9.8/10

Patrick

Super service, ondanks dat de post het liet afweten met bezorgen, dus lever snelheid ligt aan de post!!, er werd meegedacht en contact was super.
Monique ga zo door.

Service en contact

Franciska Vo

Super snelle levering!

Cora

Had bestelling volgende dag al binnen met een super leuk kaartje erbij.Zeker een bedrijf om als je iets nodig heb het daar te kopen.

Ja het persoonlijke kaartje was echt een leuk gebaar

Anja

Heel leuk dat er een persoonlijk kaartje bij wordt geschreven

J. Mooyman

Goed, duidelijke site, snelle levering

Sylvia Schoonheim

Top

Porto kosten voor kleine lichte bestellingen verlagen

Katia

Vrijwel onmiddellijk antwoord na mijn vraagstelling, perfecte opvolging van mijn bestelling en levering.
Aankoop zat niet alleen in een mooie doos maar ook binnenin een verrassing en heel beschermend ingepakt! Proficiat!

Vriendelijkheid, correctheid, stiptheid

geen!

sabine

Mijn ervaring met dit met bedrijf is zoals altijd heel erg goed

De zeer goede service die Monique je altijd geeft, je kan altijd met vragen bij haar terecht en je krijgt snel antwoord terug.
Een fijne persoonlijke website dankzij Monique met prachtige van...
Een fijne persoonlijke website dankzij Monique met prachtige van goede kwaliteit produkten.

Ik vind alles top dus geen verbeter punten ga zo door

Altijd mooie spulletjes en snele levering , en vriendelijke mensen als je vragen hebt

ze hebben altijd net iets mooiere dingen

Yvonne Michiels

Tot nu toe tevreden