2015 beoordelingen

2015 Reviews

Annette Smout

Heel fijne ervaring! Warm aan te bevelen!

Staan altijd klaar met goed onderbouwd advies

Blijf zo voortdoen 🔝

Rodiers Helena

Door jullie vakantie wat ik niet wist bij de bestelling was ik even teleurgesteld, maar na het sturen van een mail , zeer vriendelijk ontvangen dus de teleurstelling weg 😊...nu nog wachten om de... Door jullie vakantie wat ik niet wist bij de bestelling was ik even teleurgesteld, maar na het sturen van een mail , zeer vriendelijk ontvangen dus de teleurstelling weg 😊...nu nog wachten om de producten te ontvangen waar ik enorm naar uit kijk ...dus tot heden een goede ervaring

Over alles uitleg

Heb ik niet

Amelinckx Vera

Toffe shop ,fijne mensen en TOP producten👍👍❤️

De producten zijn van topkwaliteit .

Neen er zijn geen verbeterpunten voor mij

Wuytens

Goede ervaring

Gezonde producten

Mar10 De Ly

Steeds snelle en correcte afhandeling bestellingen.
Een luisterend oor nodig bij een moeilijk moment tijdens het afvallen, gesprekjes doen een mens opfleuren!

Kennis van de problematiek

Voorlopig geen

Liefooghe Marleen

Correcte snelle levering.

Goed bereikbaar, vriendelijk.

betaling visa lukte niet.

Denise & Edgar

Djym helpt ons met afvallen en een gezondere levensstijl te bekomen. Dat doen Johan en Hans top! Super begeleiding en snelle levering van de producten. We zijn er erg blij mee!

Groot aanbod, snelle verzending. Fijne persoonlijke coachingstijl!

Peter B.

Het persoonlijk advies en jarenlange ervaring van Hans & Johan maken het verschil. Je voelt gewoon dat ze dit met hart en ziel doen en mensen willen helpen gezonder in het leven te staan,

Ik kan zo onmiddellijk geen verbeterpunten bedenken.

Ingrid.verfaille@telenet.be

Opperbest

Communicatie

Het verschil tussen rainpharma en ligna vitae.

Brigitte B.

Super tevreden over de begeleiding en de produkten. Ben 3 weken bezig met het rainpharma dieet en nu al positieve resultaten. De app is ook zeer handig ivm je groenten porties.

Overzichteijke website

Misschien 1 puntje. Kan de app zo aangepast worden dat je bvb een portie groenten kan copiëren naar een volgende dag? Met soep bvb zou dat handig zijn want ik maak porties en dan moet ik dat steeds... Misschien 1 puntje. Kan de app zo aangepast worden dat je bvb een portie groenten kan copiëren naar een volgende dag? Met soep bvb zou dat handig zijn want ik maak porties en dan moet ik dat steeds weer ingeven.