Pauline Frodot

Très beau spectacle vu à Lille, très bonne ambiance !
A voir absolument 😊
Bonne continuation !

regnier

Le 2 février â Arras dans le nord de la France
Une très belle ambiance pour tous !!!
Tout le monde à aimé de plus jeune au moins jeune
Des personnes souriantes et ouvertes aux...
Le 2 février â Arras dans le nord de la France
Une très belle ambiance pour tous !!!
Tout le monde à aimé de plus jeune au moins jeune
Des personnes souriantes et ouvertes aux gens
A bientôt j'espère !!!!!

Lyceum Ypenburg

Al een aantal jaar op rij huren wij Djembe Defi in voor CKV workshops in het het Voorgezet Onderwijs. Ieder jaar weer is de middag een groot succes. Koko neemt altijd voldoende en enthousiaste... Al een aantal jaar op rij huren wij Djembe Defi in voor CKV workshops in het het Voorgezet Onderwijs. Ieder jaar weer is de middag een groot succes. Koko neemt altijd voldoende en enthousiaste docenten mee, die de leerlingen workshops geven in djembé en dans. Koko is erg flexibel wat betreft groepsgroottes en tijden en hij neemt altijd alle instrumenten e.d. zelf mee. De docenten die hij meeneemt spreken niet allemaal even goed Nederlands, maar dit is nooit een probleem met de leerlingen. Ook zonder taal weten de docenten de leerlingen heel goed te enthousiasmeren en werken ze aan een leuk resultaat.
Wij zijn in ieder geval elk jaar weer heel tevreden na de activiteitenmiddag

Annette

Afgelopen zaterdag een workshop djembé geregeld voor het feestje t.g.v. de 50e verjaardag van mijn man. Alle 25 mannen werden aangestoken door het enthousiasme van Koko. Er werd gezongen, geklapt en... Afgelopen zaterdag een workshop djembé geregeld voor het feestje t.g.v. de 50e verjaardag van mijn man. Alle 25 mannen werden aangestoken door het enthousiasme van Koko. Er werd gezongen, geklapt en getrommeld. Na afloop was iedereen dol enthousiast. Echt een aanrader dus!

Voor de 2e keer een workshop van Djembe Defi meegemaakt. Het was 2 jaar geleden dat ik de 1e workshop deed. Ik moet zeggen dat het dit keer nog leuker was dan de 1e keer. Koko had gezorgd voor een... Voor de 2e keer een workshop van Djembe Defi meegemaakt. Het was 2 jaar geleden dat ik de 1e workshop deed. Ik moet zeggen dat het dit keer nog leuker was dan de 1e keer. Koko had gezorgd voor een hele leuke entourage in de vorm van allerlei mooie afrikaanse afbeeldingen die voor een hele mooie achtergrond zorgden. Zij had afrikaanse kleding meegenomen en dat gaf een heel leuk effect aan het geheel. Djembe Defi zorgt door haar enthousiasme er wel voor dat iedereen goed mee doet, stil zitten of maar half meedoen is er niet bij! De workshop duurde anderhalf uur maar wij vonden het allemaal erg jammer dat het zo snel voorbij ging. Een echte aanrader voor elk soort feestje of teambuilding! Koko, heel veel succes en ik hoop je nog een keer te kunnen boeken!

van Veldhoven

Afgelopen zomer was ik bij een evenement waar Koko zijn Djembé kunsten liet zien waar dansers los gingen op zijn meeslepende muziek.
Later in het jaar kwam ik Koko weer tegen bij een workshop...
Later in het jaar kwam ik Koko weer tegen bij een workshop waar hij een heel mooi stuk speelde op een traditionele akoestische gitaar waarbij hij een prachtig lied zong wat mij tot tranen bracht, zo mooi! chapeau...

J. Kwami-Agyarko

Koko de drijfveer van Djembe Defi is een energieke, vrolijke, spontane en deskundige muzikant die elke workshop tot een feest brengt. Hij laat mensen op zijn gemak voelen door hen met zijn hart mee... Koko de drijfveer van Djembe Defi is een energieke, vrolijke, spontane en deskundige muzikant die elke workshop tot een feest brengt. Hij laat mensen op zijn gemak voelen door hen met zijn hart mee te nemen in de wereld van de Djembe.
Djembe Defi verzorgt veel verschillende activiteiten zoals workshops op teambuilding dagen, kinderfeestjes, familie dagen of gewoon bedrijfsuitjes. Ook geeft Koko van Djembe Defi djembé lessen op diverse plekken in de regio zuid-holland.

Jolanda Kluft

Op een verjaardagsfeestje kregen wij een djembéles. In een uur tijd trommelden, klapten en zongen wij er aardig op los. Koko kreeg dit met zijn enthousiaste, swingende manier van doen goed van de... Op een verjaardagsfeestje kregen wij een djembéles. In een uur tijd trommelden, klapten en zongen wij er aardig op los. Koko kreeg dit met zijn enthousiaste, swingende manier van doen goed van de grond. Een glimlach erbij, kost niets. Veel plezier gehad! Dank je wel Koko!

Alexandra

Een geweldige ervaring om een workshop te volgen. Je wordt er vrolijk van, je krijgt er energie van en een groepsgevoel als je samen muziek maakt op de djembé! Een aanrader als teambuilding,... Een geweldige ervaring om een workshop te volgen. Je wordt er vrolijk van, je krijgt er energie van en een groepsgevoel als je samen muziek maakt op de djembé! Een aanrader als teambuilding, verjaardags cadeau met een groep, kortom doen!

Ingrid

Heb nu een jaar les bij Koko en elke maandagavond is een feestje :). Koko weet je altijd weer uit te dagen en het beste uit je te halen. En nu heeft hij gistermiddag ook een workshop verzorgd voor... Heb nu een jaar les bij Koko en elke maandagavond is een feestje :). Koko weet je altijd weer uit te dagen en het beste uit je te halen. En nu heeft hij gistermiddag ook een workshop verzorgd voor mijn 60e verjaardag. Echt top, hoe hij met zijn enthousiasme en aanstekelijke lacht iedereen in 'no time' zover krijgt om te klappen, te zingen en natuurlijk te trommelen. En het klonk nog goed ook! Koko, bedankt!