9.7/10
Service naar aanloop van het feest
9.5/10
Inspelen op sfeer door DJ
9.5/10
Muziekkeuze DJ
Klantvriendelijkheid DJ
9.8/10

Bart en Laura

Heerlijk gedraaid, Top feestje!

Bruiloft

Wat wilt u verder nog kwijt over uw ervaring?

Het was helemaal zoals we verwacht hadden. Tijdens het feest was er ook ruimte voor verzoeknummers wat prettig was. We hebben het feest uiteindelijk nog met een half uur verlengd!

Eveline Schoevers

Het was een mooi feestje!

Bruiloft

Wat wilt u verder nog kwijt over uw ervaring?

Vooraf konden we Stefan goed bereiken. We hebben met hem geskypd en veel gemaild (o.a. over supriseacts, openingsdans nummers etc.). We hadden alleen het gevoel dat hij niet precies had onthouden we in het skypegesprek hadden besproken, maar dat kwam misschien omdat dit 8 maanden van te voren was. Daarin was namelijk besproken dat we geen Nederlandstalige nummers wilden en geen hardcore/dub-step achtige dingen. Deze werden helaas toch gedraaid. Maar nadat we dit hadden benoemd op de avond zelf werd de muziek veranderd. De afspraken die we later hebben gemaakt via de mail zijn allemaal wel nagekomen. Over het algemeen is er wel de hele avond muziek gedraaid dat wij leuk vonden en heeft hij nummers gedraaid die we vooraf hadden aangevraagd! Het was een mooi feestje!

Maison van den Boer

Soepele samenwerking en leuke DJ!

90's personeelsfeest

DJ Stefan

SPITZ congres en event

Een DJ die perfect kon inspelen op de doelgroep!

Gelegenheid

We hadden een DJ ingezet voor een Familiedag voor het Haags Veegbedrijf. Er waren in totaal ongeveer 300 mensen.

Arnesen Troenoredjo

Wat wilt u verder nog kwijt over uw ervaring?

We hebben ontzettend prettig samengewerkt met de DJ. Ook voor vragen op de dag zelf vond hij geen enkel probleem. Een positieve DJ vol energie. We werken graag nog een keer met hem samen.

Fenny Sjofjan

Loved it!

50e verjaardag

Wat wilt u verder nog kwijt over uw ervaring?

Prachtige opzet, kleur Led light was naar wens en vondt het wel grappig dat hij '' Let it go'' van Frozen voor de allerkleinsten afspeelden of was het toch voor mij bedoeld i. v. m. mijn turquoise glitterjurk haha. Al met al heb ik genoten van deze avond.

De Vergulde Vos

Stefan had zich supergoed voorbereid op ons 90ties feest. Draaide de goede muziek en speelde goed in op de sfeer en de mensen. Reacties uit het publiek waren ook erg goed, we kregen op de avond... Stefan had zich supergoed voorbereid op ons 90ties feest. Draaide de goede muziek en speelde goed in op de sfeer en de mensen. Reacties uit het publiek waren ook erg goed, we kregen op de avond meerdere aanvragen wie de dj was. Superpositief dus!

90ties party tijdens Koningsnacht

DJ Mixxmasters

Jeannette

Grandioos!!

50e verjaardag

Wat wilt u verder nog kwijt over uw ervaring?

De DJ was erg vriendelijk en hij heeft zijn uiterste best gedaan om het ons naar de zin te maken.
Mijn verjaardagsfeest is een groot succes geworden, mede dankzij zijn inzet.
Hij wist feilloos in te spelen op de sfeer. Grandioos!!

...

Ze hebben onze bruiloft echt naar een hoogte punt gebracht

Wat wilt u verder nog kwijt over uw ervaring?

Ze zijn heel vriendelijk en ontzettend meegaand. Ze kunnen overal op in spelen waardoor je je nergens zorgen over hoeft te maken.

Van Engelen

Geweldig!!!

Wat wilt u verder nog kwijt over uw ervaring?

Iedereen vond het te gek! Precies wat wij zochten! Dank jullie wel, zonder julkie was het niet compleet!

Aegon Nederland NV

Djmixxmasters is zeer flexibel en luistert naar de wens van de klant!

Wat wilt u verder nog kwijt over uw ervaring?

Wij hadden op zeer korte termijn een DJ nodig voor een opening van onze bar. Binnen een half uur werd ik al gebeld. Het was een fijn gesprek waardoor ik gelijk een goed gevoel kreeg, bij hun zit het wel goed! Op de dag zelf kwam Stefan nog even kennismaken omdat een collega van hem zou komen draaien, dat vind ik erg betrokken! Zeer vriendelijke DJ, professioneel en luisterde naar de wensen van de klant! Ik zou Djmixxmasters zeker aanraden!