Kwaliteit
Bereikbaarheid

Ben Jansen

Zeer goed! Niet voor het eerst bij jullie besteld. Prima service , denken mee en levering conform de geste tijd. Goed op de hoogte gehouden van het voortgangsproces mbt productie en levering.

Marjolein Blanken

Dit is al de tweede keer dat we deze mooie Duette gordijnen hebben besteld. Nu voor een ander raam :-)

Beste Marjolein,
Hartelijk dank voor je review 2de bestelling.
Leuk om te lezen dat wij onze klanten ook laten terugkeren. Doen we het toch goed!
Bianca |...
Beste Marjolein,
Hartelijk dank voor je review 2de bestelling.
Bianca | Doehetbudget.nl

Kees

Top! Makkelijke website, snelle levering en goeie afspraken maken m.b.t. de levering! Kwaliteit is perfect, voldoet aan alle verwachtingen!

Beste Kees,
Hartelijk dank voor je mooie review.
Goed om te lezen dat winkel bij ons echt een eitje is.

Nieuwe naam??

Wat ik heel raar vond, is toen ik wilde bestellen er een kortingsactie was omdat de naam zou gaan veranderen. Ik belde om te informeren hoelang de actie nog zou duren. Dat zou nog enkele dagen zijn.... Wat ik heel raar vond, is toen ik wilde bestellen er een kortingsactie was omdat de naam zou gaan veranderen. Ik belde om te informeren hoelang de actie nog zou duren. Dat zou nog enkele dagen zijn. Maar ik had kleurstalen besteld, en moest afwachten tot ik die had. Het was geen probleem als ik na ontvangst even belde dat ik mijn keuze had gemaakt. Dan kon er nog iets geregeld worden. Na het weekend belde ik. Toen bleek de korting nog actief te zijn . Maar alleen die dag. Dus moest ik snel zijn met bestellen.
Uiteindelijk heeft die korting behorende bij de naamsverandering nog heel lang op de website gestaan.
En inmiddels is de naam nog steeds hetzelfde en zijn er weer nieuwe kortingen. Erg raar.....
De bezorging van mijn product was prima, alleen jammer dat ik een email kreeg met de bezorgdatum en verder niet kon aangeven of mij dat uitkwam.
Het product is overigens top!

Beste,
Dat wij een nieuwe naam krijgen klopt helemaal. Dat wordt "solbelle"
Wij lopen hiermee net iets achter op schema en daardoor loopt de korting nog even door.
Juist mooi...
Beste,
Dat wij een nieuwe naam krijgen klopt helemaal. Dat wordt "solbelle"
Juist mooi voor de klanten die hiervan nog even willen profiteren.

DW Stoppelenburg

Wij zijn heel erg blij met onze nieuwe raambekleding. De instructies voor inmeten zijn heel makkelijk en alles past perfect. De kleuren zijn heel mooi en de afwerking ook. Alles op maat gemaakt en... Wij zijn heel erg blij met onze nieuwe raambekleding. De instructies voor inmeten zijn heel makkelijk en alles past perfect. De kleuren zijn heel mooi en de afwerking ook. Alles op maat gemaakt en binnen 2,5e week bezorgd. Toen er bij de eerste bestelling een foutje was ingeslopen, is het super opgelost door de dames aan de telefoon. Absoluut een aanrader hier je raambekleding te bestellen!!

Fam. Dekker

Twee zonweringen laten maken bijDoehetbudget.nl en snel alles thuis gekregen. Gemaakt tot op de millimeter van uiterst super hoge kwaliteit. Na veel geknoei met zonweringen van bouwmarkten nu het... Twee zonweringen laten maken bijDoehetbudget.nl en snel alles thuis gekregen. Gemaakt tot op de millimeter van uiterst super hoge kwaliteit. Na veel geknoei met zonweringen van bouwmarkten nu het ultieme adres gevonden.

Beste familie Dekker,
Hartelijk dank voor de mooie review.
Fijn om te lezen dat we er weer een FAN bij hebben. Tot de volgende keer.
Chantal | Doehetbudget.nl

Hans Tiel

Vriendelijk en fijn gesprek gehad in de winkel, prachtige stoffen en goede prijs/kwaliteit verhouding. !!

Beste Hans,
Hartelijk dank voor deze review.
Beste Hans,
Hartelijk dank voor deze review.
Goed om te lezen dat ook onze collega's in de showroom onze klanten goed kunnen bedienen met een prachtig resultaat tot gevolg. Ik zal je complimenten doorgeven aan de collega.
Bianca | Doehetbudget.nl

Yolanda Molenaar

Zeer positief. Goed geholpen en geadviseerd. Ronald is een gezellige en professionele heer. Kees heeft alles zeer professioneel opgehangen hij is een aardige professionele heer en gaf ook zeer goede... Zeer positief. Goed geholpen en geadviseerd. Ronald is een gezellige en professionele heer. Kees heeft alles zeer professioneel opgehangen hij is een aardige professionele heer en gaf ook zeer goede advies

Beste Yolanda,
Bedankt voor de review.
Leuk om mijn eigen naam op deze manier terug te lezen. Ik zal de complimenten ook zeker doorgeven aan Kees.
Veel plezier van je nieuwe woning en...
Beste Yolanda,
Bedankt voor de review.
Veel plezier van je nieuwe woning en raamdecoratie.
Ronald| Doehetbudget.nl

Eefje

Mooie raambekleding. Prijs kwaliteit verhouding goed.

Beste Eefje,
Bedankt voor de mooie review.
Fijn om te lezen dat onze prijs/kwaliteit verhouding dik in orde is. Hier doen wij elke dag ons uiterste best voor.
Veel plezier gewenst van...
Beste Eefje,
Bedankt voor de mooie review.
Veel plezier gewenst van de nieuwe raamdecoratie.

Maarten

Mooie producten, voor hele goede prijzen. We zijn erg blij met hoe mooi het staat in ons huis!

Er was iets beschadigd met de bezorging, maar we kregen zonder morren een nieuw exemplaar. Echt hele goede service!

Beste Maarten,
Bedankt voor de uitgebreide en duidelijke review.
Beste Maarten,
Bedankt voor de uitgebreide en duidelijke review.
Fijn om te lezen dat wij ook na levering voor onze klanten klaar staan. Ik geef de complimenten door aan de collega's.
Chantal | Doehetbudget.nl