Kristel Vandenhoudt

Ik heb er nog niet zoveel besteld omdat ik elders klant was voor Rainpharma. Ik heb daar echter een slechte ervaring gehad en had bij djym al online besteld. In de toekomst ben ik van plan alles... Ik heb er nog niet zoveel besteld omdat ik elders klant was voor Rainpharma. Ik heb daar echter een slechte ervaring gehad en had bij djym al online besteld. In de toekomst ben ik van plan alles online bij djym te kopen.

Bijkomende info sociale media

Kan ik niet meteen zeggen

De Coninck

Tevreden over de levering

Snelle werking

Veerle De Mondt

Johan zorgt er elke keer voor dat ik goedgezind buitenstap

Bij Johan en Hans kan je steeds terecht met vragen of problemen. Ze zijn steeds even vriendelijk en behulpzaam. Via de sociale media geven ze heel veel extra uitleg over hun producten en kuren.

alles is perfect

Bruno Baudewyns

Professionele begeleiding mét resultaat - deskundig advies en snelle levering van producten

Deskundig advies met de glimlach - snelle levering bij online-bestelling - ruim productassortiment

Doosje voor de voedingssupplementen aub

Alex

Snelle en vlotte service

snelle service

kortingen voor trouwe klanten

Heidi Champagne

Heel goed uitgelegd op een inspirerende manier. De producten worden duidelijk toegelicht en zijn ordelijk afgeleverd.

No nonsense, duidelijk en eerlijk.

Tot nu toe niets.

Marliez Vanderfaeillie

Goede kwaliteit, snelle levering.

Willaert stefanie

Heel vriendelijk en deskundige uitleg. Absolute aanrader!

Vriendelijk, deskundig advies,...

Geen :)

Ann Hens

Het rainpharma programma gevolgd en mooi resultaat bereikt door heel goede coaching van Hans. Een moeilijk moment geen probleem, je word er zo doorgeloodst. Hans en Johan doen dit met volle... Het rainpharma programma gevolgd en mooi resultaat bereikt door heel goede coaching van Hans. Een moeilijk moment geen probleem, je word er zo doorgeloodst. Hans en Johan doen dit met volle overtuiging en een leuke portie humor.

Heel goede ondersteuning en opvolging

De Sadeleer

Het is de eerste maal dat ik bestel

Het bekertje is praktisch om mee te doen en het pakket met al de verschillende smaken is super gemakkelijk om mee te doen. Mocht dit bestaan het gans jaar door.

alles ok