Fred van der Horst

De reis was voortreffelijk door jullie voorbereid en het draaiboek en de begeleidende tips fantastisch en heel erg nuttig. In geen enkel door jullie geboekte hotels zijn er problemen geweest. Bij... De reis was voortreffelijk door jullie voorbereid en het draaiboek en de begeleidende tips fantastisch en heel erg nuttig. In geen enkel door jullie geboekte hotels zijn er problemen geweest. Bij enkele hotels wil ik wel een de opmerking plaatsen , het Andante Inn Sedona viel heel erg op door eenvoud t.o.z. van de overige hotels met onze overnachtingen. Wij zagen aan dezelfde weg nog enkele andere hotels die ons meer aanspraken, ook het ontbijt was eenvoudig verzorgd. Cedar Lodge werkelijk onvriendelijke medewerkers, heel afstandelijk en zakelijk en nauwelijks contact met hotelgasten. Ook de hotel kamer was erg éénvoudig t.o.z. van de andere overnachtingen, wel als pluspunt heel dicht bij de ingang van het Yosimiti Park. Opvallend Sportsmen Lodge in LA, best wel aan de prijs met huurauto parkeren.. 70,= euro voor drie nachtjes en nog opvallender geen koelkastje op de kamer terwijl het best warm weer en aan de prijs voor ontbijt. Sommige hotels rekende echter helemaal geen kosten voor parkeren en ontbijt # meegenomen, knipoog. Beresford in SF, heerlijk knus en net stadshotel met heel goed verzorgd ..(gratis) ontbijt , Hofsas House Carmel ; Sprookjes hotel in Efteling ogend dorp ..fantastisch ! Best Western San Diego ..echt vijf sterren ! Red Father Lodge fantastische ligging nabij Grand Canyon en goed verzorgd .. Alpenhof Lodge opmerkelijk en met fantastisch enthousiaste meneer achter de receptie !! Best Western SF ook prima verzorgd en ideale ligging bij vliegveld en inleveren huurauto ! Excursies prima verzorgd door jullie ; fietsen over Golden Gate brug, Jeep Trail Sedona en Apache Trail . Wij hebben op eigen gelegenheid ook tal van andere excursies ondernomen o.a. Alcatraz, Universal Studio's , OUE Skyspace hoogste torengebouw in LA, Concert bijgewoond Hollywood Bowl, Sea World en Midway Museum San Diego , en nog veel meer... bloos. Aan te bevelen in jullie brochures is de Misttrail dat is een wandeltocht naar twee watervallen toe met prachtige panorama's en vergezichten in het Yosimiti Park. Eigenlijk hadden we aan drie weken nog te kort , zoveel indrukken en zoveel moois gezien, te veel om nu op te noemen. De reis op zich heen & terug ... heen beiden vluchten fantastisch verzorgd via Londen naar SF met British Airways ,zelfs met een Airbus 380 ! Terug een drama ; beiden vluchten uitgevoerd door AA American Airlines. De vlucht van SF naar Philadelphia was nog goed verzorgd, modern toestel en vriendelijk cabine personeel. Maar juist de langste vlucht van Philadelphia naar Amsterdam echt slecht en AA moet zich schamen. Het begon al bij de opgegeven Gate .. dat werd na een uur wachten gewijzigd naar een andere Gate ... daar aangekomen stond er helemaal geen toestel klaar ????? Ook de vliegtuig bemanning stond en zat in de wachtruimte bij ons te wachten. Met nog een kwartier te gaan volgens vertrektijd nog steeds geen vliegtuig aan de Gate ???? Plots werd er omgeroepen dat het toestel elders op de luchthaven aanwezig was maar dat er technici een storing aan het verhelpen waren en werd er plots een uur vertraging op de TV schermen bij de Gate aangegeven. Al die tijd zag ik de gezagsvoeder al continu bellen met zijn mobiel. A'fin na weer bijna een uur wachten werd er omgeroepen dat het vliegtuig onderweg naar de Gate was.... Vervolgens ging eerst de bemanning aan boord en ongeveer 15 minuten later mochten we gaan boarden. Tot mijn grote verbazing zag ik dat we in een behoorlijk oud ??? toestel vervoerd zouden worden. Met slechts 4 heel kleine tv schermpjes aan het midden plafond. Heel weinig beenruimte en smoezelig uitziende stoelen. Ik heb de hele vlucht mijn bedenkingen gehad. Dit klopte echt niet en ik denk dat er veel meer problemen met het echte toestel wat ons naar Amsterdam had moeten vliegen aan de hand is geweest en daarom zo wie zo niet aan de gate stond geparkeerd ! Na overleg en lang wachten hebben ze naar mijn mening het toestel waar wij nu mee naar Schiphol vlogen ergens gauw voor de dag gehaald.. # verklaard voor mij de uitstraling van het oude toestel. Onderweg ruim 10 uur lang was er dus ook niet de mogelijkheid voor entertainment, in de armleuning van de stoelen een armoedig draadjes microfoon waar je keuze kon maken uit 8 zeer slecht horende muziekzenders ??? De film was helemaal niet te volgen omdat onze zitplaatsen veel te ver weg waren van de veel te kleine tv schermpjes. Vlucht animatie was de hele vlucht niet zichtbaar... en helemaal geen excuus hoor van het cabine personeel.. Tot overmaat van ramp ging het vliegtuig direct na de landing parkeren langs de A4 snelweg ??? moesten we via trappen uitstappen en werden met bussen naar een zij-ingang van het hoofdgebouw van Schiphol gereden ... AA moet zich schamen om op zo een lange vlucht een dergelijk toestel in te zetten !! En ook bij het parkeren direct na de landing langs de snelweg ver weg van het stations gebouw heb ik vraagtekens ?? Ik heb nog overwogen om zelf een boze brief naar AA te schrijven , want zo ga je niet met reizigers om !!

