Handelsonderneming D.J. Laan

Handelsonderneming D.J. Laan Ook benieuwd naar feedback over de webshop Handelsonderneming D.J. Laan? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company184
9.7/10
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Handelsonderneming D.J. Laan met 9.7/10. Gebaseerd op 184 ervaringen.

Raymond van Treijen
Raymond van Treijen

Snelle levering en indien er kleine onderdelen nodig zijn die defect of beschadigd raken nemen de heren vaak de (kleine) kosten op zich . dus goede service en nette afhandeling.

Bij de detectie dagen een limiet aan te winnen prijzen per persoon geven. zodat er meer mensen met een prijs weg kunnen ipv 3 personen 3 of meer prijzen en 50 anderen met lege handen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede service en afspraken die ook daar werkelijk na gekomen worden,.

Zoals altijd goed.

Marco Wiggers
Marco Wiggers

Omruilen van een ontvangen zending per post was geen enkel probleem. Er werden zelfs meerdere mogelijkheden voor een oplossing geboden. Nb het 'probleem' was jullie niet te verwijten, ook ik zag het pas bij nadere inspectie.

Ik ben net vaste klant geworden maar wellicht een tip: aanbiedingen en nieuws 'op maat' voor strand en waterzoekers zou ik graag per mail ontvangen zonder dat ik steeds de website moet raadplegen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het beste en uiterst betrouwbaar bedrijf. top service! doen enorm hun best en ook bij een 'probleem' met een zending is dit na sluitingstijd zelfs snel en naar volle tevredenheid opgelost. bedankt mathijs, jullie hebben er een vaste klant bij! chapeau!!.

WILLIE
Goed (8/10)
WILLIE

LEVERING ZELFDE DAG VAN BESTELLING AL OPGESTUURD !!

DEUS SCHIJF BESTELD MAAR KWAM IN EEN KAPOTE DOOS DIE WAS GEREPAREED MET BRUIN PLAKBAND ZONDE SCHIJF NETJES HOOR MAAR DOOS VINDT IK OOK BELANGRIJK DAT HIJ HEEL IS !!

Score voor Handelsonderneming D.J. Laan:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heb 2 maal iets besteld en ik moet zeggen de levering is netjes en zeer snel bezorgd echt super service !!!.

Rianne
Rianne
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super snelle levering! waar andere bedrijven dicht waren de vrijdag na hemelvaart werd mijn pakketje wel verzonden. bedankt !.

Karel Storre
Karel Storre
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Top. goed advies. snel contact. snelle levering.

Ilonka
Ilonka

Snelle verzending, goede communicatie over de levering. Netjes verpakt.

Ga zo door!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Duidelijke productomschrijving van artikelen in de webshop.

H. Eising
Goed (8/10)
H. Eising

Er werd netjes gebeld dat het artikel later zou komen dan op de site stond vermeld.

Doen wat er gezegd wordt. Er werd in het telefoongesprek gezegd dat er een kleine attentie bijgeleverd zou worden omdat het artikel later geleverd zou worden, ik heb niets gezien wat dat aangaat.

Reactie Handelsonderneming D.J. Laan:

Beste Heer Eising, hartelijk dank voor uw reactie. Het was vorige week nogal hectisch hier. We zijn dan ook helemaal vergeten de beloofde attentie mee te sturen, onze excuses hiervoor. Die gaat vandaag alsnog op de post. Vr.groet, Dirk Jan Laan

Score voor Handelsonderneming D.J. Laan:4/5

Goed met minpuntje.

Edwin
Edwin

?

?.

Super snelle levering.

Bedrijfsinformatie

Wij bieden een compleet assortiment detectieapparatuur aan voor archeologen en hobbyisten, voor infrastructuur– en voor beveiligingstoepassingen.

www.djlaan.nl www.infra-detectie.nl www.beveiligings-detectie.nl
Adres