateriaal het product veilig voor een lagere prijs kunnen verzenden in geval van kleinere... Verzendkosten zijn net zo hoog voor kleinere bestelligen. Wellicht zou men met kartonnen doosjes en opvulmateriaal het product veilig voor een lagere prijs kunnen verzenden in geval van kleinere stukken plexi.

Rederij ‘t Smidtje

Geleverd zoals afgesproken (zoals altijd), Top service, top bedrijf

Afspraak is afspraak bij dit bedrijf, klantgericht en vriendelijk personeel

Tuininrichting Vanderlinden

Vriendelijk maar niet echt professioneel.

Vriendelijke mensen

EFF Bouwkundig Advies

Prima kwaliteit en snel geleverd

Maatvoering en kwaliteit

Steven Haffner

Zeer goed, na wens.

Order snel en op maat gestuurd.

LK

Snelle en goede service

snelle service goed verpakt opgestuurd

Ton

Snelle levering. Keurig op maat gezaagd waardoor alles tot op de millimeter paste.

Bestellen op de website is is duidelijk en eenvoudig.

Rien Lentjes

Perfecte maat en snel geleverd

Snel en accuraat

E. Swaab

Snel geleverd en goede service!

De op maat gemaakte plexiglas kon ik binnen enkele dagen ophalen. Helaas bleek bij thuiskomst een rand niet goed gesneden te zijn. Een telefoontje en binnen 3 dagen werd er een nieuwe plaat bij mij... De op maat gemaakte plexiglas kon ik binnen enkele dagen ophalen. Helaas bleek bij thuiskomst een rand niet goed gesneden te zijn. Een telefoontje en binnen 3 dagen werd er een nieuwe plaat bij mij persoonlijk afgeleverd.

Vanitterbeek Nadine

Zeer tevreden