Aan het begin van het jaar heb ik kennis mogen maken met Marja en haar enthousiasme bij het geven van haar workshop. Dit in het kader van een teambilding binnen onze organisatie. Ik ben ook... Aan het begin van het jaar heb ik kennis mogen maken met Marja en haar enthousiasme bij het geven van haar workshop. Dit in het kader van een teambilding binnen onze organisatie. Ik ben ook Ondernemingsraad lid en wij hebben regelmatig een training. Onderdelen van deze trainingen zijn altijd de onderwerpen: samenwerking en communicatie. Afwisselend hebben wij de taak om hiermee aan de slag te gaan. Deze keer was ik aan de beurt. Gezien mijn positieve ervaring eerder dit jaar hoefde ik niet lang na te denken hoe uitvoering te geven aan samenwerking en communicatie: Djembe Defi !!Heerlijk om met elkaar bezig te zijn. Focussen en luisteren op een actieve manier onder leiding van een kundige, positieve en humorvolle Koko. Dank daarvoor!

Ontzettend leuke workshop gehad op onze vrijwilligersbijeenkomst. We gingen met een blij, positief en muzikaal gevoel naar huis. Bedankt koko voor de goede en plezierige begeleiding!

Djembe workshop

Djembe workshop

Fantastische workshop djembe, die met veel enthousiasme en humor werd gebracht. De sfeer was erg goed en onze gasten hebben genoten van een korte workshop, die een fijne activiteit was tijdens ons feest.

Zo enthousiast wij waren kan ik eigenlijk niet beschrijven! Wij hebben als team erg genoten van de workshop. Als collega's hebben wij erg veel pret gehad tijdens, maar ook zeker na die tijd!! Je... Zo enthousiast wij waren kan ik eigenlijk niet beschrijven! Wij hebben als team erg genoten van de workshop. Als collega's hebben wij erg veel pret gehad tijdens, maar ook zeker na die tijd!! Je hebt elkaar nodig tot een mooi eind resultaat! Teambuilding! Samenwerking! Koko, je maakt de mensen enthousiast! Een echte aanrader dus! Ik hoop dat je nog veel workshops mag geven!! Een hartelijke groet

Djembé défi est le top des percussionnistes que j'ai rencontré.
Je le recommande à tous pour vos célébrations.
Bon vent à djembé défi.👏👏👏

Het was in een woord TOP. Uiteraard zat het weer enorm mee en heeft dat bijgedragen aan onze stichting, Een aanrader.
Leuk bedrijf.

Bart van Loon

Ik heb sinds een maand de djembe weer opgepakt en heb nu les van Koko in Zoetermeer. Hij is heel positief en weet ingewikkelde ritmes goed op te bouwen.

Saskia

Ik heb Koko leren kennen tijdens een workshop voor de verjaardag van mijn dochter. Nog nooit zo’n leuk feest gehad!! En nu zit ik op djembe les. Need I say more 😁!
Wekelijks te kunnen...
Wekelijks te kunnen genieten van de passie, het enthousiasme en de humor van Koko is een cadeau voor jezelf! En die kan ik iedereen aanraden!!

Hele leuke workshop van Koko! Enthousiasmerend, toegankelijk voor diverse deelnemers, verbindend en laagdrempelig. Aanrader!

Régnier maryse

Super le groupe Djembé défi à Dunkerque !!je recommande pour vos soirées , carnavals et tout ce qui touche au spectacle et l'animation!!!!!!