Calvijn Juliana

Wat een energie, enthousiasme en plezier straalt Koko uit!
Onze leerlingen vonden het fantastisch!

Schaatshal Leiden

De vrijwilligers van de schaatshal Leiden hebben zich helemaal kunnen uitleven bij de workshop van Koko en Momo.
Iedereen vond het geweldig en er werd gevraagd of ze bij het volgende...
Iedereen vond het geweldig en er werd gevraagd of ze bij het volgende vrijwilligersfeest weer konden optreden. Een mooier compliment kan je niet krijgen. Bedankt voor jullie geweldige optreden!

The djembe workshop was really nice and positive. The teacher is great andd the people are friendly. We all had great time and fun. I can't wait for the next one.

Lok a.l.

Het was ontzettend gezellig, leuke spontane leraar. Leuke groep en fantastisch eindresultaat.

Willie Velinga

Tijdens ons gezinsweekend met verblijf in het koetshuis van een bed&breakfast-locatie, midden in de polder, heeft Koko ons een uurtje laten kennis maken met Djembé, plus bijbehorende zang. Tijdens ons gezinsweekend met verblijf in het koetshuis van een bed&breakfast-locatie, midden in de polder, heeft Koko ons een uurtje laten kennis maken met Djembé, plus bijbehorende zang.
In kleine stapjes leerde hij ons ritme en deden wij in echo na wat hij ons voor zong.
Heerlijk om te doen, zijn vrolijkheid spatte ervan af en namen wij graag over.
We kregen goede uitleg en tips hoe we losjes en ontspannen in het ritme konden komen... én blijven.
Leuk om van elkaar te zien hoe ieder dat oppakte.

Tot slot heeft hij prachtig voor ons gespeeld en gezongen op zijn... Kora (een kalabas-gitaar-harp-instrument) https://nl.wikipedia.org/wiki/Kora_(instrument).

Dankjewel Koko.

NFI-SRT

Koko heeft een workshop tijdens onze teambuilding dag verzorgd, dit gaf enorm veel energie en samen muziek maken verbind enorm! De positieve energie van Koko zelf heeft daar enorm aan bijgedragen.... Koko heeft een workshop tijdens onze teambuilding dag verzorgd, dit gaf enorm veel energie en samen muziek maken verbind enorm! De positieve energie van Koko zelf heeft daar enorm aan bijgedragen. Hij kreeg onze groep in korte tijd mee, zelfs de meer gesloten mensen. Geweldige ervaring.

Kim

Na 4 jaar volg ik weer Djembe lessen bij Koko en het voelt weer als vanouds. Gezellig, relaxed en ik voel me blij en energiek als ik er vandaan kom! Ik reis er 25 minuten voor om erbij te zijn,... Na 4 jaar volg ik weer Djembe lessen bij Koko en het voelt weer als vanouds. Gezellig, relaxed en ik voel me blij en energiek als ik er vandaan kom! Ik reis er 25 minuten voor om erbij te zijn, terwijl er bij mij in de buurt ook Djembe lessen gegeven worden. Koko's persoonlijkheid en manier van lesgeven in combinatie met de gezellige groep maakt dat ik dat ervoor over heb.

Superleuk en vol energie!!!

De workshops van Djembe Defi in ons buurthuis is een groot succes geweest. De jongeren hebben kennis gemaakt met een traditionele manier van muziek maken. Dit heeft hun terug gebracht naar hun... De workshops van Djembe Defi in ons buurthuis is een groot succes geweest. De jongeren hebben kennis gemaakt met een traditionele manier van muziek maken. Dit heeft hun terug gebracht naar hun authentieke kern en hun creativiteit aangesterkt.

Daarnaast was er een bom van positieve energie aanwezig, dit heeft iedereen in de ruimte een boost gegeven!

Kortom, wij kijken uit naar de volgende workshop!

Koko heeft voor 50 leidinggevenden van de politie een Djembe workshop gegeven en dat was een groot succes. Niet alleen weet ze in zeer korte tijd de zaal om te toveren in een Afrikaanse sfeer maar... Koko heeft voor 50 leidinggevenden van de politie een Djembe workshop gegeven en dat was een groot succes. Niet alleen weet ze in zeer korte tijd de zaal om te toveren in een Afrikaanse sfeer maar door haar enthousiasme, vakmanschap en gedrevenheid krijgt ze de groep binnen de kortste keren mee. Na even oefenen met een paar basistechnieken klinkt het al snel "net echt". Door de ondersteuning van de bastrommels heb je al direct een goed ritme en kan je dat ook goed vasthouden. Tot mijn verbazing kreeg ze voor elkaar om 50 man na 1 uur een muziekstuk te laten spelen, met verschillende ritmes en ook nog eens met begeleiding van verschillende handinstrumenten. Ik kan Koko en haar team absoluut aanbevelen. Wij hebben deze workshop ingezet direct na de lunch, als energizer en om even het hoofd leeg te maken van alles wat er die ochtend was gebeurd. Dat werkte prima.

Djembe Defi #Uitdaging #