Superblij dat we bij Jan Djoets hadden geboekt, we werden feilloos omgeboekt ivm de bosbranden bij Yosemite NP.
Verder ook helemaal geen zorgen, één zaterdagmiddag samen met een medewerker...
Verder ook helemaal geen zorgen, één zaterdagmiddag samen met een medewerker alles uigezocht en geboekt, nergens spijt van. Vooraf een paar vragen, goede bereikbaarheid, vakkundig personeel. Mocht ik ooit nogmaals richting Amerika of Canada gaan: weer met Jan Doets. Trouwens, in 1998 zijn we ook al met ze op reis geweest.

Super goed, altijd doen.

Fantastisch.

Heel goed.

Wij hebben met 2 campers ruim drie weken door Alberta en British Columbia getrokken. Hoog over, zijn wij vanuit de Rocky Mountains uiteindelijk in Prince Rupert terecht gekomen. Vandaar een... Wij hebben met 2 campers ruim drie weken door Alberta en British Columbia getrokken. Hoog over, zijn wij vanuit de Rocky Mountains uiteindelijk in Prince Rupert terecht gekomen. Vandaar een prachtige boottocht per ferry van BCF naar Port Hardy, Vancouver Island. Een reis die 16h vergt maar uiteindelijk 24h is geworden (zie hieronder). De meeste campings (RV sites), die 'van belang waren' en die in het hoogseizoen druk bezocht kunnen worden, werden vooraf geboekt; de meeste campings konden we echter op de 'bonnefooi' aandoen, er zijn er zó veel.

Uw ervaring met Doets Reizen

Voor ons was dit de derde reis die wij via Jan Doets boekten. Alles was vooraf goed gecommuniceerd, zelfs de vertraging onderweg bij BCF (ruim 8h!) werd ons per e-mail doorgegeven. Ik ben zeer... Voor ons was dit de derde reis die wij via Jan Doets boekten. Alles was vooraf goed gecommuniceerd, zelfs de vertraging onderweg bij BCF (ruim 8h!) werd ons per e-mail doorgegeven. Ik ben zeer tevreden en kan Jan Doets aan iedereen aanbevelen.

Onderstaand compliment had ik van de week al gestuurd naar info@jandoets.nl

Beste mensen van Jan Doets,

bij deze wil ik graag mijn complimenten overbrengen op het perfect...
Onderstaand compliment had ik van de week al gestuurd naar info@jandoets.nl

Beste mensen van Jan Doets,

bij deze wil ik graag mijn complimenten overbrengen op het perfect regelen van onze vakantie in Zuid-West Amerika. We zijn hier met onze kinderen naar toe geweest voor 23 dagen en het was zeer zeker een hele mooie vakantie, hele mooie natuur en genoeg afwisseling. Soms iets teveel kilometers maar de bezienswaardigheden maakten dit ruimschoots goed!

Nogmaals, mijn hartelijk dank voor het uiteen zetten van deze trip en het regelen van alle hotels en excursies. Voor volgend jaar zal ik zeker Jan Doets op mijn lijstje zetten voor het checken of er een mooie vakantie is.

Ga zo door!

Met vriendelijke groeten,
Carel Jan Kuiter

Uw ervaring met Doets Reizen

Prima service, goede informatievoorziening , prima hotels en auto. Kortom: perfecte vakantie!

Erg mooie reis Eigenlijk geen negatieve punten waar Jan Doets wat aan kan doen.

Uw ervaring met Doets Reizen

Een organisatie met veel kennis van de gebieden waar de reis naar toe gaat. Geeft goede tips over de bezienswaardigheden.

Mooi samengestelde reis op mooie locaties, waarin we veel hebben kunnen doen. Zowel de reis als het verblijf daar zijn voorspoedig voorlopen met voor elk wat wils. Excursies waren prima (op 1... Mooi samengestelde reis op mooie locaties, waarin we veel hebben kunnen doen. Zowel de reis als het verblijf daar zijn voorspoedig voorlopen met voor elk wat wils. Excursies waren prima (op 1 na). Hotels ook. Als minpuntje zou ik ons verblijf in Fort Myers willen noemen. In vergelijking met de andere hotels was dit veel minder en er was ook niet zoveel te doen. De dolphin watching excursie op Sanibel Island was niet erg boeiend( geen dolfijnen te zien) en was de zee vervuild(veel dode vissen).

Top vonden we het verblijf in Orlanda, Cocoa Beach en op de Keys. De kanotocht en het duiken vonden we super. Al met al een prima reis n een mooie herinnering voor de toekomst.

Prima voorlichting, documentatie etc. G

Michiel van Cleef

We hebben de reis als onvergetelijk ervaren.

Uw ervaring met Doets Reizen

Onze ervaring met Jan Doets is bijzonder positief. Bereikbaarheid, reactiesnelheid en service uitmuntend.

Natascha Pannekeet

In een woord echt geweldig! Heel veel diversiteit met het bezoeken van steden en natuurparken. Superleuke excursies, goede hotels op superleuke of mooie locaties. Echt geweldig!

Uw ervaring met Doets Reizen

Een heel ervaren reisbureau, met superleuke excursies om te doen, op alle vragen die we hadden kregen we snel antwoord. Tijdens de hele reis kregen we mail ivm brand op een van onze... Een heel ervaren reisbureau, met superleuke excursies om te doen, op alle vragen die we hadden kregen we snel antwoord. Tijdens de hele reis kregen we mail ivm brand op een van onze overnachtingslocaties. De hotels zijn heel goed en alles is goed geregeld met een super goede en uitgebreide reispapieren.

Geweldig! Goed geregeld en georganiseerd

Uw ervaring met Doets Reizen

Reisbureau met specifieke kennis en ervaring

Marion Lemmers

Het was wederom een geweldige reis. Leuke hotels die netjes en schoon waren. Heel veel gezien met leuke afwisselingen van de hecktiek in de grote steden en de rust en de schoonheid van de NP

Uw ervaring met Doets Reizen

Perfect. Had iets meer inleving van de reisadviseuze willen hebben. Hotel naast Disney terwijl wij daar niet heen gingen. 20 jr geleden hadden wij een hotel vlakbij venicebeach. Dit had beter bij... Perfect. Had iets meer inleving van de reisadviseuze willen hebben. Hotel naast Disney terwijl wij daar niet heen gingen. 20 jr geleden hadden wij een hotel vlakbij venicebeach. Dit had beter bij ons gepast