Sol

Eerst contact gehad of het door mij gekozen enkel straps zouden passen op mijn Tusa flippers van 20 jaar oud.
Zeer snel antwoord dat het nog steeds zou moeten passen, waarna ik ze enkel straps besteld heb. Ook een tip erbij hoe ik ze moet bevestigen.
Snelle levering en ze passen inderdaad perfect.

Snelle en duidelijke communicatie nav mail.
Snelle levering, netjes verpakt.

Wilko Doeleman

Ik zocht op het web een artikel en hier gevonden. Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Prima website, snelle levering en goede service.

coffeeshop sultan

goed

Danny van der Aa

Goedkoop, snelle levering

ACME Inc.

Geweldig

Klant vriendelijk en doen wat ze zeggen

Dhooge

Tip top

Versturen bestelling pas als deze compleet is. I.p.v. in kleine afzonderlijke pakketjes.

NS

Snelle levering. Duidelijke website

Bereikbaar. Contact via mail&foon snel?oke.

Gerard vogels

Snel en ondanks foutje van mij toch oplossing

Denken mee

Oscar Wissink

Service

Gerard vogels

Snel geleverd. Jammer dat het niet voor suunto novo geschikt was. Misschien foutje mijnerzijds.

Snel

Reactie Diveoutlet:

U heeft inderdaad de batterij kits besteld voor de (oude) Vyper en niet voor de Vyper NOVO. We hebben ook geen reactie van u gehad helaas want dan hadden we het direct voor u op kunnen lossen. We... U heeft inderdaad de batterij kits besteld voor de (oude) Vyper en niet voor de Vyper NOVO. We hebben ook geen reactie van u gehad helaas want dan hadden we het direct voor u op kunnen lossen. We sturen u alsnog de juiste O-ringen op zodat u de batterij kits gewoon kan gebruiken.