Wilfred

Duidelijke website. Makkelijk bestellen en snelle levering

Ronald Wortelboer

Klasse service

Goede informatie en klasse service

DJ

Aankopen van een nieuwe duikcomputer.
Aankopen van een nieuwe duikcomputer.
De verzending duurde wat mij betreft wel ietwat te lang en kan in deze tijd best sneller. Maar dit staat mij in de toekomst niet in de weg om nogmaals een aankoop te doen.

Goede service en gedegen advies

Raymond

Super!

Ruim assortiment en snelle levering!

Verbouw Patrick ( NV Vetrapo )

Eerste bestelling en goed behandeld geweest

Correcte opvolging en afhandeling na een te kort geleverde hoeveelheid

Erwin van Schaik

Overal waar gewerkt wordt worden soms foutjes gemaakt. Het belangrijkste is hoe los je op. Of In dit geval hoe maak je het weer goed ? Er was in mijn geval een ander tubetje siliconenvet geleverd... Overal waar gewerkt wordt worden soms foutjes gemaakt. Het belangrijkste is hoe los je op. Of In dit geval hoe maak je het weer goed ? Er was in mijn geval een ander tubetje siliconenvet geleverd dan besteld. Na één telefoontje werd het ,zonder enige discussie, als nog het juiste opgestuurd en was het de volgende dag al in huis. Bovendien mocht ik, omdat het om een tubetje ging van € 7,99, het eerst geleverde gewoon houden. Kijk, dat is nou service met een grote ‘S’.

Goede prijs/kwaliteit en een top-service! ?

Erica

TOP!!!

Zeer klantvriendelijk

Saskia Goedhart

Goede service

R Boogaard

Prima ervaring ze houden je netjes op de hoogte mbt levering en t product zelf is prima

snelle levering en netjes op de hoogte gehouden via de mail

Rob Schepens

Gewoon goede ervaring

Snelle levering keurig verpakt.