Laurens Nijeveld

Wat een feest!!
Iedereen, bewoners, personeel, vrijwilligers en familie maakte muziek. Maandag middag 22 oktober van Djembe Defi bij ons op bezoek in zorgcentrum Nijeveld.
Wat een feest!!
Iedereen, bewoners, personeel, vrijwilligers en familie maakte muziek.
Verbinding en plezier verzekerd met een workshop en optreden van deze geweldige jongens.

De Hofstee

Wat een enthousiasme straalt Koko uit!! Hij wist op een positieve manier contact met de bewoners van "de Hofstee" te maken en het duurde niet lang of iedereen trommelde mee tijdens de workshop. Er... Wat een enthousiasme straalt Koko uit!! Hij wist op een positieve manier contact met de bewoners van "de Hofstee" te maken en het duurde niet lang of iedereen trommelde mee tijdens de workshop. Er werd geklapt , gedanst en èèn ding is zeker je kan niet stil blijven zitten bij deze opzwepende muziek.
Wat ons betreft mag Koko snel weer komen om weer een geweldig muzikale middag te verzorgen!

Djembe Defi ha sido extraordinario vuestra visita a nuestra escuela en Manresa (Barcelona). Esperamos que esta masterclase de música, percusión y danza se pueda repetir en otra ocasión. Los niños... Djembe Defi ha sido extraordinario vuestra visita a nuestra escuela en Manresa (Barcelona). Esperamos que esta masterclase de música, percusión y danza se pueda repetir en otra ocasión. Los niños han estado encantados y ha sido muy motivador, han podido iniciarse en la danza africana y en la música del djembe. Gracias por vuestra visita. Y hasta la próxima!!!!!

Liza

Zonder enige musicale ervaring de beginnerslessen ingedoken. Met veel humor, energie, geduld en persoonlijke aandacht weet Koko er elke week weer een feestje van te maken! Je hebt al snel het gevoel... Zonder enige musicale ervaring de beginnerslessen ingedoken. Met veel humor, energie, geduld en persoonlijke aandacht weet Koko er elke week weer een feestje van te maken! Je hebt al snel het gevoel dat je echt muziek aan het maken bent, dat had ik niet verwacht. Ik ga elke week met een flinke dosis nieuwe energie de les weer uit!

S

Super leuke djembe les gehad van koko. Hij heeft veel geduld met mensen en is echt aardig. Ook door zijn creativiteit en humor zorgde ervoor dat de les geslaagd was.

Floortje de Jong

Meester Koko kwam als verassing op het verjaardagsfeestje van Sara.
Meester Koko kwam als verassing op het verjaardagsfeestje van Sara.
Het was een prachtige zomerse dag en toen meester Koko binnenkwam werd hij vol enthousiasme begroet door alle kinderen. Ze hebben de basis van djembe geleerd en er werd vrolijk bij gezongen en zelfs gedanst. Het was een heerlijk kinderfeestje met allemaal blije snoetjes. De jarige job die heeft het er nog elke dag over en zelfs een echte eigen djembe gekocht.
Meester Koko weet waanzinnig goed de kinderen te begeleiden op een speelse, vrolijke en unieke manier.
Bedankt voor de geweldige middag!

Murat

I have been joining Koko's djembe lessons since january. Koko is such a great teacher, you feel confident after a couple of lessons even when you have zero experience. He is always fun and puts you... I have been joining Koko's djembe lessons since january. Koko is such a great teacher, you feel confident after a couple of lessons even when you have zero experience. He is always fun and puts you in the good mood for the "rythm"! Et aussi il parle en français, si vous avez peur de parler neerlandais :)

Bouwgroep De Kromme Akker

Wat een vrolijkheid, wat een energie! Djembé Defi heeft onze bloemencorsowagen met als thema Afrikaanse Maskers muzikaal begeleidt tijdens de twee rondgangen door Voorthuizen. Duizenden mensen... Wat een vrolijkheid, wat een energie! Djembé Defi heeft onze bloemencorsowagen met als thema Afrikaanse Maskers muzikaal begeleidt tijdens de twee rondgangen door Voorthuizen. Duizenden mensen hebben geweldig genoten en wij ook!

Marjan Leite

Ik heb wekelijks djembeles bij Djembe Defi en elke week weet Koko er weer een feestje van te maken! Djembe spelen geeft je positieve energie en is gewoon ontzettend leuk om te doen 😊 Absoluut een... Ik heb wekelijks djembeles bij Djembe Defi en elke week weet Koko er weer een feestje van te maken! Djembe spelen geeft je positieve energie en is gewoon ontzettend leuk om te doen 😊 Absoluut een aanrader!

Summer Sports Week

In augustus hebben we Summer Sports Week georganiseerd. Een week lang actief bezig zijn met 250 kids! Koko en zijn team hebben een Afrikaanse workshop dag aangeboden met dans, water drums en djembe.... In augustus hebben we Summer Sports Week georganiseerd. Een week lang actief bezig zijn met 250 kids! Koko en zijn team hebben een Afrikaanse workshop dag aangeboden met dans, water drums en djembe. Het was fantastisch en de kids hebben er heel erg van genoten! Dit is echt aan te raden voor op school, team, bedrijf of feestje