Djus.nl

Offerte/ Email
Begeleiding/ Veiligheid

Gezellig actief betrokken

Kindgericht veiligheid gezelligheid professioneel

Geen idee, mss wat meer info over de kijkmiddag aan het einde vd week . Dit was niet geheel duidelijk voor mij als ouder. Geen enkel probleem, het was enig maar dat is het enige wat ik kan bedenken.

Anna-Belle

Een leuke zomeractiviteit volop spel en plezier met surfkamp

Betrokken teamleiders die goed met kinderen overweg kunnen, mooie locatie, veel variatie in sport en spel!

Onze dochter Babs heeft 5 superdagen op het surfkamp in Camperduin gehad

afwisselend programma,vrolijke begeleiding

Dat in de mail stond dat de ouders de laatste dag om half 3 bij de laguna konden komen kijken naar een soort wedstrijd ter afsluiting,wij daar ruim op tijd stonden maar ze helemaal aan de andere... Dat in de mail stond dat de ouders de laatste dag om half 3 bij de laguna konden komen kijken naar een soort wedstrijd ter afsluiting,wij daar ruim op tijd stonden maar ze helemaal aan de andere kant waren en we dus te laat waren voor een gedeelte wat onze dochter aan ons wilde laten zien,dat was echt jammer.

Bob Bunnik

Onze dochter Evie heeft voor het 2e jaar een fantastisch surfkamp gehad! Super leuke & deskundige begeleiding en activiteiten op een toplocatie!

- enthousiasme & deskundigheid begeleiders
- variatie in het programma, maar toch altijd op tijd starten/eindigen
- flexibiliteit als het weer mee of tegen zit
-...
- enthousiasme & deskundigheid begeleiders
- variatie in het programma, maar toch altijd op tijd starten/eindigen
- flexibiliteit als het weer mee of tegen zit
- locaties/clubhuizen zijn fantastisch!
- ouderprogramma op donderdag: FatMax was fantastisch!!!
- dit jaar veel beter georganiseerde ontvangst (verleden jaar wat 'rommeliger')
- Hookipa ziet er stuk beter uit, complimenten!

- jammer dat jullie niet iets uitgebreidere horeca mogen doen op de locaties (maar daar kunnen jullie niks aan doen).

Legend el Younossi

7, wel leuk, aardige kinderen, maar jammer dat we de hele week met het wetsuit aan moesten en te weinig in het water zonder wetsuit. Omdat dat te heet was. Vorig jaar vond ik het een 10. Minder leuk... 7, wel leuk, aardige kinderen, maar jammer dat we de hele week met het wetsuit aan moesten en te weinig in het water zonder wetsuit. Omdat dat te heet was. Vorig jaar vond ik het een 10. Minder leuk geworden, want toch door de wetsuits door de hitte. Er werd vrij veel gescholden, dat was jammer.

Longboarden. Levend Stratego.
Bovenstaande feedback werd direct en super opgepakt. We werden gebeld en er werd goed doorgevraagd op de feedback. Klasse!

Bedenk een warm weer programma. Zodat je meer in het water bent. En dan ook nog zonder wetsuits.
Zorg voor of adviseer surfschoenen, het zand was te heet.

Julian

Mijn zoon Julian heeft een top surfcamp gehad.
De activiteiten, instructeurs en groep waren super. Hele leuke sfeer.

Flexibel in het aanpassen van het programma aangepast op het weer.

In de info staat dat de expression session in de lagune is, dus veel ouders waren daar naartoe terwijl dit bij hopikabeach plaatsvond.
Verder top

Melissa Huizer

Onze dochter heeft het super gehad op het zomerkamp in Camperduin. Qua watersport vond ze het surfen het leukst, maar ook het suppen ging de 2e keer een stuk beter en was erg leuk om mee te spelen.... Onze dochter heeft het super gehad op het zomerkamp in Camperduin. Qua watersport vond ze het surfen het leukst, maar ook het suppen ging de 2e keer een stuk beter en was erg leuk om mee te spelen. De spelletjes waren erg leuk tussendoor en ook het longboarden vond ze stoer.
Het enige jammere vond ze dat ze vrij weinig in zee zijn geweest en meer in de lagune. Ook had ze het leuk gevonden als ze wel ook hadden gewindsurft.

Enthousiaste leiding
Gevarieerd aanbod aan activiteiten
Veel geleerd qua watersport
Leuke spellen tussendoor

Strandkamp zou meer in de zee moeten zijn
Strandkamp zou meer in de zee moeten zijn
Info Aanpassen op zomerkampen.net; hier stonden activiteiten genoemd die helemaal niet gedaan zijn. Er zou betrouwbaardere informatie moeten staan wat betreft het activiteitenaanbod

Julia

Leuke afwisselde activiteiten

Ezri Kuller

Ezri had een top week en wil graag terug komen