We hebben een prachtige reis gemaakt door West-Canada.
Mede door de uitgebreide en perfect uitgewerkte reis die volledig voldeed aan onze wensen, hebben we mooie herinneringen.

Uw ervaring met Doets Reizen

De medewerkers hebben heel veel reiservaring en kunnen daarom perfect advies geven .
Dit omdat ze zelf al vele keren de gebieden hebben bezocht.

Claudia Timmerman

Tja, kwam het maar tot een reis.

Tja, kwam het maar tot een reis.

De fout op de website wordt eruit gevist door mij als klant. Wat betekende dat ik 2000 euro kon bij betalen voor een camper, die op de site en mijn reservering als inclusief stond. Maar dus niet inclusief was. Vervolgens binnen no time de prijs vd reis omhoog op de site.

Graag gedaan Doets.

Jammer dat jullie ondanks mijn geste de camper te middelen ons met slechts 100 euro (reis 4 personen) afscheepte.

Claudia uit Apeldoorn
Een potentiële Doetsklant die niet een warm bad heeft ervaren

Uw ervaring met Doets Reizen

Mijn goudvis heeft meer empatisch vermogen..

A. van den Berg

Wij zijn erg teleurgesteld in de service van Jan Doets:

Wij zijn erg teleurgesteld in de service van Jan Doets:

-Reisbeschrijving moesten wij zelf in 1e instantie uitprinten, klopte niet, we miste een aantal beschrijvingen en na bellen kon uiteindelijk de reisbeschrijving wel geprint opgestuurd worden. Uiteindelijk miste evengoed het laatste gedeelte van de reis.

-de vouchers hadden we volgens Doets geprint niet nodig en kregen we dus ook niet geprint, we moesten deze maar downloaden op onze telefoon of tablet (die we niet hebben). Uiteindelijk deze elders weten te printen en we hebben 3 x deze vouchers moeten afgeven bij een hotel... we hadden ze dus wel geprint nodig.

-Reisschema was trouwens gewoon printjes uit google maps, de laatste rit klopte de tijd niet, er zat anderhalf uur verschil in met de werkelijke tijd en navigatietijd!

-Op de reisbeschrijving stond niet wat er onderweg te zien of te doen was, dit moesten wij zelf uitzoeken.

-Autohuur was geboekt bij Hertz, we moesten zelf uitzoeken waar dit bedrijf was gevestigd en hoe wij bij dit bedrijf moesten komen vanuit ons hotel.

-Recensies van Hertz zijn heel slecht, zeker waar wij onze auto op moesten halen. Doets geeft aan hierin verder geen partij te zijn, ze hebben dit geboekt voor ons en dat is/was het.

-Transfer vliegveld-hotel moesten we zelf uitzoeken, we gevraagd hoe we het beste naar het hotel konden komen, geadviseerd werd een taxi, Uber of openbaar vervoer. Kosten taxi die opgegeven werd, klopte niet met de werkelijkheid. En zelf kwamen we op het vliegveld erachter dat er een shuttle was van het vliegveld naar de hotels in San Francisco en deze thuis geboekt had kunnen worden en de kosten vielen ook mee. Vreemd dat een Amerika specialist hiervan niet op de hoogte was.

-Geen noodnummer van Doets, als er iets aan de hand zou zijn met een hotel, bellen in kantoortijden. Gaat lastig als je 9 uur tijdsverschil hebt en je bijvoorbeeld om 3 uur 's middags bij je hotel staat.

-Het was elke keer en verrassing of we ontbijt hadden in het hotel, hierover stond niks beschreven in het reisprogramma. Bij 3 hotels was ontbijt geboekt en de rest van de hotels niet. Hierover was niks beschreven. Een paar keer hadden we ontbijt gekocht en bleken we in het hotel ontbijt te krijgen/betaald te hebben. Doets had op zijn minst kunnen aangeven in het reisprogramma, welk hotel wel ontbijt bij zat en welke niet. Zij hadden de hotels voor ons geboekt.

-Laatste hotel in Park City, was een veel te duur en te luxe hotel voor ons. Hotel bleek 450 dollar ! (zonder ontbijt) per nacht te kosten. We voelde ons er helemaal niet fijn. We hebben er zelf nooit naar de prijzen gekeken omdat Doets voor ons alles boekte, we hadden de reis en hotel niet voor niks uit handen gegeven omdat wij er zelf de tijd hiervoor niet hadden.

