9.8/10

A. Pasterkamp

Een goede ervaring en snelle levering..

Snelle Levering en ze houden je goed op de hoogte over je bestelling

Nvt

L.terHuurne

Zeer goed en snellelevering.

Ontzettend leuk, hoe het verpakt is!
Leuke atentie erbij.

Niet echt. Dit was mijn eerste bestelling en is prima bevallen.

Wesley Tritsmans

Super content van de service. De levering was super snel en het pakket was heel goed ingepakt en je werd goed op de hoogte gehouden van de levering. Doe zo voort.

Alles is duidelijk en overzichtelijk.

Nee.

Kathleen Delplancke

1ste keer dat ik een aankoop deed en heel tevreden !

1) ik heb een email gestuurd omdat ik twijfelde over de aankoop qua afmetingen. Ik kreeg vlug een antwoord met de
nodige deskundige uitleg wat best paste bij mij.
2) Vlugge...
nodige deskundige uitleg wat best paste bij mij.
2) Vlugge afhandeling van mijn bestelling met leuke attentie en bedankkaartje
3) Zaakvoerster heel sympathieke dame die zelfs een ongekende toekomstige klant als haar beste klant behandelt

Prima ervaring, voor herhaling vatbaar!

Klantvriendelijk

nee

Joyce

Supermooie artikelen! Snelle service en persoonlijk contact en goede hulp van Monique!

Er wordt direct gebeld mocht er een vraag zijn of onduidelijkeid! Veel kennis.
Er wordt direct gebeld mocht er een vraag zijn of onduidelijkeid! Veel kennis.
Leuke kaart en cadeautjes gekregen bij mijn bestelling! Mooie verpakking. Monique maakt een feestje van elke bestelling! Ga zo door!

Niks aan toe te voegen!

michielsen cindy

Zeer positief ,klant vriendelijk en snelle levering

ja zeker ,ze namen contact met me op voor iets met een maat van een broekje en stelde me een ander maat voor ,en inderdaat past perfect

geen voor mij

Erg prettig en zeer service gericht. Aangenaam verrast door een telefoontje nav mijn bestelling, de genoden service en het pakketje was leuk verpakt met een persoonlijk handgeschreven kaartje. Zo... Erg prettig en zeer service gericht. Aangenaam verrast door een telefoontje nav mijn bestelling, de genoden service en het pakketje was leuk verpakt met een persoonlijk handgeschreven kaartje. Zo zie je het niet meer vaak!

De persoonlijke touch

De maatvoering van sommige artikelen is wat onduidelijk omdat deze ook per merk blijkt te verschillen

Jacqueline cuijpers

Had gebeld voor de maat, werd vriendelijk te woord gestaan. De levering werd de zelfde dag verstuurd zodat ik de slaapzak de volgende dag al in huis had.

Vriendelijk snelle levering

Paula Bentlage

1st keer besteld en snelle levering

Gebeld om een product te ruilen en een zeer vriendelijke vrouw aan de lijn gehad. Ook mee gekeken en advies gegeven over het product waar ik het mee wilde ruilen.