Damesselectie De Jonge Spartaan

Gisteren een workshop gehad van Koko met zijn maat Momo. Fantastische ervaring met liefde voor muziek, ritme en de trommels. Alles wat we geleerd hebben, werd met een grote gratis glimlach verteld... Gisteren een workshop gehad van Koko met zijn maat Momo. Fantastische ervaring met liefde voor muziek, ritme en de trommels. Alles wat we geleerd hebben, werd met een grote gratis glimlach verteld door Koko. Het eindresultaat mocht er zijn. Bedankt Koko en Momo voor een leuke middag!

Monique/ Ipse de bruggen

Super leuk! Aanrader! Wat een enthousiaste en ritme!
Wat een energie! Heerlijk om mee te doen!

Meldkamer politie

Met ons team in 2 dagen teambuilding gedaan met een workshop djembe. Twee keer een groep van ongeveer 50 personen. Beide workshops waren fantastisch. Het enthousiasme waarmee Koko iedereen weet te... Met ons team in 2 dagen teambuilding gedaan met een workshop djembe. Twee keer een groep van ongeveer 50 personen. Beide workshops waren fantastisch. Het enthousiasme waarmee Koko iedereen weet te "pakken" is echt geweldig. Echt iedereeen was positief over Koko en assistent Momo.

Van Voorst Consult

Als onderdeel van ons team-uitje heeft Koko een hele leuke workshop gegeven. Koko deed dat op een heel enthousiaste en aanstekelijke manier, erg leuk om zo kennis te maken met jembe. Erg... Als onderdeel van ons team-uitje heeft Koko een hele leuke workshop gegeven. Koko deed dat op een heel enthousiaste en aanstekelijke manier, erg leuk om zo kennis te maken met jembe. Erg ontspannend, veel lol gehad. We hebben er nog lang van nagenoten!

jacolien huisman

Een heel leuke workshop gehad met de familie. Koko is erg enthousiast en maakt er een echt feestje van

Djembe Defi heeft voor ons een heel leuke workshop verzorgd. Koko deed dit op een zeer enthousiaste, aanstekelijke manier, waardoor iedereen letterlijk in beweging kwam. We hebben er dan ook lang... Djembe Defi heeft voor ons een heel leuke workshop verzorgd. Koko deed dit op een zeer enthousiaste, aanstekelijke manier, waardoor iedereen letterlijk in beweging kwam. We hebben er dan ook lang van nagenoten.
Mocht u een leuke en originele bedrijfsactiviteit zoeken, dan is dit absoluut een aanrader!

zorgcentrum Op de Laan

Gisteren heeft Koko bij ons in het zorgcentrum een fantastisch optreden gegeven. zo leuk dat de cliënten vandaag de vraag stelde wanneer ze weer komen. de cliënten werden er heel leuk bij... Gisteren heeft Koko bij ons in het zorgcentrum een fantastisch optreden gegeven. zo leuk dat de cliënten vandaag de vraag stelde wanneer ze weer komen. de cliënten werden er heel leuk bij betrokken, met zang, dans en de djembé.

Happy KidsCare

Koko heeft al diverse groepen van Happy KidsCare een Djembé workshop gegeven.
Happy KidsCare begeleid kinderen met een diagnose ADHD/ASS van 6-18 jaar.
Koko maakt geen onderscheid en...
Koko heeft al diverse groepen van Happy KidsCare een Djembé workshop gegeven.
Happy KidsCare begeleid kinderen met een diagnose ADHD/ASS van 6-18 jaar.
Koko maakt geen onderscheid en kan alle kinderen meenemen met zijn enthousiasme en duidelijke manier van instrueren.
Muziek verbind en Koko kan dit goed begeleiden, waardoor er prachtige klanken uit de Djembés komen. Iedereen is muzikaal en iedereen kan de Djembé bespelen.
Koko is ook een aanrader voor feesten en partijen.
Een onvergetelijke ervaring!!

Dynamo Amsterdam

Hele leuke enthousiaste workshop, waar Koko al zijn energie in heeft gegooid! Hij probeerde iedereen op een leuke manier erbij te betrokken, zonder hen te dwingen. En gaf iedereen het gevoel dat ze... Hele leuke enthousiaste workshop, waar Koko al zijn energie in heeft gegooid! Hij probeerde iedereen op een leuke manier erbij te betrokken, zonder hen te dwingen. En gaf iedereen het gevoel dat ze mee konden doen, ongeacht ervaring/culturele achtergrond etc

St.-Jozefmavo

Ontzettend leuke en wervelende workshop djembé. Superleuk op ons schoolkamp. Een aanrader!