Ria Ecaubert, Vluchtelingenweerk zuid nederland

Woensdag 12 sep 2018 hadden wij een internationaal diner. Statushouders/vluchtelingen op Goeree Overflakkee en inwoners van Dirksland aan 1 tafel. Na het overheerlijke diner, welke verzorgd was... Woensdag 12 sep 2018 hadden wij een internationaal diner. Statushouders/vluchtelingen op Goeree Overflakkee en inwoners van Dirksland aan 1 tafel. Na het overheerlijke diner, welke verzorgd was door een Syrisch echtpaar, werd de avond verrijkt door Djembe Defi.
Koko en zijn leden hebben ons een onvergetelijke avond gegeven.
Een avond om op terug te kijken.
Dank jullie wel ⚘⚘⚘⚘⚘

Monica Penzo

Hele goeie bedrijf profesioneel op tijd leuk met kinderen bereid om samen te denken over de workshop en de doelgroep

Rik

Koko en zijn team waren echt geweldig. Naast een prettige communicatie maken ze hun beloftes meer dan waar. Stilstaan is geen optie. Dus als je feestje wel wat pit kan gebruiken, dan kan een half... Koko en zijn team waren echt geweldig. Naast een prettige communicatie maken ze hun beloftes meer dan waar. Stilstaan is geen optie. Dus als je feestje wel wat pit kan gebruiken, dan kan een half uurtje met Koko wonderen verrichten. Aanrader!!!

Wil Urbanus

Op 23 juni verraste onze dochter ons met een djembé workshop op ons familieweekend. Binnen de kortste keren wist Koko met zijn vriend ons gezelschap van 13 personen, tussen 11en 73 jaar, enthousiast... Op 23 juni verraste onze dochter ons met een djembé workshop op ons familieweekend. Binnen de kortste keren wist Koko met zijn vriend ons gezelschap van 13 personen, tussen 11en 73 jaar, enthousiast te krijgen. Met veel humor en geduld ging hij met ons aan de slag. Na een uur konden wij wat ons betreft een perfecte uitvoering geven. Koko is in staat om zijn vrolijkheid op de hele groep over te brengen en even je zorgen te vergeten.

Onlangs hadden wij een optreden van Djembe Defi voor onze cliënten met een verstandelijke beperking. Koko en medemuzikant hebben dit super gedaan, bouwde de muziek rustig op en ze speelden heel goed... Onlangs hadden wij een optreden van Djembe Defi voor onze cliënten met een verstandelijke beperking. Koko en medemuzikant hebben dit super gedaan, bouwde de muziek rustig op en ze speelden heel goed in op hun reacties, het was een fantastische middag, ik raad het iedereen aan! Nogmaals heel hartelijk dank!

Johan

Op 22 juni hadden wij voor de 11e verjaardag van onze dochter een kinderfeestje waar Koko voor een groep van 8 kinderen een workshop kwam geven. Als extra verrassing kwam zijn vriend Ali mee die... Op 22 juni hadden wij voor de 11e verjaardag van onze dochter een kinderfeestje waar Koko voor een groep van 8 kinderen een workshop kwam geven. Als extra verrassing kwam zijn vriend Ali mee die zorgde voor de begeleiding. Hoe Koko de kinderen meenam in de workshop was echt fantastisch. Hij brengt zo veel enthousiasme mee, dat je wel mee moét doen! Klappen, zingen en trommelen, stap voor stap steeds verder en ingewikkelder. En niet te vergeten: lachen!
Het was voor iedereen een hele leuke middag met dank aan Koko en Ali.

Wij begeleiden een groep kinderen met ADHD/Autisme. KoKo heeft een workshop gegeven, en onze drukke groep van 18 kinderen luisterden allemaal aandachtig, en deden een uur lang geconcentreerd mee!... Wij begeleiden een groep kinderen met ADHD/Autisme. KoKo heeft een workshop gegeven, en onze drukke groep van 18 kinderen luisterden allemaal aandachtig, en deden een uur lang geconcentreerd mee! Iets wat voor hen normaal een grote uitdaging is, maar wat door de leuke manier van lesgeven door KoKo een eitje voor ze werd!

Wij hadden 19 juli een personeelsfeest met een workshop van koko. het was geweldig , iedereen genoot ervan. de sfeer, contact met elkaar super.

Wij hadden 19 juli een personeelsavond met een workshop van koko. het was geweldig , iedereen heeft genoten. de sfeer., het contact met elkaar . super.

Koko verzorgde een fantastische workshop op mijn verjaardagsfeest van bijna 50 mensen van diverse leeftijden.
Binnen een mum van tijd wist hij ons veel te leren met humor,zang en...
Binnen een mum van tijd wist hij ons veel te leren met humor,zang en gezelligheid!
Voor een gezellige djembe workshop een aanbeveling!
Nogmaals Koko veel dank daarvoor!