Kwaliteit
Bereikbaarheid

Dennis

Super !!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Dennis, Hartelijk dank voor uw mooie recensie. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Leon | Doehetbudget.nl

Marleen

Ze hebben €35 uit mijn zak geklopt voor kleurstalen als ‘borg’, omdat ik er meer dan 7 wilde. Niet duidelijk (genoeg) vermeld dat ik deze dan alleen terug zou krijgen bij een bestelling. Vervolgens... Ze hebben €35 uit mijn zak geklopt voor kleurstalen als ‘borg’, omdat ik er meer dan 7 wilde. Niet duidelijk (genoeg) vermeld dat ik deze dan alleen terug zou krijgen bij een bestelling. Vervolgens blijkt later ineens dat ze helemaal niet kunnen leveren waar ik naar zoek. Naar mijn borg kan ik nu schudden, dat laat toch een vervelend gevoel achter.

Beste Marleen,
Beste Marleen,
Het verzenden en verzamelen van de kleurstalen is een intensief en tijdrovende klus. Daarom geven wij op onze website netjes aan dat een klant maximaal 7 kleurstalen kan aanvragen. Natuurlijk is het voor ons ook mogelijk om meer kleurstalen te sturen maar daar moeten wij dan zoals in uw geval een borg voor rekenen. U wilde immers ongeveer 20 verschillende kleurstalen. Wij hebben daarover contact gehad en u aangeboden om kleurstalen onder borg aan u te verzenden. Dit staat ook zo in de factuur die u heeft ontvangen. Hierin staat dat u de betaalde borg retour krijgt bij het plaatsen van uw bestelling.
Helaas heeft u geen bestelling geplaatst.

W. Mulders

Kleurmonsters en bestelling prima. Bleek bij uitpakken dat de kantelstaaf niet in het bedieningsmechanisme zit en deze er andersom in had moet zitten. Zelf na langere tijd voor elkaar gekregen om... Kleurmonsters en bestelling prima. Bleek bij uitpakken dat de kantelstaaf niet in het bedieningsmechanisme zit en deze er andersom in had moet zitten. Zelf na langere tijd voor elkaar gekregen om deze er op juiste manier in te krijgen.

Beste familie Mulders,
Bedankt voor uw review.
Beste familie Mulders,
Bedankt voor uw review.
Vervelend om te lezen dat de staaf die het kantelen verzorgd even niet op de plek zat waar die hoort. helaas gebeurd dit wel eens bij het monteren als de jaloezie scheef wordt gehouden. Dan kan het gebeuren dat deze metalen pin er uit glijdt.
Fijn om te lezen dat het u zelf is gelukt.

Annemieke

Prima service, snelle levering

Beste Annemieke,
Hartelijk dank voor uw mooie review.

G.v.Niekerk

Beste familie van Niekerk,
Bedankt voor uw korte en bondige review.

Pol

Goede kwaliteit en keuze uit veel verschillende kleuren.

Beste Pol,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven.
Beste Pol,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven.
Goed om te lezen dat onze kwaliteit dik in orde is. Door het bestellen van onze kleurstalen kunt u de kleuren thuis in het echt bekijken. Dat is natuurlijk altijd een voordeel en een aanrader!

Ferry smienk

Goede service en ontzettend vriendelijke medewerkers

Beste Ferry,
Bedankt voor uw mooie review.
Wat leuk om te lezen dat mijn collega's u goed en vriendelijk hebben kunnen helpen. Ik zal dit aan ze doorgeven.
Met vriendelijke...
Beste Ferry,
Bedankt voor uw mooie review.

Arjen

Mooie gordijnen. Snel geleverd. We hadden wat issues, maar die zijn netjes opgelost

Beste Arjen,
Bedankt voor je review.
Fijn dat we er samen uit zijn gekomen om de issues op te lossen.
We houden contact.

Ben

Perfecte service.
Leon heeft keurigwerk geleverd.

Beste Ben,
Hartelijk dank voor uw review.
Ik zal het doorgeven aan Leon :)

Dennis johannisse

Super !!

Beste Dennis,
Bedankt voor uw korte en duidelijke review.