Uw ervaring met Doets Reizen

voortreffelijke reis organisatie en vooral gespecialiseerd in verzorgde Amerika reizen. Kunnen alle wensen voor een fantastische reis in orde maken.

Het was een enorme ervaring: de blues-route en daarna de grand Canyon. Een groter contrast kun je je haast niet voorstellen. Het was effe wennen aan het Amerikaanse leven , maar dat went wonderlijk... Het was een enorme ervaring: de blues-route en daarna de grand Canyon. Een groter contrast kun je je haast niet voorstellen. Het was effe wennen aan het Amerikaanse leven , maar dat went wonderlijk snel.

Uw ervaring met Doets Reizen

Jan Doets ontneemt je veel "zorgen". Ze regelen alles netjes en doen dat ook in overleg. En als je iets anders wenst, dan gaan ze daar ook achteraan. Het personeel is aardig, ontzettend behulpzaam... Jan Doets ontneemt je veel "zorgen". Ze regelen alles netjes en doen dat ook in overleg. En als je iets anders wenst, dan gaan ze daar ook achteraan. Het personeel is aardig, ontzettend behulpzaam en deskundig. Als ze iets niet weten dan wordt een andere collega geraadpleegd die wel op de hoogte is van een of ander.

Piet van der Wildt

Onze reis heeft alle verwachtingen overtroffen. De informatie van Jan Doets was 100% oke. Ons contact bij Jan Doets heeft zeer zorgvuldig onze wensen aangehoord en een perfect reis schema... Onze reis heeft alle verwachtingen overtroffen. De informatie van Jan Doets was 100% oke. Ons contact bij Jan Doets heeft zeer zorgvuldig onze wensen aangehoord en een perfect reis schema voorgesteld.

Uw ervaring met Doets Reizen

Indien je plannen hebt voor een reis naar Canada of de USA, neem contact op met Jan Doets. Zij zijn de absolute specialisten.

Mooi en indrukwekkend.

Uw ervaring met Doets Reizen

Tot in de puntjes geregeld.

Cor Aland

Wij hebben een prachtige reis gehad met bijzondere belevenissen. Onze mening over Amerikanen is in positieve zin bijgesteld.
Alhoewel we financieel gecompenseerd zijn was de kwaliteit van de...
Alhoewel we financieel gecompenseerd zijn was de kwaliteit van de camper van Cruise America een tegenvaller temeer daar het ontzettend moeilijk was de organisatie te bereiken in geval van problemen.

Uw ervaring met Doets Reizen

De informatie die JD vooraf verstrekt is uitstekend.
Wel vonden wij dat de "to do" informatie tijdens een reisdag te veel van het goede was.
Wellicht een tip: in de documentatie...
De informatie die JD vooraf verstrekt is uitstekend.
Wellicht een tip: in de documentatie aangeven dat je als je bijv. van Arizona naar Utah reist je in een andere tijdzone terecht komt. Wij hadden in Utah op de dag van aankomst in Utah een toer geboekt maar kwamen een uur te laat!

gerard batenburg

Korte stedentrip NYC en Boston. alles verliep op rolletjes

zeer professioneel en klantvriendelijk

Diana de Haan

Ik was samen met mijn dochter een week naar New York. We hebben het heerlijk gehad wat een fantastische stad.

Uw ervaring met Doets Reizen

Onze ervaring met Jan Doets is zeer positief. Alles was perfect geregeld en aan de map met informatie hebben we veel gehad.

