Willems

Goede service en mooi product

Jolanda Verhoef

Zeer snel, gister besteld en vanochtend al vroeg bezorgd. Heel blij met het nieuwe tuig! Dit is onze 3e tuig alweer, hond is nogal een rolleboller en schuurder..maar ik vind het toch de beste. Ik... Zeer snel, gister besteld en vanochtend al vroeg bezorgd. Heel blij met het nieuwe tuig! Dit is onze 3e tuig alweer, hond is nogal een rolleboller en schuurder..maar ik vind het toch de beste. Ik beveel de tuigjes dan ook altijd aan op fb op labradorgroepen als men weer eens vraagt wat volgens ons de beste is, of welke wij hebben...

Merel Van Geneijgen

Super service, veel informatie op de site en als je er niet uit komt zijn ze op verschillende manieren te bereiken!

Miriam Mommertz

Snelle levering en uitstekende kwaliteit, onze Doodles en wij zijn blij met de nieuwe tuigjes?

Mariette Werkhoven

Voor onze pup van 9,5 , nu 4 keer gebruikt na ontvangst, met alleen op rug aangelijnd gaat het al veel beter, heeft om een of andere reden minder behoefte om te trekken, doet ze dit wel dan stop ze... Voor onze pup van 9,5 , nu 4 keer gebruikt na ontvangst, met alleen op rug aangelijnd gaat het al veel beter, heeft om een of andere reden minder behoefte om te trekken, doet ze dit wel dan stop ze als voelt dat ze iets uit balans gaat, en dat alleen al met bevestiging op de rug, heb het idee dat ze het als prettig ervaart, doet ook zelf na 1e keer haar hoofdje erdoor. Erg blij mee.

Janneke vd meulen

Snelle verzending en product is top!

Ellen

Ben erg tevreden over het bedrijf en het product wat ik heb gekocht. Mooie snelle service.

Marian

Super fijne en goede kwaliteit producten voor onze aussie..

Els Verstuyft

Super snelle sevice