Prachtige reis, goed samengesteld, mooie hotels, mooie locaties

Uw ervaring met Doets Reizen

Jan Doets is voor ons een deskundige die door kennis en ervaring onze reis fantastisch heeft ingevuld.

Johanna Pruijn-Boere

Goed verzorgde reis met prettige accommodaties. De wildlife excursies maakten de reis tot een extra bijzondere ervaring. De reisafstanden waren voed, nooit te lang. Als er al eens een wat langere... Goed verzorgde reis met prettige accommodaties. De wildlife excursies maakten de reis tot een extra bijzondere ervaring. De reisafstanden waren voed, nooit te lang. Als er al eens een wat langere reisdag was, werd die prettig onderbroken door een tripje halverwege. Dat waren ook vaak excursies waar je zelf wellicht niet zo snel zelf op zou komen, mocht je zelf alles willen regelen.

Uw ervaring met Doets Reizen

Prima reisorganisatie die weet waar je moet zijn en wat de moeite waard is om te zien. Alles was tip top in orde.

Een fantastische reis door West- Canada met goede tot geweldige hotels. We hadden met hulp van een Jan Doets medewerker zelf een reis samengesteld. Aan alle details was gedacht.

Uw ervaring met Doets Reizen

Als je een reis door Noord-Amerika wilt maken, maar niet alleen de gebaande paden wilt volgen is Jan Doets een geweldige organisatie met heel kundige medewerkers

Hein & Karin Martens

We hebben een fantastische reis gehad. In 24 dagen hebben we veel gezien en zijn door vier staten gereden, te weten California, Nevada, Utah en Arizona. Onze ervaring is dat je eigenlijk niet... We hebben een fantastische reis gehad. In 24 dagen hebben we veel gezien en zijn door vier staten gereden, te weten California, Nevada, Utah en Arizona. Onze ervaring is dat je eigenlijk niet buiten een gps navigatie systeem kan. Wiij hebben de navigatie via de mobiele telefoon gedaan. Dit ging prima tot dat er geen internet verbinding meer was. Dit gebeurde in Deathvalley en bij het Yosemite park, waardoor we hier veel gemist hebben. Het verblijf was dan ook te kort ( 1 nacht). Tip altijd een GPS adviseren.
Het Kabuki hotel in San Francisco, bracht 112 dollar in rekening voor tax. Bij navraag bleek dit een vergissing. Bij het inleveren van de huurauto werd 65 dollar in rekening gebracht voor een volle tank benzine, maar dit hadden wij vooraf al betaald. Via de klanten service is dit weer ongedaan gemaakt. Dus blijf allert.

Uw ervaring met Doets Reizen

Alles was tot in de puntjes goed geregeld. Met de route beschrijvingen konden we niet uit de voeten. Onduidelijk en te gedetailleerd. Klopte ook niet altijd. Een extra punt van aandacht, is het... Alles was tot in de puntjes goed geregeld. Met de route beschrijvingen konden we niet uit de voeten. Onduidelijk en te gedetailleerd. Klopte ook niet altijd. Een extra punt van aandacht, is het altijd aanbevelen van een jaarpas voor de nationale parken. Bij twee parken heb je de 80 dollar er al uit.

Over het geheel genomen zijn wij zeer tevreden over onze reis. In IJsland, Reykjavik was de ligging van ons hotel prima maar de kamer was echt erg klein, eigenlijk te klein. Het ontbijt was... Over het geheel genomen zijn wij zeer tevreden over onze reis. In IJsland, Reykjavik was de ligging van ons hotel prima maar de kamer was echt erg klein, eigenlijk te klein. Het ontbijt was prima.
De excursies in IJsland waren de moeite waard.
In het reis en accommodatie schema stond wel een fout. De vertrektijd van Reykjavik naar Boston was in het schema 16.30 uur. Dit klopte niet, onze vlucht was pas om 18.05 uur vanuit Reyjavick. Gek genoeg stond 18.05 uur in het reisschema als aankomsttijd in Boston.
Alle hotels in Amerika waren goed behalve dan toch het hotel in NY, The Roosevelt. Onze hotelkamer, en dan met name de badkamer was echt beneden alle peil. Ik heb hierover contact gezocht met Jan Doets tijdens ons verblijf daar. Het hotel heeft het daarna wel netjes afgehandeld door ons 1 nacht te restitueren en ons een ontbijt aan te bieden. Hierover zijn we dus tevreden maar zelf zou ik nooit meer naar dit hotel terugwillen. Het voldeed echt niet, ik zou Jan Doets aanraden een ander hotel in NY aan te bieden. Zelf hebben wij ooit gezeten in het Intercontinental Barclays hotel en The Benjamin hotel, beiden in dezelde buurt als The Roosevelt maar vele malen beter.

Uw ervaring met Doets Reizen

Over zijn geheel genomen zijn wij zeer tevreden over Jan Doets, maar kleine dingen zoals de fout in het reisschema zou eigenlijk niet mogen.

Mooie reis gemaakt in de USA. camperreis van denver via Mount Rushmore/Yellowstone/Bryce Canyon/Moab terug naar Denver.
mooie route, goede campings muv 2de stop, de reinheid van KOA mount...
mooie route, goede campings muv 2de stop, de reinheid van KOA mount rushmore. verder is in deze tour goed te doen qua afstand ook met kinderen. aanbeveling zou zijn de route highway 12 en 42 naar Moab en tussenstop in Aspen/Vail ipv grand Junction.
de kwaliteit van de camper was goed. enkel is het materiaal dat gebruikt is vrij licht. de verhuur service in Louviers was goed en vriendelijk. weergave van taxikosten van en naar deze verhuur zijn aan te bevelen of een service voor te regelen. de camping in Salt Lake is netjes en schoon echter is het gelegen in een zeer matige wijk waar alcohol en drugs verslaving zichtbaar zijn.
verder top reis.

Uw ervaring met Doets Reizen

zeer netjes, aardig en vlot!

Was top!

Uw ervaring met Doets Reizen

Alles goed georganiseerd en eenvoudig voor je gepresenteerd tegen een goede eerlijke prijs.

Elsa

Fantastische reis!! Mooie afwisseling tussen steden en natuur.

Uw ervaring met Doets Reizen

Altijd zeer goed!! Zeer behulpzaam met altijd weer goeie ideeen.

Alles goed geregeld!

Prima organisatie.

Arie Schaap

Goed georganiseerde reis die volledig voldeed aan onze verwachtingen

Uw ervaring met Doets Reizen

Jan Doets is een enthousiast bedrijf en de medewerkers/sters worden regelmatig in de gelegenheid gesteld om de reizen te maken en kunnen uit de eerste hand aanbevelingen doen