Doknet.nl

Doknet.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Doknet.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1133
Uitstekend (10/10)
94 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Doknet.nl met 8.9/10. Gebaseerd op 1133 ervaringen.

W.G. Roodhuyzen

Bij de bestelling had ik vergeten mijn adres te vermelden. gelukkig nam men de moeite mij te bellen. daarnaast voldoet geheel. geen enkele slechte ervaring .

vermeersch
vermeersch
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Goede ervaring komen opdrachten goed na.

j.stomphorst
j.stomphorst

Beschrijf hier uw ervaring

Had afstandbediening voor tv besteld ,maar die werkte niet volgende dag gebeld werd netjes geholpen en er werd meteen een nieuwe opgestuurd die ik volgende dag in huis had . En die werkt perfect.

Dus van mij krijgen ze een dikke 10

Alles prima geregeld.

Jorrit
Jorrit
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Snel (binnen enkele dagen) bezorgd. zeker aan te raden.

Christine van de Logt
Zeer goed (9/10)
Christine van de Logt

Beschrijf hier uw ervaring

Ondanks de verwarring over mijn bestelde product, kan ik maar één ding zeggen......
Ze hebben mij keurig te woord gestaan. Namen ook de tijd om uit te zoeken waar het mis was gegaan
Mijn ervaring met Doknet.nl was erg positief. Ik vond het daarom ook jammer dat het product niet meer geleverd kon worden, want ik had het graag bij hun besteld.

Score voor Doknet.nl:4.5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Vriendelijk personeel. mijn bestelling kwam binnen werd snel bezorgd..
helaas was er iets mis gegaan, waardoor ik het verkeerde artikel had ontvangen..
dat kan gebeuren, en heb wederom contact gezocht. uiteindelijk bleek het de door mij bestelde product niet meer leverbaar te zijn. het artikel is retour gegaan. helaas kan ik nog niet beoordelen hoe mijn retour wordt afgehandeld mbt het terugstorten van mijn betaling, incl retourkosten, omdat het pakketje nét pas teruggestuurd is. afwachten dus.

Dante de Laat
Dante de Laat
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Het product werkt keurig op tijd geleverd.

INK
INK

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Twee vlaggen formaat 2.25-1.50 meter.

Hans Kramer
Hans Kramer

Zie hierboven.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Goede ervaring. artikel snel kunnen vinden, bestelling duidelijk verlopen en de levering was vlot.

Bedrijfsinformatie

Doknet is sinds 1996 een gespecialiseerd bedrijf in het leveren van service manuals, documentatie’s, alle merken orginele of vervangende afstandsbedieningen en service onderdelen voor consumenten electronica. Wij zijn de eerste internetwinkel die u de afstandsbediening, het onderdeel of de service manual levert waar u naar op zoek bent.
Adres
Middenweg 36