9.8/10

Sylvia Schoonheim

Top

Porto kosten voor kleine lichte bestellingen verlagen

Katia

Vrijwel onmiddellijk antwoord na mijn vraagstelling, perfecte opvolging van mijn bestelling en levering.
Aankoop zat niet alleen in een mooie doos maar ook binnenin een verrassing en heel beschermend ingepakt! Proficiat!

Vriendelijkheid, correctheid, stiptheid

geen!

sabine

Mijn ervaring met dit met bedrijf is zoals altijd heel erg goed

De zeer goede service die Monique je altijd geeft, je kan altijd met vragen bij haar terecht en je krijgt snel antwoord terug.
Een fijne persoonlijke website dankzij Monique met prachtige van...
Een fijne persoonlijke website dankzij Monique met prachtige van goede kwaliteit produkten.

Ik vind alles top dus geen verbeter punten ga zo door

Altijd mooie spulletjes en snele levering , en vriendelijke mensen als je vragen hebt

ze hebben altijd net iets mooiere dingen

Yvonne Michiels

Tot nu toe tevreden

Kemberley

Super snelle levering......
Super snelle levering......
Toen ik het pakket open deed werd ik erg blij kaartje erin van wie het pakket voor mij gemaakt heeft een exstratje erbij een mooie roze pen heb ik er bij gekregen mijn jasje van trilly tutti brilli zat ook in een bijbehorende zak van trilly tutti brilli kan niks slecht op jullie aan merken doe zo verder zou ik zeggen

Bij elk kleisngstuk staat ook een paar tabel bij super handig vind ik dit.

Tanja

Zeer tevreden
Chihuahua is er super blij mee
En wij van de levering
Top

Levering niet lang moeten wachten.
Correct geleverd
Mooi gebaar in de doos.

Stevigere plakband want de doos stond open

Prima snel in huis

Snelle levering, mijn ivy is er dol op het speeltje goede maat voor kleine honden zoals yorkies chihuahuas

Meer keuzes graag!

Fijnn

Ze willen het precies goed doen, ze belden mij nog even hoe en wat zodat ik het juiste product kreeg.

Nee