-Afstand van de laatste 2 hotels klopte niet. Het was de ene dag 2 en half uur rijden en de andere dag 6 en half uur, dit had beter verdeeld moeten zijn. Ook lag het een na laatste hotel uit de route, we moesten er in totaal 70 miles voor omrijden!

-We kregen van Doets voor vertrek ook geen wegenkaarten, die hadden ze niet voor ons. We hebben uiteindelijk zelf bij de ANWB wegenboek van Amerika moeten kopen. We kregen wel een kofferband en kofferlabels met hun naam erop (reclame), deze heb ik weggegooid, ik ga voor deze organisatie geen reclame maken.

-Geen enquete gekregen na deze reis, alleen een sms om ons welkom thuis te heten.

Uw ervaring met Doets Reizen

Ze kunnen prima je reis boeken, maar verwacht geen service. Ze zijn hiervoor te commercieel.

Reactie Doets Reizen:

Beste mevrouw van den Berg,
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen.
Beste mevrouw van den Berg,
Bedankt dat u de moeite heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen.
Wij vinden het jammer om te lezen dat wij de verwachtingen van uw reis op sommige vlakken niet hebben kunnen waarmaken.
Uw feedback is voor ons zeer waardevol en daarom willen we graag het gesprek met u aangaan.
In uw review lezen wij dat een aantal zaken niet duidelijk zijn geweest voor u. Wij nemen daarom per e-mail of telefonisch contact met u op om uw reiservaringen persoonlijk met elkaar door te nemen.
Clientservices
Doets Reizen

Erica

Wij boekten enkel een camper bij Doets en maakten onze eigen droomreis waarbij we vooraf zelf route hadden uitgestippeld en overnachtten op campings in de National Parks zoals Rocky Mountains NP,... Wij boekten enkel een camper bij Doets en maakten onze eigen droomreis waarbij we vooraf zelf route hadden uitgestippeld en overnachtten op campings in de National Parks zoals Rocky Mountains NP, Colorado Nat. Monument, Arches NP etc. Een supertrip en echt een fantastische comfortabele camper via Doets gereserveerd bij Britz/RoadBear met alles erop en eraan. En dat ging allemaal heel goed en snel.

Uw ervaring met Doets Reizen

Een efficiente organisatie met hele goede scherpe prijzen

Een interessante en leuke reis
Hoogtepunten : Savannah en New Orleans
Dieptepunten : Gatlinburg en te veel stops op weg naar Gaithersburg

Uw ervaring met Doets Reizen

Zeer ervaren, elke reis kan aangepast worden naar je wensen
Een opmerking : wel naar je klanten blijven luisteren !!

rita van dooren

We hebben een geweldige reis gemaakt door New England in oktober 2018. Fijne verblijven, mooie natuur en geweldige mensen ontmoet.

Doen!

Onvergetelijke reis naar Las Vegas en vervolgens met een camper langs de National Parks.

Uw ervaring met Doets Reizen

Professioneel en deskundig advies.
Reis was perfect voorbereid.

MJ van Nifterik

Onvergetelijk avontuur - was 3 weken onderweg, de tijd vloog voorbij. Ik had nog wel 3 weken willen blijven

Uw ervaring met Doets Reizen

Alles was prima geregeld. Vlucht, huurauto en accommodaties - alles verliep soepel.
Ook de info die van tevoren wordt gestuurd over de vlucht, douane en het reizen in de VS kwam zeer van pas.

Hans Kemp

Onze reis naar Oost Canada was zondermeer geweldig, de route die we gereden hebben was uitzonderlijk, de hotels van prima kwaliteit.
Waar wij niet zo van onder de indruk waren, waren de door...
Waar wij niet zo van onder de indruk waren, waren de door Doets aangegeven adres-gegevens van de hotels. Veelal ontbrak de provincie of streek waardoor de ingetoetste plaats meerdere keren voorkwam. Vanaf de ferry van Prince Edward Island naar de vaste wal "vervolg de highway en sla linksaf bij of naar" dit heeft ons ongeveer dertig km extra rijden gekost. Na het verlaten van de ferry na 100 meter linksaf, was een stuk beter geweest.

Geen idee.

Rene

Om zich allemaal goed geregeld op een
Om zich allemaal goed geregeld op een
Paar hotels na. Tip info is achterhaald of niet u to date zeler als het gaat om bepaalde parken die dicht zijn. Hotels zijn ouder terwel er naast deze hotels nieuwe giedkopere hotels staan.
Kortom uodate info en hotels. Hotel in Calgary was echt een ramp jammer

Uw ervaring met Doets Reizen

Goede aanbieder maar zeker kijken en vergelijken met andere