Valesca

Koko 6 mei 2018 ontmoet op het Lentefeest van The Lodge in Gilze, waar hij (opnieuw) workshops verzorgde. Als je hem alleen al ziet wordt je vrolijk! Van zijn open, vriendelijke, uitermate relaxte... Koko 6 mei 2018 ontmoet op het Lentefeest van The Lodge in Gilze, waar hij (opnieuw) workshops verzorgde. Als je hem alleen al ziet wordt je vrolijk! Van zijn open, vriendelijke, uitermate relaxte uitstraling die wordt versterkt door zijn charmante sproetjes :-) En dan gaat het beginnen en ... kómt me er toch een aanstekelijke energie los!! Djembé bespelen op zich is al ontzettend leuk- zelfs als je er niks van kunt- maar Koko maakt er helemaal een feestje van. En hij weet zelfs de meest stijve mensen zonder gevoel voor ritme daarin toch mee te nemen. Knap hoor, hoe hij ook direct door heeft waar het precies mis gaat. En "gewoon" geduldig bij blijft sturen totdat het toch aardig klinkt. Ikzelf zit altijd veel teveel in mijn hoofd, maar maakte ook de fout met links te beginnen, ofschoon ik rechtshandig ben. Dat laatste had ik zelf niet eens door! Nou, dat vergeet ik nooit meer. Net zo min als pan-nen-koe-ken bak-ken! Sterker nog: bij het woord pannenkoek, een pannenkoek zelf en alleen de geur al, hoor ik na deze workshop een djembé klinken in (natuurlijk) mijn hoofd :-D pannenkoek

Gonnie Verhoeff- Noort

Het is zo inspirerend om les van Koko te krijgen.
Heel verrassend om de communicatie met anderen in de muziek te ontdekken .
Koko laat je blij naar huis gaan

Heerlijk om onder begeleiding van Koko djembe te spelen. Hij heeft oog voor meerdere aspecten...waaronder de onderlinge afstemming en samenwerking....dat geeft een gevoel van verbondenheid...het is... Heerlijk om onder begeleiding van Koko djembe te spelen. Hij heeft oog voor meerdere aspecten...waaronder de onderlinge afstemming en samenwerking....dat geeft een gevoel van verbondenheid...het is niet alleen techniek... De begeleiding op zijn trommels terwijl wij ons ritme spelen maakt het extra aatrekkelijk...een feestje ? ???

Ingrid

Super leuke en inspirerende lessen! Koko is een heel goede, motiverende leraar. Hij hoort alles en weet echt het beste uit je te halen. Elke week weer even helemaal 'los' gaan op de trommel. Het... Super leuke en inspirerende lessen! Koko is een heel goede, motiverende leraar. Hij hoort alles en weet echt het beste uit je te halen. Elke week weer even helemaal 'los' gaan op de trommel. Het maakt m'n hoofd leeg en ik krijg er weer nieuwe energie van, heerlijk!

Caroline de Bliek

We hadden Koko uitgenodigd om een Djembe-workshop te komen geven op ons jaarlijkse buurtfeest. Dat werd een groot succes! Wat een aanstekelijk enthousiasme van deze artiest, binnen enkele minuten... We hadden Koko uitgenodigd om een Djembe-workshop te komen geven op ons jaarlijkse buurtfeest. Dat werd een groot succes! Wat een aanstekelijk enthousiasme van deze artiest, binnen enkele minuten had hij ons allemaal mee om ieder op een eigen djembe een ritme op te bouwen zodat we na een uur een fraai klinkend stuk afrikaanse muziek konden vertolken.
Heerlijk ontspannend, iedereen vrolijk. Dank, Koko.

Karen

Met djembé défi de eer en het genoegen gehad Togo te mogen verkennen tijdens de percussie reis. Wat een ervaring! Ook alles fantastisch ggeregeld. Mijn retour ticket is reeds geboekt!

Kaka

Djembe Defi super bedrijf gezellig voor Team workshop aanraden.
SUCCESVOLLE KOKO.

Bregje

Samen met een vriendin heb ik een workshop gevolgd van Koko bij Djembe Defi. Een ontspannende en inspirerende workshop! Koko's enthousiasme werkt aanstekelijk!

Annet

Ik heb samen met een vriendin een workshop djembé gevolgd bij Djembé Defi. De workshop was erg leuk en leerzaam! Koko komt over als een gepassioneerd muzikant en dat werkt erg aanstekelijk!

Koko, de koning van de djembee, schrijft iemand, nou dat is zeker waar. Hij krijgt iedereen stil met zijn eigen snaar instrument, wat was dat mooi. Ook als intermezzo in een minuut pauze. De djembee... Koko, de koning van de djembee, schrijft iemand, nou dat is zeker waar. Hij krijgt iedereen stil met zijn eigen snaar instrument, wat was dat mooi. Ook als intermezzo in een minuut pauze. De djembee was geweldig, om wat een mooie manier Koko dit overbrengt, iemand die geen ritmes kent, kan dit toch meedoen. Zeker met een grote lach op het gezicht. Koko, ik, het team waarvoor ik dit heb georganiseerd, vonden het geweldig en we houden je in gedachten. Zeker als het binnen het team eens niet zo goed gaat, denken we aan deze djembee en aan het lachen. Smile big and shine. Ik kan Defi iedereen aanraden.