9.8/10

Simi

Prettige ervaring, gevonden via google, zou deze dierenkledingboetiek iedereen aanraden die iets leukst zoekt voor hun
lievelingsdiertje.
Veel keuze mogelijkheden en trendy.

Zeer klantvriendelijk.

Zou het niet weten.

Goed contact

Goede service

Reactie Dog & Catwalk:

Wij hebben het pakketje op tijd bij PostNL aangeleverd. Helaas is het daar zoekgeraakt.
Op het moment dat wij daarover zijn geinformeerd hebben wij direct actie ondernomen en een nieuw product opgestuurd.
De trage levering is met PostNL besproken.

Patrice vd Made

Prima!

De bestelling was supersnel opgestuurd

Geweldige service!

Communicatie en producten zijn heel goed.

Goede, snelle service

Snelle, persoonlijke service. Heel attent met kaartje klant bedanken.

Turlinckx shari

Snelle service..

Je word direct goed geholpen word van alles op hoogte gebracht als je het is betaalt als het verzonden word als het onderweg is

Antti-Jussi Vainionpää

Palvelu oli erittäin ystävällistä ja nopeaa. Super

Hyvä valikoima laadukkaita tuotteita.

Palautesivut voisivat olla muillakin kielillä ( suomi, englanti yms.)

Bestelling heb ik vlot en goed ontvangen

Dog & catwalk verkoopt exclusieve producten.

Ann

Zeer vlotte en correcte service.

Indien er vragen of opmerkingen zijn dan wordt hier onmiddellijk op gereageerd en naar oplossingen gezocht. Er is een zeer persoonlijke benadering van de klant. Je hebt absoluut niet het gevoel dat... Indien er vragen of opmerkingen zijn dan wordt hier onmiddellijk op gereageerd en naar oplossingen gezocht. Er is een zeer persoonlijke benadering van de klant. Je hebt absoluut niet het gevoel dat je een nummer bent wat vaak wel zo is bij andere webshops.

Het pakje was zeer zorgvuldig en netjes ingepakt met een leuk cadeautje en persoonlijk kaartje.
Dat is zeer fijn en wordt erg gewaardeerd, maar toch vind ik 9€ verzendkosten best veel voor een pakje van 160 gram dat gewoon in de brievenbus past.
Er stond bij de zending dat een handtekening vereist was, maar ik heb niet moeten tekenen en het pakje zat dan ook effectief gewoon in de brievenbus.
Ik bestel heel vaak online en dit is toch wel bij de duurdere. Zeker omdat het aankoopbedrag 61€ was. Bij de meeste bedrijven is boven de 30€ of 50€ het verzenden gratis.
Daarom heb ik aanvankelijk getwijfeld of ik het wel zou bestellen en heb het dan uiteindelijk toch gedaan omdat ik de tuigjes zo graag had maar ik blijf de verzendkosten hoog vinden.
Jullie service is echter wel top!

Ann

Goede service ook na verkoop.

Ze reageren erg snel op je mails.