9.8/10
Service naar aanloop van het feest
9.7/10

Grandioos!!

Gelegenheid

50e verjaardag

Wat wilt u verder nog kwijt over uw ervaring?

De DJ was erg vriendelijk en hij heeft zijn uiterste best gedaan om het ons naar de zin te maken.
Mijn verjaardagsfeest is een groot succes geworden, mede dankzij zijn inzet.
Hij wist feilloos in te spelen op de sfeer. Grandioos!!

...

Ze hebben onze bruiloft echt naar een hoogte punt gebracht

Wat wilt u verder nog kwijt over uw ervaring?

Ze zijn heel vriendelijk en ontzettend meegaand. Ze kunnen overal op in spelen waardoor je je nergens zorgen over hoeft te maken.

Van Engelen

Geweldig!!!

Wat wilt u verder nog kwijt over uw ervaring?

Iedereen vond het te gek! Precies wat wij zochten! Dank jullie wel, zonder julkie was het niet compleet!

Aegon Nederland NV

Djmixxmasters is zeer flexibel en luistert naar de wens van de klant!

Wat wilt u verder nog kwijt over uw ervaring?

Wij hadden op zeer korte termijn een DJ nodig voor een opening van onze bar. Binnen een half uur werd ik al gebeld. Het was een fijn gesprek waardoor ik gelijk een goed gevoel kreeg, bij hun zit het wel goed! Op de dag zelf kwam Stefan nog even kennismaken omdat een collega van hem zou komen draaien, dat vind ik erg betrokken! Zeer vriendelijke DJ, professioneel en luisterde naar de wensen van de klant! Ik zou Djmixxmasters zeker aanraden!

&De Jonge Advocaten

Goeie muziekkeuze, aardige DJ, precies zoals wij wilden. Zal zeker aanbevelen!

Wat wilt u verder nog kwijt over uw ervaring?

Fijn contact en snel contact.

Hart Beach

Yieeuw

Goede communicatie en top DJ

Annelies & Mike Oudshoorn

Het was gelijk één groot feest, dus top!

Wat wilt u verder nog kwijt over uw ervaring?

Stefan en zijn collega hebben op 1 september gedraaid op onze bruiloft in Scheveningen. Het was top! Goed geluisterd naar onze wensen en het was gelijk een feestje.

Tijdens het feest is hij zelfs nog naar ons gekomen om te vragen wat we van de muziek vonden en of hij enkele verzoekjes mocht draaien.

Zeker een aanrader en ook veel complimenten van de gasten gekregen!

dirk

Zeer vriendelijk en heel goed ingespeeld op het publiek, super bruiloft gehad!

Wat wilt u verder nog kwijt over uw ervaring?

redelijk kort voor de bruiloft contact gezocht met Stefan omdat ik toch op zoek was naar een dj die echt kan mixen en niet alleen maar plaatjes achter elkaar zou draaien op onze bruiloft.
ik had eerst een andere dj maar daar toch geen goed gevoel bij.

er waren over het algemeen allemaal mensen met de leeftijd 30-35 jaar en daar hebben ze super op ingespeeld.
van te voren goed doorgenomen wat we wel en vooral niet wilden.

ik had een paar linkjes doorgestuurd van een kleine openingsmix voor later op de avond waarop Stefan een gave mix heeft gemaakt die ik achteraf nog heb gekregen!
verder hebben ze de vrije hand gegeven en ze hebben hier zeer goed op ingespeeld
vroeg op de avond draaiden ze van alles wat en naar mate het later werd deden ze er steeds een schepje bovenop.
ze kregen iedereen op de dansvloer en er werd flink losgegaan!

ze hebben zich goed aan de afspraken gehouden, ondanks de wat trage reactie van mijn kant elke keer waar begrip voor was.
het geluid klonk super, de lichtshow was perfect en de dj skills van beide dj's zeer goed!

ik zou deze dj's zeker aanraden,
ze hebben perfect aan onze verwachtingen voldaan en als we nog een keer een show nodig hebben mogen ze zeker weer komen..

groeten van dirk en stephanie

Noelle moerkens

Onvergetelijk

Wat wilt u verder nog kwijt over uw ervaring?

Een top dj hij heeft ons huwelijksfeest tot een knaller gemaakt

Carlton Ambassador Hotel

In één hele korte zin: geweldig!

Wat wilt u verder nog kwijt over uw ervaring?

Op een feest waar opeens geen DJ bleek te zijn, hebben we via Google DJ Mixxmasters gevonden. DJ Mixxmasters was extreem behulpzaam, meedenken en ongelooflijk flexibel. De feestgasten hebben dankzij hem uiteindelijk een geweldige avond gehad!