Snelle oplossing na verkeerde bestelling. Geen gezeur over eerst terugsturen. Onmiddellijk actie.

Vertrouwen in de klant. Snel reageren.

Linda

Goede ervaring en goede prijs/kwaliteit balans voor producten.

Op duikbeurs duidelijke uitleg over verschillende duikmaterialen en duidelijk waar t verschil in prijs door wordt bepaald en waarom je wel of niet een ander merk duikcomputer bijvoorbeeld. Zou nemen

Op de duikvaker beurs veel uitleg gekregen over de duikcomputer die ik op het oog had. hierna via de website besteld.

Heinz

Een snelle en correcte levering aan een scherpe prijs !

Uitstekend

Opvallend was dat er NIETS opviel, gewoon mijn bestelling geplaatst en alles keurig netjes geleverd.

Bandje voor de suunto gekocht.

Goedkoopste aanbieder online. Snelle bezorging.

johan D.

Ik had (dacht ik) een roodfilter besteld voor mijn Gopro en kreeg een maganta filter. Mijn fout. Ik heb per kerende toch een roodfilter ontvangen, zonder meerkost en ik mocht de magenta filter...

De eerste keer besteld en geweldig geholpen.

Persoonlijk contact.

Goede informatie mbt het artikel, kwaliteit komt overeen met beschrijving. Scherp geprijsd. Snelle levering.

Jos Lenders

Ik was op zoek naar een beschermingsglaasje voor mijn Zoop duikhorloge. Gevonden via Goolgle bij Diveoulet. Ten opzichte van andere duik webshops erg goedkoop. Verzendkosten waren iets hoger maar...

Goedkoop