De USB stekker in de samsung tablet maakte geen goed contact meer. Reparatie zou een uur duren en 110 euro kosten.. Inderdaad toen ik na een uur terug kwam in de zaak was de tablet gerepareerd. Dit...

Eens en beslist NOOIT meer. Na reparatie constateerde ik dat enig onderdeel in mijn telefoon NIET teruggeplaatst was.
Had welliswaar geen invloed op de werking, doch zulks amateurisme, alsook...

Franky Degener

Eerlijke en kundig advies. Een GSM blijft een gevoelig apparaat voor vallen, stoten etc. De eigenaar neemt de tijd om het goed uit te leggen en komt zelf met oplossingen.

Oplossingsgericht.

Scherm voor 75 euro laten reparen, 2 dagen na de reparatie uit het niet gebarsten. Terug gegaan geen garantie gekregen terwijl op de bon 3
Maanden stond .

Reactie Doctor Mobile Roermond:

Beste klant,
Uit onderzoek blijkt uw toestel was gevallen, het barst was begonnen met een ster bij het schade punt.
U heeft uw toestel bij ons opgehaald in goede orde, wat u verder mee gedaan heeft dat is niet ons verantwoordelijkheid .
Op onze bon staat 4 weken garantie GEEN 3 MAANDEN .
Wij hebben als goed uw toestel gerepareerd voor half prijs uit onze service.

Als goed hadden wij voor u gerepareerd met half prijs .

De Iphone van mijn zoon een nieuw scherm erin laten zetten.
Na een paar weken scherm los.
Op de rekening gekeken.
Blijkt dat ze maar een week garantie opgeven.
Van ergenis...

Reactie Doctor Mobile Roermond:

Beste klant,
U heeft geen contact met ons gehad over uw klachten , wij bieden altijd service aan voor onze klanten,
ook buiten de garantie tijd.
Op uw bon staat 4 weken garantie GEEN 1.
wij hopen dat wij u beter kanen helpen.
MVG
Doctor Mobile.

Laat hier nooit u iPhone 7 of hoger maken!!! Dit kunnen ze namelijk niet, achteraf zeggen ze dan dat de medewerker had moeten vertellen dat ze hier "wel eens" problemen mee hebben....Maar wel gewoon...

Leon 39

Stelletje varkens zijn het. Vragen of je originele onderdelen wilt en er dan cheap ass onderdelen inzetten die snel kapot gaan. En dan geen garantie geven!!! NOOIt HEEN GAAN!!

Geert van de Graaf

Zeer vriendelijk, deskundig snelle reparatie iphone scherm in 15 min vervangen Top

Prima zaak.vakkundig en snel even een nieuw scherm op mijn iphone.

Van Heel

Super service. Erg snel gemaakt! Alles werkt prima! Heel fijn!