Ton Krijnen

Overtrof onze verwachtingen,wat een prachtige natuur waar je ook bent.

Uw ervaring met Doets Reizen

Prima touroperator,tot in alle details geregeld.

Peter Schotanus

De reis heeft boven verwachting aan onze wensen voldaan. We hadden bijzondere hotels in relatie tot de bestemmingen die we bezocht hebben. De medewerk(st)ers in de hotels waren zeer behulpzaam en... De reis heeft boven verwachting aan onze wensen voldaan. We hadden bijzondere hotels in relatie tot de bestemmingen die we bezocht hebben. De medewerk(st)ers in de hotels waren zeer behulpzaam en kwamen regelmatig met tips over de bezienswaardigheden in de omgeving. De huurauto voldeed perfect aan onze verwachtingen en de service van Hertz was goed.

Uw ervaring met Doets Reizen

Jan Doets America Tours is een specialist op het gebied van reizen door Canada. Er werken zeer ervaren en vriendelijke medewerk(st)ers die vaak zelf de reizen gemaakt hebben, dus uit eigen ervaring... Jan Doets America Tours is een specialist op het gebied van reizen door Canada. Er werken zeer ervaren en vriendelijke medewerk(st)ers die vaak zelf de reizen gemaakt hebben, dus uit eigen ervaring kunnen praten over de bestemming en je advies kunnen geven. Wij hadden onze reis samengesteld uit de verschillende reisprogramma's van Jan Doets. Op kantoor hebben wij deze reis met Patricia Spaansen besproken en zij kwam met goede adviezen en aanvullingen. Ook de vluchten, hotels en ferry's worden goed en snel voor je geregeld. We kregen ook keurig antwoord op onze feedback.

De reis heeft de hooggespannen verwachtingen overtroffen.
Alles was tot in de puntjes geregeld, de informatie klopte en ook de tips waren de moeite van het opvolgen waard.

Uw ervaring met Doets Reizen

Een hele goede reisorganisatie met zeer veel kennis van zaken en expertise.

Fantastische reis in het westen van Canada. Schitterende omgeving met ook nog eens zeer vriendelijke mensen.

Uw ervaring met Doets Reizen

Prima ervaring opgedaan met Doets. Goede suggesties, zeer correct alles voorbereid en afgewerkt. Voor herhaling vatbaar.

Prachtige reis door Oregon en Californië , vooral NP Teton, Yellowstone, HW 101, NP Crater Lake waren hoogtepunten. Ook Portland en vooral accomodatie daar waren geweldig. Ook decaccomodaties in de... Prachtige reis door Oregon en Californië , vooral NP Teton, Yellowstone, HW 101, NP Crater Lake waren hoogtepunten. Ook Portland en vooral accomodatie daar waren geweldig. Ook decaccomodaties in de NP’s waren fijn.

Uw ervaring met Doets Reizen

Goede voorlichting, mooie reizen die aan te passen zijn aan de eigen wensen. Grote nadeel geen inzicht in de onderdelen van offerte: vliegreis, huurauto, verblijfskosten. Als je t zelf uitrekent... Goede voorlichting, mooie reizen die aan te passen zijn aan de eigen wensen. Grote nadeel geen inzicht in de onderdelen van offerte: vliegreis, huurauto, verblijfskosten. Als je t zelf uitrekent zit er een bedrag tussen zou toch fijn zijn om dat te weten om echt de keus te hebben.

G.W.Schouten

Heerlijke reis gehad met een camper van Cruis America 25.
Nieuwe camper had nog maar 7700 mile gereden.
Op eigen houtje gereisd maar wel reis van Jan Doets als leidraad.

Uw ervaring met Doets Reizen

Goede organisatie, denkt met je mee om de reis te optimaliseren.
Goede reisbescheiden die je helpen je reis te plannen.

