9.8/10

Turlinckx shari

Snelle service..

Je word direct goed geholpen word van alles op hoogte gebracht als je het is betaalt als het verzonden word als het onderweg is

Antti-Jussi Vainionpää

Palvelu oli erittäin ystävällistä ja nopeaa. Super

Hyvä valikoima laadukkaita tuotteita.

Palautesivut voisivat olla muillakin kielillä ( suomi, englanti yms.)

Bestelling heb ik vlot en goed ontvangen

Dog & catwalk verkoopt exclusieve producten.

Ann

Zeer vlotte en correcte service.

Indien er vragen of opmerkingen zijn dan wordt hier onmiddellijk op gereageerd en naar oplossingen gezocht. Er is een zeer persoonlijke benadering van de klant. Je hebt absoluut niet het gevoel dat... Indien er vragen of opmerkingen zijn dan wordt hier onmiddellijk op gereageerd en naar oplossingen gezocht. Er is een zeer persoonlijke benadering van de klant. Je hebt absoluut niet het gevoel dat je een nummer bent wat vaak wel zo is bij andere webshops.

Het pakje was zeer zorgvuldig en netjes ingepakt met een leuk cadeautje en persoonlijk kaartje.
Dat is zeer fijn en wordt erg gewaardeerd, maar toch vind ik 9€ verzendkosten best veel voor een pakje van 160 gram dat gewoon in de brievenbus past.
Er stond bij de zending dat een handtekening vereist was, maar ik heb niet moeten tekenen en het pakje zat dan ook effectief gewoon in de brievenbus.
Ik bestel heel vaak online en dit is toch wel bij de duurdere. Zeker omdat het aankoopbedrag 61€ was. Bij de meeste bedrijven is boven de 30€ of 50€ het verzenden gratis.
Daarom heb ik aanvankelijk getwijfeld of ik het wel zou bestellen en heb het dan uiteindelijk toch gedaan omdat ik de tuigjes zo graag had maar ik blijf de verzendkosten hoog vinden.
Jullie service is echter wel top!

Ann

Goede service ook na verkoop.

Ze reageren erg snel op je mails.

Prima aankoop en afwikkeling. Kaartje in het pakket bij de zending charmeerde.

Prima product dat voldoet aan onze verwachtingen

Ml

Leuke artikelen. Heel vriendelijk en behulpzaam. Echte aanrader!

Super klantvriendelijk en goede service!

Hendrik rodermond

Ik heb een knuffelzak besteld de hondjes zijn er heel blij mee. Mooi product en goede service

Ja

Heel goed geholpen bij de aanshaf van de maten/ pakjes die ik zelf persoonlijk het liefst even aan zie want elk hondje is en staat het anders bij ,door het over en weer sturen geeft vertrouwen en... Heel goed geholpen bij de aanshaf van de maten/ pakjes die ik zelf persoonlijk het liefst even aan zie want elk hondje is en staat het anders bij ,door het over en weer sturen geeft vertrouwen en optimale service.

Dat er telefonisch contact gemaakt kan worden!!

De kleertjes etc wat niet meer te bestellen is van de site verwijderen . Korte introductie opname van het kledingsstuk incl het moddel:)

Edvard Wever

Ben echt super goed geholpen via mail. Jasje voor hond besteld, was na overleg en wat fot's wellicht te klein en dus zonder probleem kunnen ruilen. Snelle reacties en goede hulp. Zeer tevreden en... Ben echt super goed geholpen via mail. Jasje voor hond besteld, was na overleg en wat fot's wellicht te klein en dus zonder probleem kunnen ruilen. Snelle reacties en goede hulp. Zeer tevreden en zeker aan te raden.

Zeer goede hulp, voor zover mogelijk, via mail.

Geen verbeterpunten