Kwaliteit
Bereikbaarheid

Fam. Wolters

Prima, netjes, klantvriendelijk.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste familie Wolters, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u ons netjes en klantvriendelijk vind. Wij hechten hier veel waarde aan en doen elke dag ons best om die op het... Beste familie Wolters, Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u ons netjes en klantvriendelijk vind. Wij hechten hier veel waarde aan en doen elke dag ons best om die op het maximale niveau te houden. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

Mark Klokkemeijer

Top in alle opzichten

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Mark, Dankuwel voor uw goede review. Wat super om te lezen dat u ons in alle opzuichten TOP vind. Dank daarvoor. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke... Beste Mark, Dankuwel voor uw goede review. Wat super om te lezen dat u ons in alle opzuichten TOP vind. Dank daarvoor. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

M baak

Uitstekend bedrijf

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Marjo, Hartelijk dank voor uw uitstekende review. Goed om te zien en lezen dat u ons zo beoordeeld. Dank daarvoor. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke... Beste Marjo, Hartelijk dank voor uw uitstekende review. Goed om te zien en lezen dat u ons zo beoordeeld. Dank daarvoor. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

Nikki

Prima kwaliteit!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Nikki, Dankuwel voor uw review. Kwaliteit is voor ons ook echt een belangrijk onderdeel van ons werk. Goed om te lezen dat het u is opgevallen. Veel plezier gewenst van uw nieuwe... Beste Nikki, Dankuwel voor uw review. Kwaliteit is voor ons ook echt een belangrijk onderdeel van ons werk. Goed om te lezen dat het u is opgevallen. Veel plezier gewenst van uw nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

Jeroen de Jong

Horen jaloezieën

Beste Jeroen,

Dankuwel voor uw review.

Veel plezier gewenst van uw houten jaloezieën.

Doehetbudget.nl

Huisink

Perfect

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Jan, Hartelijk dank voor deze review. Wat goed om te lezen dat u ons zo in 1 woord kan samenvatten. Veel plezier gewenst met uw raamdecoratie. Met vriendelijke... Beste Jan, Hartelijk dank voor deze review. Wat goed om te lezen dat u ons zo in 1 woord kan samenvatten. Veel plezier gewenst met uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Doehetbudget.nl

Vinotel

Prima Service in de Winkel met mooie showroom!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Dennis en Melanie, Hartelijk dank voor de review. Mooi om te lezen dat jullie onze service zo waarderen. Ook bedankt voor jullie bezoek aan onze showroom. Veel plezier gewenst van... Beste Dennis en Melanie, Hartelijk dank voor de review. Mooi om te lezen dat jullie onze service zo waarderen. Ook bedankt voor jullie bezoek aan onze showroom. Veel plezier gewenst van jullie nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald Doehetbudget.nl

Hugo

Exact volgens aangeleverde maten geleverd en gemakkelijk te plaatsen. De magnetische sierstrip is ook mooi en handig.
Ze hebben mij proactief benaderd over mijn kleurkeuze en geholpen om een...
Ze hebben mij proactief benaderd over mijn kleurkeuze en geholpen om een mooier geheel te krijgen. Dik tevreden.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Hugo, Dankuwel voor de mooie review. Goed om te lezen dat alles naar wens is geweest. Wij besteden veel aandacht aan het gemak voor de klant. Zowel bij het maken van uw keuzes als bij... Beste Hugo, Dankuwel voor de mooie review. Goed om te lezen dat alles naar wens is geweest. Wij besteden veel aandacht aan het gemak voor de klant. Zowel bij het maken van uw keuzes als bij het uiteindelijke monteren. Veel plezier gewenst met uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald Doehetbudget.nl

Monique Huijbregts

Keurig op tijd geleverd. Ziet er heel mooi uit. Netjes afgewerkt. Degelijk. Vooraf kleurenstaal besteld. Was ook snel binnen. Geen opdringerige telefoontjes of mailtjes gehad,
Gewoon een goed...
Gewoon een goed product.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Monique, Dankuwel voor deze review. Wij zijn erg blij om te lezen dat onze producten u bevallen. Ook is het natuurlijk leuk voor ons om te lezen dat onze werkwijze u aanspreekt. Dank... Beste Monique, Dankuwel voor deze review. Wij zijn erg blij om te lezen dat onze producten u bevallen. Ook is het natuurlijk leuk voor ons om te lezen dat onze werkwijze u aanspreekt. Dank daarvoor. Veel plezier gewenst van uw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald Doehetbudget.nl

Agnes

Wij hadden gekozen voor een houten luxaflex 5 cm in de beton grijze kleur, met de zelfde tint banden van 25mm (wat een top kleur!) Zelf opmeten in een erker, was wel spannend. Maar wat hangt het... Wij hadden gekozen voor een houten luxaflex 5 cm in de beton grijze kleur, met de zelfde tint banden van 25mm (wat een top kleur!) Zelf opmeten in een erker, was wel spannend. Maar wat hangt het prachtig (en gelijk in de hoeken) Echt ontzettend blij mee, nu de staaltjes binnen voor rolgordijnen. Succes, voor iedereen die gaat bestellen!

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste Agnas, Wauw wat een toffe review. Hartelijk dank daarvoor. Een erker vraagt altijd even wat extra aandacht. Ik ben blij om te lezen dat het resultaat echt top is. Veel plezier... Beste Agnas, Wauw wat een toffe review. Hartelijk dank daarvoor. Een erker vraagt altijd even wat extra aandacht. Ik ben blij om te lezen dat het resultaat echt top is. Veel plezier gewenst van onze raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Ronald Doehetbudget.nl