Nico

We hebben een fantastische reis gemaakt door west-Canada. Met name Vancouver Island is ons ontzettend goed bevallen omdat het nog relatief ongerept is en minder toeristisch dan veel andere plekken... We hebben een fantastische reis gemaakt door west-Canada. Met name Vancouver Island is ons ontzettend goed bevallen omdat het nog relatief ongerept is en minder toeristisch dan veel andere plekken op het vaste land. Je ziet aan alles dat Jan Doets heel veel ervaring heeft met het samenstellen van rondreisen. De plekken waar je komt (die je soms zelf niet snel zult vinden), de excursies die geregeld zijn, de afstanden die gereden moeten worden (nooit te lang of te ver), de tijd dat je ergens verblijft en ga zo maar door. Alles was perfect geregeld, kon niet beter. Het enige waar jullie mischien nog eens naar kunnen kijken is de Blue River Safari. Alle bezoekers die wij daar hebben getroffen waren uitermate teleurgesteld (kijk ook maar de negatieve reacties op internet). De verwachtingen worden hoog opgeklopt wat uiteindelijk een simpel boottochtje bleek te zijn voor veel geld waarbij we werkelijk niets hebben gezien dan water en bergen.

Uw ervaring met Doets Reizen

Een organisatie die haar naam en faam eer aan doet en die waar levert voor haar geld (Canada is bepaald niet goedkoop). Als je bij Jan Doets boekt kom je nooit bedrogen uit!

Hans Kamp

We hebben een rondreis door West-Canada gemaakt, met huurauto en hotels. Alles was perfect geregeld en de hotels waren allemaal prima. Ook de excursies die we geboekt hadden waren zeer de moeite... We hebben een rondreis door West-Canada gemaakt, met huurauto en hotels. Alles was perfect geregeld en de hotels waren allemaal prima. Ook de excursies die we geboekt hadden waren zeer de moeite waard.

Uw ervaring met Doets Reizen

Als iemand een reis naar de USA of Canada wil maken, zou ik altijd aanraden bij Jan Doets te boeken. Alles wordt geregeld en je hoeft je nergens meer zorgen om te maken, super!

Joke Koomen

Mooie reis, af en toe veel km. Wisselende hotels, voor ons hier en daar te kort tijd. We hadden een goede auto, geen ongelukken of ziekte en mooi weer. Alles gedaan wat we wilden, dus over het... Mooie reis, af en toe veel km. Wisselende hotels, voor ons hier en daar te kort tijd. We hadden een goede auto, geen ongelukken of ziekte en mooi weer. Alles gedaan wat we wilden, dus over het algemeen een goede ervaring.

Uw ervaring met Doets Reizen

Ervaren personeel en degelijke uitstraling. Wel zelf allert blijven wat je wilt en de alternatieven bespreken en de andere opties opnoemen of er naar vragen. Goed zelfnadenken welk budget je... Ervaren personeel en degelijke uitstraling. Wel zelf allert blijven wat je wilt en de alternatieven bespreken en de andere opties opnoemen of er naar vragen. Goed zelfnadenken welk budget je ongeveer wilt uitgeven. Maar dat allesspreekt voor zich al waren wij daar iets te naïef in. Maar over het algemeen een goede ervaring. Al moeten we nog steeds antwoord krijgen op een klein, niet duidelijk geworden probleempje. . Het is onze eerste ervaring met JanDoets dus vergelijk hebben we niet. Vorige keer alles zelf geregeld.

Annemieke Vredegoor

Onvergetelijke ervaring, geweldig, prachtig! Dat is de korte omschrijving van hoe het was.
We hebben erg genoten en alles was weer perfect geregeld.

Uw ervaring met Doets Reizen

Jan Doets is een goede reis organisatie waarbij je geen zorgen hoeft te maken over of alles goed geregeld is want dat is het gewoon. De medewerkers hebben ervaring van de gebieden en weten heel goed... Jan Doets is een goede reis organisatie waarbij je geen zorgen hoeft te maken over of alles goed geregeld is want dat is het gewoon. De medewerkers hebben ervaring van de gebieden en weten heel goed wat mooi is en de moeite waard. Kortom goed advies en goed geregd.