2015 beoordelingen

Vlotte levering.

R.M.

Eigenlijk alles

Linda Dreesen

Ik heb een tijdje geleden een online bestelling gedaan van proteïne producten en ik moet zeggen de bestelling verliep op het betalen na zeer vlot. Ik kon alles zeer vlot vinden en aanduiden. Het... Ik heb een tijdje geleden een online bestelling gedaan van proteïne producten en ik moet zeggen de bestelling verliep op het betalen na zeer vlot. Ik kon alles zeer vlot vinden en aanduiden. Het nmenigenwas dat het betalen met Bancontact telkens vastliep. Dit werkte niet. Ik heb dan uiteindelijk met mijn creditcard betaald en dan was t onmiddellijk in orde 🙂. De levering verliep heel vlot en netjes en op korte tijd was mijn bestelling aan huis, zelfs met een leuke verrassing erbij!
Ik ben een tevreden klant. Binnenkort bestellen we opnieuw.

Overzichtelijke webshop
Duidelijke foto’s

Verbinding met Payconiq

Anne-Sophie Derriks

Snel en efficiënt. Supersympathieke mensen!

Persoonlijke aanpak en supersympathieke mensen!

None!

Sophie Gijzen

Snelle reactie en producten bijna altijd voorradig.

Snel en gemakkelijk

Nihil

Charlotte Feys

De nodige producten zijn bijna altijd in voorraad. Bij mijn lokale verdeler van mijn producten is dit niet zo waardoor ik ervoor kies op bij Djym te bestellen. Als ik vragen heb, wordt ik steeds... De nodige producten zijn bijna altijd in voorraad. Bij mijn lokale verdeler van mijn producten is dit niet zo waardoor ik ervoor kies op bij Djym te bestellen. Als ik vragen heb, wordt ik steeds vriendelijk geholpen via de chat. De chat vind ik een handige functie.

Producten bijna steeds op voorraad.

Op de website staat vermeld wanneer je voor 16u besteld, het pakker de volgende dag thuis wordt geleverd. Dit is echter niet altijd zo, maar dit kan ook aan de leveringsdienst liggen van bpost.

Mahieu

Top!

Goede prijs en snelle levering

mieke (anne ) vanbaelenberghe

Ik ben zeer tevreden over de service

vlugge en vriendelijke service

zou het nie weten

Davy Addiers

Tevreden

Ruim assortiment

Staaltje(s)bij bestelling voegen had nice geweest

Elte Leysen