Kwaliteit
Bereikbaarheid

Frank Claassens

Prima service en goeie kwaliteit voor een concurrerende prijs.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Frank, Dankuwel voor uw review. Wat fijn om te lezen dat onze prijs / kwaliteit verhouding zo in orde is. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet,... Beste Frank, Dankuwel voor uw review. Wat fijn om te lezen dat onze prijs / kwaliteit verhouding zo in orde is. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Renske

Erg makkelijk, en met de kleurstalen kun je precies zien wat je koopt.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Renske, Dankuwel voor deze review. Wat leuk om te lezen dat u gebruik heeft gemaakt van onze gratis kleurstalen en aan de hand daarvan een mooie keuze heeft kunnen maken. Veel plezier... Beste Renske, Dankuwel voor deze review. Wat leuk om te lezen dat u gebruik heeft gemaakt van onze gratis kleurstalen en aan de hand daarvan een mooie keuze heeft kunnen maken. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Teuni

Mooie raamdecoratie, correcte levering, gunstige prijzen

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Teuni, Dankuwel voor deze review. Fijn om te lezen dat onze inspanningen voor goede producten en prijzen zo ook worden ervaren. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met... Beste Teuni, Dankuwel voor deze review. Fijn om te lezen dat onze inspanningen voor goede producten en prijzen zo ook worden ervaren. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald| Doehetbudget.nl

Davy Schorpion

Beste Davy,

Dankuwel voor deze review.

Veel plezier van uw nieuwe raamdecoratie.

Ronald | Doehetbudget.nl

Prima service, goede uitleg, goede kwaliteit

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Martijn, Dankuwel voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat u onze service en dienstverlening zo op prijs stelt. Dit is waar wij het elke dag weer voor doen. Veel plezier gewenst... Beste Martijn, Dankuwel voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat u onze service en dienstverlening zo op prijs stelt. Dit is waar wij het elke dag weer voor doen. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

R. Bersee

Jaloezien

Beste familie Bersee,

Dankuwel voor deze review.

Veel plezier gewenst van uw nieuwe jaloezieën.

Ronald | Doehetbudget.nl

D Broekhuizen

Mooie producten

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste familie Broekhuizen, Dankuwel voor deze mooie duidelijke review. Fijn om te lezen dat u het kunt samenvatten in deze 2 woorden. Veel plezier gewenst van uw nieuwe... Beste familie Broekhuizen, Dankuwel voor deze mooie duidelijke review. Fijn om te lezen dat u het kunt samenvatten in deze 2 woorden. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Marjan, Gouda

Online 2 bamboe jaloezieën besteld en vragen werden vrijwel direct beantwoord. Prettig dat er ook dat zij telefonisch advies en ondersteuning geven.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Marjan, Dankuwel voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u onze snelle en prettige dienstverlening zo ervaart. Hier doen we het voor. Veel plezier gewenst van uw nieuwe... Beste Marjan, Dankuwel voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u onze snelle en prettige dienstverlening zo ervaart. Hier doen we het voor. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Lebeau

Snelle levering, goede kwaliteit!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Lebeau, Dankuwel voor deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat onze levertijd en kwaliteit aan uw wensen voldoet. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met... Beste Lebeau, Dankuwel voor deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat onze levertijd en kwaliteit aan uw wensen voldoet. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl

Eric

Nadat we ons verknipt hadden in de ophaalkoordjes voor de lamellen, namen we contact op of men ons nieuwe koordjes kon leveren. Uiteraard wilde ik daar gewoon voor betalen. Maar, service van de... Nadat we ons verknipt hadden in de ophaalkoordjes voor de lamellen, namen we contact op of men ons nieuwe koordjes kon leveren. Uiteraard wilde ik daar gewoon voor betalen. Maar, service van de zaak, de gevraagde meters koord werden kosteloos toegezonden. Klasse!!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Eric, Bedankt voor deze mooie review. Voor ons is het natuurlijk altijd leuk om te lezen dat een klant onze service zo op prijs stelt. Wij hopen dat het vervangen van de koorden ook is... Beste Eric, Bedankt voor deze mooie review. Voor ons is het natuurlijk altijd leuk om te lezen dat een klant onze service zo op prijs stelt. Wij hopen dat het vervangen van de koorden ook is gelukt. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald | Doehetbudget.nl