Muziekkeuze DJ
Inspelen op sfeer door DJ
9.7/10
Klantvriendelijkheid DJ
9.8/10
Service naar aanloop van het feest
9.7/10

Annelies & Mike Oudshoorn

Het was gelijk één groot feest, dus top!

Een kort verhaaltje over uw ervaring met DJ Mixxmasters..

Stefan en zijn collega hebben op 1 september gedraaid op onze bruiloft in Scheveningen. Het was top! Goed geluisterd naar onze wensen en het was gelijk een feestje.

Tijdens het feest is hij zelfs nog naar ons gekomen om te vragen wat we van de muziek vonden en of hij enkele verzoekjes mocht draaien.

Zeker een aanrader en ook veel complimenten van de gasten gekregen!

dirk

Zeer vriendelijk en heel goed ingespeeld op het publiek, super bruiloft gehad!

Een kort verhaaltje over uw ervaring met DJ Mixxmasters..

redelijk kort voor de bruiloft contact gezocht met Stefan omdat ik toch op zoek was naar een dj die echt kan mixen en niet alleen maar plaatjes achter elkaar zou draaien op onze bruiloft.
ik had eerst een andere dj maar daar toch geen goed gevoel bij.

er waren over het algemeen allemaal mensen met de leeftijd 30-35 jaar en daar hebben ze super op ingespeeld.
van te voren goed doorgenomen wat we wel en vooral niet wilden.

ik had een paar linkjes doorgestuurd van een kleine openingsmix voor later op de avond waarop Stefan een gave mix heeft gemaakt die ik achteraf nog heb gekregen!
verder hebben ze de vrije hand gegeven en ze hebben hier zeer goed op ingespeeld
vroeg op de avond draaiden ze van alles wat en naar mate het later werd deden ze er steeds een schepje bovenop.
ze kregen iedereen op de dansvloer en er werd flink losgegaan!

ze hebben zich goed aan de afspraken gehouden, ondanks de wat trage reactie van mijn kant elke keer waar begrip voor was.
het geluid klonk super, de lichtshow was perfect en de dj skills van beide dj's zeer goed!

ik zou deze dj's zeker aanraden,
ze hebben perfect aan onze verwachtingen voldaan en als we nog een keer een show nodig hebben mogen ze zeker weer komen..

groeten van dirk en stephanie

Noelle moerkens

Onvergetelijk

Een kort verhaaltje over uw ervaring met DJ Mixxmasters..

Een top dj hij heeft ons huwelijksfeest tot een knaller gemaakt

Carlton Ambassador Hotel

In één hele korte zin: geweldig!

Een kort verhaaltje over uw ervaring met DJ Mixxmasters..

Op een feest waar opeens geen DJ bleek te zijn, hebben we via Google DJ Mixxmasters gevonden. DJ Mixxmasters was extreem behulpzaam, meedenken en ongelooflijk flexibel. De feestgasten hebben dankzij hem uiteindelijk een geweldige avond gehad!

Squashede

Super opgebpuwde set en erg professioneel.

Een kort verhaaltje over uw ervaring met DJ Mixxmasters..

Wij hadden een 90's feest bij onze squashclub en mede door de opbouw van de set werd het een reuze geslaagd feest.

van Alten

Geweldig!!

Een kort verhaaltje over uw ervaring met DJ Mixxmasters..

Hij heeft het echt heel goed gedaan en we zijn heel enthousiast.

Nelleke Hermans

Een dj die inspeelt op het publiek, voelt goed aan wat het publiek nodig heeft. Hierdoor staat werkelijk waar niemand stil!

Een kort verhaaltje over uw ervaring met DJ Mixxmasters..

Juiste mix van muziek en eigen stijl. Voelt het publiek goed en speelt daar goed op in. Het inspelen op de sfeer is echt een groot pluspunt. Hierdoor werd het echt een feestavond!

gemeente Den Haag

Erg fijne DJ, die doet wat ze beloofd heeft.

Een kort verhaaltje over uw ervaring met DJ Mixxmasters..

DJ Dick was erg klantvriendelijk. Dacht mee door oplossingen te bedenken voor wat kleine probleempjes. Hij heeft voor veel sfeer gezorgd. Leuke bijkomstigheid was de sterrenachterwand en de bellenblaas-fungator.

N/A

Zorgeloos

Een kort verhaaltje over uw ervaring met DJ Mixxmasters..

Pas een paar weken voor ons huwelijk ging ik op zoek naar een DJ. DJMixxmasters was heel relaxed, en begripvol dat ik zelf niet altijd snel reageerde met all andere dingen aan mijn hoofd. Heel fijn ook om via Whatsapp te kunnen communiceren.

De avond zelf hadden we twee jongens - andere dus dan Stefan met wie ik contact had gehad - die een uitstekende avond verzorgden. Helemaal prettig dat op de avond zelf wij helemaal niets van ze merkten, alleen even kortsluiten hoe de openingsdans zou gaan.

G. Peusens

Fantastisch!

Een kort verhaaltje over uw ervaring met DJ Mixxmasters..

Alles is precies verlopen zoals we ons hadden voorgesteld. Stefan is erg vriendelijk en professioneel. Goed advies gekregen over het opbouwen van de muziek gedurende de avond en hij voelde de stemming van onze gasten perfect aan. Hij heeft het feest los gekregen en ook onze gasten hadden nog zelden zo'n geslaagd feest meegemaakt. Top!