Kwaliteit
Bereikbaarheid

Prima service. Bevalt ons goed medere keren besteld.👍🏻👍🏻👍🏻

Al eerder besteld dus bevalt goed goede service.
Prima te doen.

Beste Joke,
Hartelijk dank voor deze mooie review.
Leuk om te lezen dat ook onze terugkerende klanten nog steeds dik tevreden zijn. Hier doen we elke dag ons uiterste best voor.
Veel...
Beste Joke,
Hartelijk dank voor deze mooie review.

Ingrid Kastner

Beste Ingrid,
Bedankt voor de korte en duidelijke review.

Ter Weide

Vreselijk, ingemeten door de firma, te kort gemaakt, veel gedoe, uiteindelijk hun oplossing voor mijn dure gordijnen: zoom er uit, loodvetertje er aan en mevrouw moet verder niet zeuren! Maar ze... Vreselijk, ingemeten door de firma, te kort gemaakt, veel gedoe, uiteindelijk hun oplossing voor mijn dure gordijnen: zoom er uit, loodvetertje er aan en mevrouw moet verder niet zeuren! Maar ze is zeer ontevreden dus zeurt ze wel. Ik ga niet in op hun "oplossing"; nieuwe en nog eens 470,- bij betalen....
Beste mensen, niet in ze gaan met deze firma!

Beste Tineke,
Jammer om via een review te vernemen dat wij u niet verder kunnen helpen met de aangeboden oplossing.
Zoals besproken, telefonisch en bij u thuis, zijn de gordijnen conform...
Beste Tineke,
Zoals besproken, telefonisch en bij u thuis, zijn de gordijnen conform afspraak gemaakt. Wij hebben u aangeboden om geheel nieuwe te maken om aan uw nieuw gestelde wensen en eisen (na levering) te voldoen. Helaas wilt u daar niet aan meewerken.
Ronald - Doehetbudget.nl

Na lang zoeken bij doehetbudget terechtgekomen, aangezien zij wel de gewenste breedte konden leveren. Keuze was snel gemaakt, maar had toch een klein vraagje. Vriendelijk te woord gestaan, en keuze... Na lang zoeken bij doehetbudget terechtgekomen, aangezien zij wel de gewenste breedte konden leveren. Keuze was snel gemaakt, maar had toch een klein vraagje. Vriendelijk te woord gestaan, en keuze definief gemaakt. De lamellen werden, zoals beloofd binnen het tijdslot geleverd. Alles paste precies, en de lamellen waren in no time opgehangen. Dus heel tevreden!

Beste,
Bedankt voor deze mooie en uitgebreide review.
Beste,
Bedankt voor deze mooie en uitgebreide review.
Fijn om te lezen dat wij ons hebben kunnen onderscheiden door wel aan de wensen te kunnen voldoen. Prettig natuurlijk ook dat onze klantenservice ook direct het juiste advies kan geven waardoor de bestelling eenvoudig kan volgen.

Willem Hazenberg

Snel en goede producten

Beste Willem,
Bedankt voor deze review.
Goed om te lezen dat wij onze belofte op de website nakomen! Hier doen we het voor.
Met...
Beste Willem,

Jongkind

Top service !

Vriendelijk en servicegericht!

Beste familie Jognkind,
Hartelijk dank voor deze review.
Fijn dat wij de juiste service hebben kunnen verlenen.
Fijne dagen gewenst.
Ronald -...
Beste familie Jognkind,
Hartelijk dank voor deze review.
Fijn dat wij de juiste service hebben kunnen verlenen.
Fijne dagen gewenst.

Michael Vink

Terwijl het er niet naar uit zag dat mijn bestelling nog voor de feestdagen geleverd zou worden, bleek het belletje dat ik kreeg met de melding "Sorry, maar het word januari" op een misverstand te... Terwijl het er niet naar uit zag dat mijn bestelling nog voor de feestdagen geleverd zou worden, bleek het belletje dat ik kreeg met de melding "Sorry, maar het word januari" op een misverstand te gaan, gebaseerd op een andere bestelling/klant.
Alles opgelost en gisteren 2 werkdagen na de aangegeven termijn geleverd, waarvoor dank. Intussen opgehangen en het ziet er uit zoals wij ons dat voorstelde. Ik heb wel 1 advies en dat is dat er bij 1 van de geleider onderdelen (extra besteld), een onderdeel zit met een heel klein schroefje met een diameter van 1,5 mm. Gelukkig heb ik een set schroevendraaiers waar dit mee kan maar kan mij voorstellen dat dit zelden het geval is.
Voor nu, fijne feestdagen!

Marco

Na deskundig en vriendelijk advies van Ronald in de showroom 6 houten jaloezieën besteld, snel geleverd, mooie kwaliteit, perfecte maatvoering (past precies:-) en eenvoudig zelf te monteren. We... Na deskundig en vriendelijk advies van Ronald in de showroom 6 houten jaloezieën besteld, snel geleverd, mooie kwaliteit, perfecte maatvoering (past precies:-) en eenvoudig zelf te monteren. We kregen net al complimenten van de buren over onze mooie nieuwe raambekleding:-)

Beste Marco,
Bedankt voor deze mooie review.
Het doet ons goed om te lezen dat wij ons werk en producten op deze manier aanbieden.
Veel plezier gewenst van de jaloezieën.
Met...
Beste Marco,
Bedankt voor deze mooie review.
Veel plezier gewenst van de jaloezieën.

quentin devroe

Goed voor wat ik bestelde maar kreeg nooit antwoord op mijn prijsvraag die ik via mail stuurde

Beste Quintin,
Bedankt voor je review.
Beste Quintin,
Bedankt voor je review.
Zou je contact willen opnemen met onze klantenservice? Dit kan op 0723030599. Ik weet zeker dat ik of mijn collega's je vragen kunnen beantwoorden.
Ronald | Doehetbudget.nl

Fam. van Rooijen

Vooraf gebeld over wat vragen en erg vriendelijk te woord gestaan. Ook omtrent een slechte review online antwoord gekregen hoe dit in elkaar zat. Wel ontstond er wat verwarring over alle extra... Vooraf gebeld over wat vragen en erg vriendelijk te woord gestaan. Ook omtrent een slechte review online antwoord gekregen hoe dit in elkaar zat. Wel ontstond er wat verwarring over alle extra bijkomende kosten. Inmeet service was erg vriendelijk en dacht goed met ons mee uit eigen ervaring. De levering krijgt van mij een 2 van 5. Slordig afgestemd met ons om datum en tijd af te spreken. Vervolgens hebben we stel op sprong iemand kunnen regelen naar het huis omdat chauffeur er ineens stond. Deed de Chauffeur nog onaardig en lelijk tegen deze persoon die de deur open kwam doen. Chauffeur heeft vervolgens alles naar binnen gedaan net over de drempel, deur kon haast niet dicht zo kortaf en snel moest het.

Voor de prijs kwaliteit zit dit alles prima in elkaar, maar qua levering en planning mag er nog wel wat verbeterd worden.

Beste familie van Rooijen,
Beste familie van Rooijen,
Bedankt voor deze review.
Fijn dat we jullie goed hebben kunnen helpen bij het maken van de juiste keuze. Ook bij het inmeten. Wat betreft de aflevering heb ik deze review direct doorgezet naar onze vervoerder.
Veel plezier gewenst van jullie nieuwe raamdecoratie.
Ronald | Doehetbudget.nl