Marcel

Scherpe prijs

Nelleke

Top, goed advies en perfecte prijs/kwaliteit verhouding

Advies

Ger van der Bend

Ik heb via de website een bestelling gedaan. Betaling was vrij eenvoudig en de levering op tijd. Kortom Ik ben tevreden over mijn eerste bestelling bij dit bedrijf.

Duidelijke website, eenvoudige wijze van betaling en snelle levering

Peter Booij

Erg prettig

Snelle service en ze staan altijd klaar om vragen te beantwoorden

W. Hundertmark

Goede snelle aflevering

duidelijke site

Hans Blom

Goed contact alleen levering te laat

contact

Reactie Diveoutlet:

Uw bestelling van 1 januari is inderdaad een dag te laat verzonden omdat DPD op 2 januari niet heeft opgehaald bij ons. Het is op vrijdag 3 januari opgehaald en op maandag 6 januari bij u geleverd.... Uw bestelling van 1 januari is inderdaad een dag te laat verzonden omdat DPD op 2 januari niet heeft opgehaald bij ons. Het is op vrijdag 3 januari opgehaald en op maandag 6 januari bij u geleverd. Tijdens de feestdagen kan er helaas wel eens wat fout gaan met de leveringen. Onze excuus hiervoor.

Mandy

Prima! Snelle levering maar wel hoge verzendkosten

Reactie Diveoutlet:

Verzend kosten zijn altijd een dingetje. Om het zo aantrekkelijk mogelijk te maken nemen wij de kosten vanaf € 50,- op ons Onder dit bedrag zijn we helaas genoodzaakt om een bijdrage te vragen voor... Verzend kosten zijn altijd een dingetje. Om het zo aantrekkelijk mogelijk te maken nemen wij de kosten vanaf € 50,- op ons Onder dit bedrag zijn we helaas genoodzaakt om een bijdrage te vragen voor deze kosten. Uiteraard proberen we dit zo laag mogelijk te houden. Op onze website staat precies vermeld wat voor kosten er allemaal onder deze verzend kosten vallen. en natuurlijk ook hoeveel deze zijn zodat je van te voren kan beslissen of je voor het gemak van bestellen deze kosten wilt betalen.

Stay Deep

Al een tijdje opzoek naar een freedive winkel in nederland tot ik via een collega terecht ben gekomen op jullie site

Snel en betrouwbaar