Adis. M, -- 15 Inch Digger

Jasja haijkens

Perfect geholpen en zeer snel verzonden!
Top!

Direct een antwoord!

Goed eerlijk deskundig bedrijf eerlijk advies.!

Snel en goed

Zo verder gaan.!

jeroen

Top bedrijf! Goed te spreken over de service duidelijk en eerlijk advies en alles netjes geleverd.

nemen de tijd voor je! geven eerlijk advies proberen je niets aan te smeren.

Rene Vos

Zoals altijd een snelle correcte levering , doe al jaren zaken met deze firma . In een woord TOP

Uitstekende en snelle cominicatie

Geen enkel

Zeer goed alleen was het pakketje een dag later op gestuurd waardoor het voor mij lastiger werd om het te ontvangen maar kan natuurlijk een keer gebeuren

zeer klantvriendelijk

Meijer

Top bedrijf!We hebben al verschillende keren iets besteld altijd op tijd bezorgd en de kwaliteit is prima!!

Jurjen Bloem

Goed advies,op maat en niet het duurste aanbieden.

ga zo door!

Rens de Rooij

Prima ervaring netjes behandeld snel verzonden. Goed verpakt.. Maar prima tevreden šŸ‘šŸ‘

Verzending en info

Vooraad niet aanwezig vermelden op website scheelt telefoontjes. Chatten met verkoop werkt niet. Verwijderen ?

Reactie Detectiespecialist D.J. Laan:

Beste Rens, het is inderdaad onze gewoonte om producten die even niet op voorraad zijn op "voorraad 0" te zetten. De klant krijgt dan een melding tijdens het bestelproces. Een enkele keer ontglipt er een product aan onze aandacht, onze welgemeende excuses. We hopen de Black Ada Gladius binnenkort weer in huis te hebben. Dat jij het hebt getroffen dat de chatfunctie niet werkt verbaast ons, tijdens onze openingstijden wordt veelvuldig gechat. We houden het in de gaten, dank voor jouw reactie! Vriendelijke groet, Dirk Jan

Ronald

Supper