Bijna weer een seizoentje voorbij... Bedankt Koko, voor de leuke lessen en inspiratie!

De Zingerij

Met ons koor een superleuke, gezellige djembe workshop gehad. Met veel energie en passie zorgde Koko ervoor dat we aan het einde van de workshop een spetterend muziekstuk konden uitvoeren. Iedereen... Met ons koor een superleuke, gezellige djembe workshop gehad. Met veel energie en passie zorgde Koko ervoor dat we aan het einde van de workshop een spetterend muziekstuk konden uitvoeren. Iedereen deed enthousiast mee en genoot ervan. De sfeer was lekker ontspannen en er werd veel gelachen. Het was een waar feestje. Een aanrader.

fam

Koko kwam voor het kinderfeestje van mijn kinderen. geweldig om te zien dat hij de interrese kon vasthouden en opnieuw kon pakken bij een groep van 12 kinderen. erg veel plezier gehad echt een... Koko kwam voor het kinderfeestje van mijn kinderen. geweldig om te zien dat hij de interrese kon vasthouden en opnieuw kon pakken bij een groep van 12 kinderen. erg veel plezier gehad echt een feest...

Vince van der Helm

Ik vond het leerzame dagen, de presentatie werd op een leuke manier geleerd. Ik begreep het heel snel.

Ik vind het erg goed en ik heb er veel van geleerd.

Erg gezellig en leerzaam ik zou het zo nog een keer willen doen

Hele leuke lessen met een aardige leraar.

Ik wist eerst nog niet zo goed wat Djembé was, maar nu vindt ik het heel leuk. Ik zou Djembé aan andere mensen aanbevelen.

Carolien

De mannen van Djembé Defi hebben een feestelijk en swingend onthaal gegeven aan ons bedrijfsfeest! Ze waren enthousiast en zeer flexibel. Konden goed inspelen op de behoefte en hebben met ons... De mannen van Djembé Defi hebben een feestelijk en swingend onthaal gegeven aan ons bedrijfsfeest! Ze waren enthousiast en zeer flexibel. Konden goed inspelen op de behoefte en hebben met ons meegedacht. De samenwerking verliep soepel. Zeker aan te raden voor een feest waarbij lekker gedanst mag worden!

Skopos

Op vrijdagmiddag een groep consultants swingend krijgen? Een echte uitdaging maar Koko had er geen problemen mee. Hij kreeg ons allemaal in de flow en enthousiast voor de Djembe. Lekker spelen en... Op vrijdagmiddag een groep consultants swingend krijgen? Een echte uitdaging maar Koko had er geen problemen mee. Hij kreeg ons allemaal in de flow en enthousiast voor de Djembe. Lekker spelen en je kop leeg maken van alle besognes . Een mooi moment samen met het team en een leuke kennismaking met het Djembe spelen. Voor herhaling vatbaar.