J. Klein

In deze coronatijd zochten we een activiteit voor ons gezin: geschikt voor alle leeftijden èn coronaproof. Het werd een workshop djembé. Koko kwam ’s middags bij ons thuis en begon muziek te maken.... In deze coronatijd zochten we een activiteit voor ons gezin: geschikt voor alle leeftijden èn coronaproof. Het werd een workshop djembé. Koko kwam ’s middags bij ons thuis en begon muziek te maken. Zijn enthousiasme werkte aanstekelijk: al snel zaten we met z’n vijven vrolijk mee te zingen, te klappen en natuurlijk djembé te spelen. De tijd is omgevlogen! We hebben heel veel plezier gehad en kijken terug op een heel geslaagde gezinsactiviteit. Volgens één van onze kinderen was het nog leuker dan een dagje pretpark. Kortom: een aanrader!

Royal Kids Home

Als u een leuke workshop Djembé zoekt dan bent u echt op het juiste adres. Wat geeft hij een leuke en gezellige manier les aan jonge kinderen. Hij maakt er echt een feestje van!!

Borus Kinderopvang

Donderdag 30 juli hebben de kinderen een djembe les gehad van Koko en Momo. De kinderen waren echt super enthousiast en hebben echt genoten. Zowel de jonge als wat oudere kinderen.
Dit is...
Dit is zeker voor herhaling vatbaar!

Esther

De eerste djembe les die ik van Koko kreeg was ronduit fantastisch. In een leuke groep waarvan de gezichten was te lezen hoeveel plezier het geeft. In 1 les had ik al door hoe het geluid uit de... De eerste djembe les die ik van Koko kreeg was ronduit fantastisch. In een leuke groep waarvan de gezichten was te lezen hoeveel plezier het geeft. In 1 les had ik al door hoe het geluid uit de djembe klinkt en aan het einde van de les kon ik al een ritme spelen. Echt geweldig. Koko heeft een goed gehoor, biedt heel veel fun en maakt van de les een feestje. Zo komt het kind weer in mij naar boven! Heerlijk. Tot na de zomer in Zoetermeer!

SkippyPePijN

Koko en Momo van Djembe Delfi zijn vrijdag 24 juli bij ons op de bso SkippyPePijn geweest, werkelijk geweldig. De kinderen hebben heel de dag door, op en met van alles en nog wat getrommeld. Koko en Momo van Djembe Delfi zijn vrijdag 24 juli bij ons op de bso SkippyPePijn geweest, werkelijk geweldig. De kinderen hebben heel de dag door, op en met van alles en nog wat getrommeld.
Was supper en zeker een aanrader.

Cbs De Regenboog

Laatste schooldag was mede dankzij de workshop van Koko ( Djembe Defi) een succes! Van kleuters tot groep 8, iedereen was enthousiast ! Wat een energie heeft deze man, gevoel voor timing en ritme!

De Pijler Maasdam

Op onze school hadden we juffendag en ik zocht een leuke activiteit. Nou dat is gelukt! De kinderen en de juffen hebben ervan genoten!! Geweldig leuk hoe deze mensen de kinderen van groep 1 t/m 8... Op onze school hadden we juffendag en ik zocht een leuke activiteit. Nou dat is gelukt! De kinderen en de juffen hebben ervan genoten!! Geweldig leuk hoe deze mensen de kinderen van groep 1 t/m 8 meesleepten in het ritme!

Anja

Koko geeft zo inspirerend zijn workshop. Heel feestelijk en met een smile heb ik de sessie gevolgd.

Tim te Boekhorst/ Endemol Shine Nederland

Met een enorme bevlogenheid, enthousiasme nam Koko de telefoon op en zo bracht hij ook de groep muzikanten bij elkaar!Ondanks de korte voorbereidingstijd heeft de groep het geweldig gedaan, en kon... Met een enorme bevlogenheid, enthousiasme nam Koko de telefoon op en zo bracht hij ook de groep muzikanten bij elkaar!Ondanks de korte voorbereidingstijd heeft de groep het geweldig gedaan, en kon iedereen zien in ons programma wat voor geweldige band het is.
Nogmaals dank, en zeker tot de volgende keer, in een ander tv programma.
Tim te Boekhorst, producer All you need is Love kerst special

Fantastisch leuke workshop gehad van Koko voor ongeveer 20 personen. Hij weet het ijs meteen te breken, iedereen aan het lachen te maken en een fijne ontspannen sfeer neer te zetten. En als kers op... Fantastisch leuke workshop gehad van Koko voor ongeveer 20 personen. Hij weet het ijs meteen te breken, iedereen aan het lachen te maken en een fijne ontspannen sfeer neer te zetten. En als kers op de taart konden we na een uur samen een hartstikke leuk stukje muziek spelen.