Ben Sepp

Prima ervaring, inmiddels 3e keer met Jan Doets gereisd(Vergelijkbare reisjes
Prima ervaring, inmiddels 3e keer met Jan Doets gereisd(Vergelijkbare reisjes
Dit keer Orlando, hotel Double Tree centrale basis van vertrek pretparken, alsmede minicruise Bahama"s vanaf Port Canaveral, Enchantment of the seas, reisje met 10 personen.
Organisatie, klantvriendelijke behandeling door de medewerkers van Jan Doets, hotel, autohuur en bootje, dik voor mekaar.

Uw ervaring met Doets Reizen

Repeterend gast, dus hoef je niet verder te kijken!!!!!

Robert van es

Ben nu voor de 5de keer naar het westen geweest van Amerika
En dit was de mooiste Roadtrip van alle
Ben nu voor de 5de keer naar het westen geweest van Amerika
En dit was de mooiste Roadtrip van alle
Deze keer ben ik alleen geweest en heb me prima vermaakt, het mooiste was 2 dagen met een 4 wheels drive jeep door Canyonlands rijden, de 100 Miles drive White Rim Route en The Chicken Corner gedaan.
Top vakantie 👌🏻

Uw ervaring met Doets Reizen

Voor het eerst via jan doets geboekt, en is prima bevallen. Goed contact, goede service, en staan voor je klaar als je vragen heb thuis en zelfs op de vakantie

Mooie reis door West Amerika, afwisselend natuur en steden. De excursies maakten de reis extra speciaal en zijn de hoogtepunten. Road Bear als camperverhuurder was uitstekend. Campings waren leuk,... Mooie reis door West Amerika, afwisselend natuur en steden. De excursies maakten de reis extra speciaal en zijn de hoogtepunten. Road Bear als camperverhuurder was uitstekend. Campings waren leuk, regelmatig een zwembad. Fijn dat er shuttles rijden in de nationale parken. Voor de steden was Uber een uitkomst. Enige minpunt was British Airways. Die zullen we nooit meer kiezen als luchtvaartmaatschappij.

Uw ervaring met Doets Reizen

Wij zijn zeer tevreden over Jan Doets met name over de informatie die gegeven werd voor en tijdens de reis. We ontvingen regelmatig updates over de bosbranden in de omgeving waar we waren.... Wij zijn zeer tevreden over Jan Doets met name over de informatie die gegeven werd voor en tijdens de reis. We ontvingen regelmatig updates over de bosbranden in de omgeving waar we waren. Uiteindelijk konden we niet naar 1 camping en zijn we overgeboekt. Dan ben je extra blij dat alles geregeld is en dat je dit niet zelf hoeft te regelen. Vragen van ons via e-mail worden snel opgepakt. We zullen zo'n reis niet ieder jaar maken, maar de volgende keer zeker weer via Jan Doets.

Marianne

Mooi, compacte en complete reis.

Goed.

Weer top geregeld! Jammer dat we het "berichtje" van Jan Doets niet hebben ontvangen dit jaar.

Uw ervaring met Doets Reizen

Jan Doets is een hele gespecialiseerde organisatie, waar je met alle vragen over USA en Canada terecht kunt.

Cor Abbring

Onze ervaring van de reis is super. Een prachtige familievakantie met verschillende ervaringen in de prachtige steden en de overweldigende natuur van de nationale parken. Het kamperen met een camper... Onze ervaring van de reis is super. Een prachtige familievakantie met verschillende ervaringen in de prachtige steden en de overweldigende natuur van de nationale parken. Het kamperen met een camper is zeer goed bevallen. Vrijheid waneer je wilt maar van alle gemakken voorzien.

Uw ervaring met Doets Reizen

Een zeer professionele organisatie die zeer veel verstand heeft van de mogelijkheden in Amerika. Alles is mogelijk, en wat je uitkiest wordt perfect verzorgt.

Prachtige reis gehad met veel indrukken en ervaringen.

Uw ervaring met Doets Reizen

Prima reisorganisatie met veel deskundigheid en ervaring die alles goed regelen.

Prachtige reis, heel veel gezien

Prima geregeld

w. de wildt

Een leuke en goed georganiseerde reis

Uw ervaring met Doets Reizen

Prettige organisatie met Mijn Jan Doets als zeer nuttig verlengstuk.

A. Eijsink

Jan Doets heeft keurig voor ons de gevraagde zaken geregeld (vliegreis en camperhuur en eerste en lastste hotelovernachting. Prima geregeld. Verder echter niets bijzonders voor ons gedaan vandaar... Jan Doets heeft keurig voor ons de gevraagde zaken geregeld (vliegreis en camperhuur en eerste en lastste hotelovernachting. Prima geregeld. Verder echter niets bijzonders voor ons gedaan vandaar gewoon een 8 dit jaar voor Jan Doets.

Uw ervaring met Doets Reizen

De Noord Amerika specialist nummer 1 en tegen redelijke prijzen.