9.8/10

Kemberley

Super snelle levering......
Super snelle levering......
Toen ik het pakket open deed werd ik erg blij kaartje erin van wie het pakket voor mij gemaakt heeft een exstratje erbij een mooie roze pen heb ik er bij gekregen mijn jasje van trilly tutti brilli zat ook in een bijbehorende zak van trilly tutti brilli kan niks slecht op jullie aan merken doe zo verder zou ik zeggen

Bij elk kleisngstuk staat ook een paar tabel bij super handig vind ik dit.

Tanja

Zeer tevreden
Chihuahua is er super blij mee
En wij van de levering
Top

Levering niet lang moeten wachten.
Correct geleverd
Mooi gebaar in de doos.

Stevigere plakband want de doos stond open

Prima snel in huis

Snelle levering, mijn ivy is er dol op het speeltje goede maat voor kleine honden zoals yorkies chihuahuas

Meer keuzes graag!

Fijnn

Ze willen het precies goed doen, ze belden mij nog even hoe en wat zodat ik het juiste product kreeg.

Jammer het mandje is veeeeeeeel te klein het is voor een malthezer
Wat nu ???!

Antoinette

Ruim assortiment en prima contact met de eigenaresse (heel persoonlijk). Pakket is ook snel binndn

Ja, door de persoonlijke benadering door de eigenaresse naar de klant is het heel makkelijk om contact met haar op te nemen en te oeverleggen over producten. Mijn gekochte artikel was te klein. De... Ja, door de persoonlijke benadering door de eigenaresse naar de klant is het heel makkelijk om contact met haar op te nemen en te oeverleggen over producten. Mijn gekochte artikel was te klein. De drempel om contact met haar op te nemen is dus laag en dat doe je dan al snel. Prima dus! Een aanrader deze site en winkel!

Ik ben pas klant en mijn eerste ervaringen waren goed alles duidelijk. Misschien als ik vaker iets ga kopen dan loop je misschien tegen verbeterpunten aan

JS

Top!

Zeer mooie penning en snellere levering dan gezegd.

Zeer positief

Goed advies

Marielle Stravens

Een groot assortiment netjes uitgesorteerd in groepen. Kwalitatief zeer goed.

Snelle levering, voldoende keuze.