J.M.Boon,Watermunt 38 ,Oudkarspel

De heenreis was vliegtuig direkte vlucht KLM kapot,dus met Delta 3 uur later en overstappen,waardoor 7 uur later in Houston.Camper had veel gebreken,daarom een andere waar dingen misten en ook veel... De heenreis was vliegtuig direkte vlucht KLM kapot,dus met Delta 3 uur later en overstappen,waardoor 7 uur later in Houston.Camper had veel gebreken,daarom een andere waar dingen misten en ook veel kleine gebreken,zoals airco totaal verstoft [zelf schoongemaakt].en veel kleine gebreken,maar wel storend.Gemeld bij inleveren in Phoenix en korting gekregen.Phoenix zei dat de oorzaak is omdat Houston een kleine verhuurlocatie heeft en daarom minder goed?????
Geen navigatie enz.Onze voorkeur is dan ook Road Bear.zoals de voorgaande reizen van Doetz.Verder een top vakantie gehad net als de 3 keer eerder bij Doetz geboekte camper reizen
Hierdoor de negatieve dingen vergeten en ook geen probleem van gemaakt,maar wel een aandachtspunt voor Doetz.

Uw ervaring met Doets Reizen

Ondanks deze keer wat negatieve dingen zullen wij Doetz zeker aanbevelen bij iederéén en we zullen dan ook zeker vertellen en doen dat al,dat het echt aan te bevelen is om camper reizen te boeken... Ondanks deze keer wat negatieve dingen zullen wij Doetz zeker aanbevelen bij iederéén en we zullen dan ook zeker vertellen en doen dat al,dat het echt aan te bevelen is om camper reizen te boeken bij Doetz.
Alles tot hotel aan toe is goed geregeld enz.

Elly Hesselberth

Wat een geweldige vakantie hebben wij gehad. Eerst een paar dagen in het gezellige San Fransico geweest waar we in het mooie hotel Whitcomb zaten. Natuurlijk bij de Golden Gate bridge geweest en op... Wat een geweldige vakantie hebben wij gehad. Eerst een paar dagen in het gezellige San Fransico geweest waar we in het mooie hotel Whitcomb zaten. Natuurlijk bij de Golden Gate bridge geweest en op fishermans warf. Daarna de camper opgehaald die er tip top uitzag. Van het pittoreske Carmel naar Los Angeles en de glitter en glamour van Las Vegas. We hebben ons ogen uit gekeken. En de nationale parken waren echt ongeloofelijk. Yoshua Tree in de woestijn, het adembenemende Grand Canyon, het gevarieerde Seqoiua en Yosemite. Wat een prachtnatuur en dieren zijn daar. Maar zeker ook onderweg is het geweldig. De bergen en uitgestrekte landschap is echt fantastisch. En ook zoveel dieren in het wild gezien: roofvogels beren herten grondeekhoorntjes reeen en tal van andere grappige en lieve beesten. Het viel ons op dat het in de nationale parken ook zo netjes is. De wegen daar zijn perfekt en alles is netjes verzorgd. Van picknick banken tot toiletgroepen. Je betaald eenmalig 80 dollar en dan kun je een jaar lang alle parken in. Dat is echt geen geld als je ziet hoe keurig het eruit ziet overal. Op het laatst nog 2 dagen in San Fransico geweest in hotel Zephir. Zeer mooi en gezellig hotel dat echt om het hoekje ligt bij pier 39. En zeker niet vergeten om naar Alcatraz te gaan, zeer indrukwekkend! Wel op tijd thuis boeken want anders is het al volgeboekt. Al met al een topreis dus

Uw ervaring met Doets Reizen

Een betrokken organisatie die je helpen waar ze kunnen. Je kunt gratis een informatiebijeenkomst bijwonen over de plek waar je naartoe wil. Hebben wij ook gedaan en vonden het erg leuk en leerzaam.... Een betrokken organisatie die je helpen waar ze kunnen. Je kunt gratis een informatiebijeenkomst bijwonen over de plek waar je naartoe wil. Hebben wij ook gedaan en vonden het erg leuk en leerzaam. En je krijgt een heleboel opgestuurd tegen de tijd dat je vertrekt. Van info over de camper tot een kofferriem . Die is trouwens wel erg handig want die zie je zo op de bagageband. Niet voor niets al de 2e keer dat we hierbij boeken

HC49

Goed uitgedachte en uitgevoerde private/maatwerk reis 10 dagen regio Seattle/Portland/Vancouver (Island)

Uw ervaring met Doets Reizen

Uitstekende kennis van hotels en afstanden /wegen om juiste hotels in stad en onderweg te kiezen en te boeken