Theo Nulden

Was blij dat ik mijn Sharkskin duikpak mocht ruilen voor een grotere maat. Ook de duikcomputer mocht ik ruilen. Heb een duurder exemplaar gekocht. Later ontdekte ik dat hier wel heel veel marge op... Was blij dat ik mijn Sharkskin duikpak mocht ruilen voor een grotere maat. Ook de duikcomputer mocht ik ruilen. Heb een duurder exemplaar gekocht. Later ontdekte ik dat hier wel heel veel marge op zat; vergelijk met internet: €45 duurder!!

Bert Jurgens

Bij Diveoutlet klopt gewoon alles: goed advies, scherpe prijs, correcte levering, vriendelijke medewerkers.
Kortom 10/10.

Goed advies, scherpe prijs, correcte levering, vriendelijke medewerkers.

Michel Jansen

1e keer, maar goed en snel geholpen

betrouwbaar dus

Peter.engels

Goed product zoals omschreven.

Pakketje is zeer snel verzonden,helemaal top

Piet

Voor de eerste keer hier besteld,

Duidelijke website, goede informatie en snelle levering.

Via internet op de sit van DiveOUTLET gekomen. Zeer goede ervaringen inmiddels. Snelle service en overzichtelijke website.

Snelle bezorging!

Eli

Super bedrijf, snelle levering en toen ik belde of een deel van een andere levering alvast meeverzonden mocht worden, aangezien een deel van die levering niet op voorraad was. Hadden ze dat zelf al... Super bedrijf, snelle levering en toen ik belde of een deel van een andere levering alvast meeverzonden mocht worden, aangezien een deel van die levering niet op voorraad was. Hadden ze dat zelf al gedaan! Topservice

Zeer klantvriendelijk

Uitstekende service

Snelle verzending

Snel en compleet geleverd!

Prima webwinkel: doet wat ze beloofd - en nog wat meer.

Ze hebben de glazen in de zwembril al voor mij vervangen (op sterkte). Inhoud van het pakje goed beschermd.