Onze reis was geweldig. Het was wel een echte reis en in mindere mate een vakantie. We hebben geprobeerd er zoveel mogelijk uit te halen en zelfs nog dingen toegevoegd voor zover het schema dat... Onze reis was geweldig. Het was wel een echte reis en in mindere mate een vakantie. We hebben geprobeerd er zoveel mogelijk uit te halen en zelfs nog dingen toegevoegd voor zover het schema dat toeliet. Enkele momenten zijn echter niet of moeilijk haalbaar in het programma en dat zou ik zelf anders ingericht hebben. We hadden echter een niet te wijzigen pakketreis en de prijs/kwaliteitverhouding was daarbij erg goed dus dat hebben we voor lief genomen.

Uw ervaring met Doets Reizen

Bij het boeken even een kleine hobbel v.w.b. de vluchttarieven maar dat is keurig netjes afgehandeld. Correspondentie en contact altijd goed.

Een reis om nooit te vergeten! Vol met indrukken en ervaringen

Uw ervaring met Doets Reizen

Dat alles perfect geregeld is.

Hanneke Idema-Rozemeijer

Prachtige reis. West-Canada voor ons misschien niet het meest ideale gebied (te geciviliseerd), maar zondermeer goed verzorgd.

Vriendelijk, degelijk, uitnodigend.

Vriendelijk:
Al vanaf het eerste contact werden wij “lekker” gemaakt. Door de gastvrijheid, de tijd die men nam, de beelden, de inspiratie. Vriendelijk, degelijk, uitnodigend.

Vriendelijk:

Degelijk:
De boekingen waren keurig in orde, de bijstellingen werden administratief goed verwerkt, het overzicht van de (deel)betaling duidelijk, de bereikbaarheid (via mail) goed, de afspraken in Canada duidelijk.

Uitnodigend:
Bij toeval verzeilden wij op de open dag in september 2017. Wij werden enorm onthaald met informatie, hartelijkheid, proeverijen, film, foto’s maar ook enthousiaste verhalen van andere reizigers.

Wendy

Prima reis die aansloot bij onze wensen.

Ervaren. Klantvriendelijk.

Daphne vuyst

Zo een geweldige reis! Heel byzonder om dit als gezin te doen....

Uw ervaring met Doets Reizen

Prima! Heel professioneel geholpen!

Robert Franke

Onze reis was van begin tot het eind toe geweldig. Canada heeft ons echt gegrepen, zowel qua bestemmingen waar we hebben geslapen, de bevolking en zeker al het Wildlife wat we hebben gezien. Van... Onze reis was van begin tot het eind toe geweldig. Canada heeft ons echt gegrepen, zowel qua bestemmingen waar we hebben geslapen, de bevolking en zeker al het Wildlife wat we hebben gezien. Van Lake Peyto, Lake Louise en Lake Maligne zijn echte toppers. Druk in de zomer maar als je op tijd gaat zeker de moeite waard. We hebben daar een zevental Beren gezien, Bald Eagle's, een mooie grote Moose, etc etc. Ook de Heli Hike is een absolute aanrader, landen midden in de natuur en dan met je gids/piloot een korte hike naar een waterval waar je met een glas bubbels heerlijk kan genieten. Decadent wellicht, maar o zo leuk. Hawaii als ons toetje was door orkaan Lane uitdagend, maar uiteindelijk hebben we er geen minuut minder om hoeven te genieten. Maui is geweldig en ook de accommodatie daar was geweldig. Wat is er mooier dan snorkelen met meerdere schildpadden om je heen ;-)

Uw ervaring met Doets Reizen

Jan Doets Reizen neemt je zeer veel uit handen zonder dat je de voorpret verliest. Top accommodaties op bijzondere plekken, veel kennis over het land en altijd met je mee denkend. Nu twee mooie en... Jan Doets Reizen neemt je zeer veel uit handen zonder dat je de voorpret verliest. Top accommodaties op bijzondere plekken, veel kennis over het land en altijd met je mee denkend. Nu twee mooie en grote reizen geboekt via Jan Doets en er gaat zeker een volgende komen.

Aletta

Wij hebben een fantastische reis gemaakt. Met als eerste New York en daarna de rust, ruimte, prachtige natuur en dieren van West-Canada.

Uw ervaring met Doets Reizen

Tijdens het gesprek werd er de tijd genomen om onze wensen te horen en dit heeft onze ideale reis, qua tempo, locaties en excursies opgeleverd.

Adri Doorneveld

De reis was goed georganiseerd, gelukkig hadden we zelf voor een langer startverblijf in Portland gekozen. Over het algemeen goede accomodaties, met uitzondering van Newport en Crater Lake. Het... De reis was goed georganiseerd, gelukkig hadden we zelf voor een langer startverblijf in Portland gekozen. Over het algemeen goede accomodaties, met uitzondering van Newport en Crater Lake. Het hotel in Newport heeft namelijk een erg kleine en daardoor warme en smerige onbijtruimte, met beperkt assortiment en plastic borden en bestek. En Crater Lake is wel erg basic, maar het is ook een nationaal park, dus vooruit. Wat ons wel erg tegen viel was de gehele kust van Oregon, wij dachten leuk kust met mogelijk strandfaciliteiten. Maar in geen van de plaatsen was iets dergelijks. Is waarschijnlijk ook niet mogelijk gezien het klimaat. De gehele kust hebben we , 500 km, in de mist en vaak zeer dichte mist gereden. Ook snapte we overnachtingsmogelijkskeuze niet helemaal, waarom 2 nachten in Newport en maar 1 nacht in Astoria? Het binnenland is trouwens wel prachtig, Klamath Falls, Crater Lake, Bend, Mount Hood en Hood River.

Uw ervaring met Doets Reizen

Goed georganiseerd, zakenkundig en flexibel voor aanpassingen. Goede info vooraf en goede route beschrijving.

Marco Bladeck

Het is haast niet in woorden uit te drukken hoe wij deze reis hebben beleefd. We hebben hier al een poos naartoe geleefd en eindelijk was het moment daar. Het was geweldig, overweldigend,... Het is haast niet in woorden uit te drukken hoe wij deze reis hebben beleefd. We hebben hier al een poos naartoe geleefd en eindelijk was het moment daar. Het was geweldig, overweldigend, inspirerend. Het overtrof al onze verwachtingen. We hebben een nieuw favoriet vakantieland gevonden.
Het enige jammere was dat we vanwege de rookontwikkeling door de vele bosbranden niet naar Yosemite konden. Goede reden om terug te gaan.

Uw ervaring met Doets Reizen

Alles was tot in de puntjes geregeld. Vriendelijke, kundige medewerkers. Absolute aanrader om via Jan Doets alles te laten regelen.

goede organisatie