9.8/10

Prickarts

Top snelle levering
Mooi kaartje erbij met een persoonlijk bedankje ???

JA persoonlijke boodschap op een leuk kaartje

Geen alles prima

Lenny

Het hondentuigje dat ik besteld had was super snel in huis!

Snel & klantvriendelijk. Er zat zelfs een handgeschreven kaartje bij als dank voor de bestelling. Super lief.

Geen, behalve dat de tekst op de pen mss anders kan. Niet iedereen koopt iets voor zijn Chihuahua.

Arjan

Perfect

Snel geleverd, fijne site

Nope!

Anja Melkebeeck

Super goed spijtig dat ze er geen meer hebben anders zou ik er direct nog 2 kopen voor mijn hondjes

Prijs kwaliteit

Zou niet weten wat

Vincent Haisma

Netjes en perfect

Overzichtelijk en duidelijk

Geen 1

plafonneringswerken Aeyels Gino

Was op zoek naar een chiua-hua pompidou - spaarpot , omdat mijn vriendin de hare die ze van mij gekregen had , had gebroken op kerst - avond . zo kwam ik bij DOG en CATWALK terecht.
Ik had er...
Ik had er dan twee verschillende besteld en kreeg spoedig reactie dat er 1 niet meer te verkrijgen was en de vraag of ik dan een andere in de plaats wou of dat ze de bestelling moesten annuleren.Heb er dan een ander kleurtje in de plaats bestelt .
Nu dacht ik dat met de bestelling te wijzigen het wel wat langer zou duren eer ik de bestelling zou toekrijgen(zeker met de feestdagen).
Ik was aangenaam verrast dat het pakketje de laatste dag van het jaar al arriveerde en ik zodoende mijn vriendin kon verassen.

Dank je wel DOG en CATWALK voor de goede service.
ik ben zeker dat mijn vriendin bij jullie nog zal kopen.
Ze is gek van chiua- hua's

snelle reactie en service

geen idee

J.Teunissen

Hondenbed eenvoudig kunnen vinden op de overzichtelijke website.
Bestelling volgens afspraak goed verpakt en voorzien van een leuk kaartje en pen thuisbezorgd.
De hond is er helemaal...
Hondenbed eenvoudig kunnen vinden op de overzichtelijke website.
De hond is er helemaal blij mee.

Overzichtelijke site en eenvoudig bestelling te plaatsen.

Ga zo door!

Sandy Vanendert

Zeer tevreden over de service! Heel vriendelijk. Monique is top!

Persoonlijke hulp en advies. Er wordt meegedacht om tot een optimale keuze te komen.

Doe verder zoals jullie bezig zijn!

magali

Super goed

snelle levering, pluspunt!

Joris Verstrepen

Correcte service , doen wat ze moeten doen , met een persoonlijke touch als blijk van waardering iets wat in deze tijd toch niet altijd meer gebeurd

Correctheid en service